Jij biedt hem ¤50 aan? Hij gaat alleen in op jouw uitnodiging...quote:
nee ik vraag 50 euro...t moet niet veel gekker worden natuurlijkquote:Op maandag 17 april 2006 17:21 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Jij biedt hem ¤50 aan? Hij gaat alleen in op jouw uitnodiging...
Dus eerst bied je een dienst aan? Dat wordt geaccepteerd en dan ga je beginnen over kosten?quote:Op maandag 17 april 2006 17:22 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
nee ik vraag 50 euro...t moet niet veel gekker worden natuurlijk![]()
prijsovereenkomst doe ik altijd pas achteraf....maargoed vooruit jij mag voor 15 euro...daarna ga je vanzelf meer biedenquote:Op maandag 17 april 2006 17:24 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dus eerst bied je een dienst aan? Dat wordt geaccepteerd en dan ga je beginnen over kosten?
Ik vind ¤15 een schappelijk tegenbod
Ik had een tegenbod verwachtquote:Op maandag 17 april 2006 17:25 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
prijsovereenkomst doe ik altijd pas achteraf....maargoed vooruit jij mag voor 15 euro...daarna ga je vanzelf meer bieden![]()
hhahahahahahaha kom me maar zoekenquote:Op maandag 17 april 2006 17:27 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik had een tegenbod verwachtVerder wel een slimme onderhandelingstactiek.
Hmm....Rotterdam woon je he
Ik ga gewoon staan wuiven met ¤15 op CS....quote:Op maandag 17 april 2006 17:30 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hhahahahahahaha kom me maar zoeken![]()
hahahahahaha nee ik ben niet zo'n goedkope CS h**rquote:Op maandag 17 april 2006 17:31 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon staan wuiven met ¤15 op CS....
Ik ben zeker stijlvolquote:Op maandag 17 april 2006 17:48 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hahahahahaha ja fok is wel wat stijlvoller dan CS d8 ik zo![]()
zelfde geldt voor jou!quote:Op maandag 17 april 2006 16:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Actually boeit het mij niet zoveel wat jij vindt![]()
ze doet aan sociale hulpverlening...quote:Op maandag 17 april 2006 18:14 schreef LENUS het volgende:
pffff, beetje onderhandelen over een pijpbeurtje![]()
Je krijgt het nog druk vanaaf!quote:Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef izzypizzy het volgende:
btw...niet haten omdat hij voor 15 euro mag he![]()
Is het een zij !!?? Pff 50 euro vragen terwijl er duidelijk staat "Vrouwen kunnen niet pijpen"quote:Op maandag 17 april 2006 18:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
ze doet aan sociale hulpverlening...
dus dan is een prijs ervoor vragen zinvol
hahahahahahah je mag 8eraf betalen...het ging er immers om dat ik t tegendeel zou bewijzenquote:Op maandag 17 april 2006 19:22 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Is het een zij !!?? Pff 50 euro vragen terwijl er duidelijk staat "Vrouwen kunnen niet pijpen"![]()
![]()
Maar nee, ik heb en hou geen wrok. Ik wilde eigenlijk een liefdevolle relatie beginnen, maar ik heb geen zin in al die vooroordelen om met een prostituee uit te gaan zoals in Pretty woman
Nou, je mag je wel bewijzen, maar dan wel op now cure no pay basis. Hoelaat ben je thuis?quote:Op maandag 17 april 2006 19:28 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hahahahahahah je mag 8eraf betalen...het ging er immers om dat ik t tegendeel zou bewijzen![]()
besides ik was niet van plan om een liefdevolle relatie te beginnen hoor...dat zou alleen mn inkomsten in de weg staan![]()
ik ben al thuis...ik zit hier al heel de tijd op je te w8en hoorquote:Op maandag 17 april 2006 19:36 schreef rieski het volgende:
[..]
Nou, je mag je wel bewijzen, maar dan wel op now cure no pay basis. Hoelaat ben je thuis?![]()
Zeg dat dan schat!quote:Op maandag 17 april 2006 19:39 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ik ben al thuis...ik zit hier al heel de tijd op je te w8en hoor![]()
maar de man kan toch wel aangeven of je het lekker doet of nietquote:Op maandag 17 april 2006 12:02 schreef piere het volgende:
[..]
Alsof een gozer gaat klagen als je aan het sabbelen bent
ze weten niet beter.quote:Op maandag 17 april 2006 21:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik krijg alles behalve klachten hoor![]()
Geen ervaring met mannen maar dat vrouwen niet kunnen pijpen is echt onzin.quote:Op maandag 17 april 2006 11:03 schreef blue_sky het volgende:
Ok. Ik ben homo en ben ooit twee keer door een vrouw gepijpt en tot twee keer toe vond ik het totaal niet lekker en deed ze het niet goed. Als mannen vroeger of nu mijn vriend mij pijpt, weten ze echt precies hoe ze het moeten doen en is het echt gewelig.
Wie denkt er ook zo over? Of wie heeft hier ook ervaring van beide kanten mee?
Tja, maar niet iedere vrouw kan dat waarderen als ze fanatiek bezig is. Sommige vaten dat op als commentaar ipv tips.quote:Op maandag 17 april 2006 20:01 schreef Virgin het volgende:
[..]
maar de man kan toch wel aangeven of je het lekker doet of niet
Hoe kom je erbijquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:17 schreef Andromache het volgende:
*Andromache kan het redelijk, deepthroaten valt altijd in de smaak*
Tips: gebruik je hand(en), tong, ga gelijkmatig op en neer en steeds een beetje sneller, stop niet op het einde (!)quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:17 schreef Andromache het volgende:
Tja heren, als we geen tips krijgen, kunnen we ons nooit verbeteren natuurlijk. Dus kom maar op zou ik zeggen!
*Andromache kan het redelijk, deepthroaten valt altijd in de smaak*
Ik zou het niet als een belediging opvatten. Ik zeg teggen mijn vriend ook wat ik wel en niet lekker vind.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, maar niet iedere vrouw kan dat waarderen als ze fanatiek bezig is. Sommige vaten dat op als commentaar ipv tips.
Niet per definitie, ik heb vrouwen gehad die me echt tegen het palfon kregen met likken, ik heb vrouwen gehad bij wie ik het maar lauwtjes vond, zelfde als bij mannen...quote:Op maandag 17 april 2006 11:30 schreef Loontjah het volgende:
Hoe moet je dan lekker pijpen ?
Wat vind jij lekker ?
Wat deden de dames anders dan de heren !!
Ik ben er ook van overtuigd dat een meid beter beft als een jongen?!
Dat verschilt dus nogal van man tot man, de een wil goed flink gezogen worden, de ander heeft liever niet dat je te hard zuigt, de een gilt het al uit van pijn als je naar zijn ballen kijkt, de ander wil dat ze flink gekneed worden enz enz enz enz enz enz...quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:53 schreef Vassili_Z het volgende:
Meeste vrouwen weten niet dat ze echt moeten zuigen bij het pijpen, daar komt bij dat ze ook moeten leren ademhalen tijdens het pijpen.
Beetje zelfde dilemma als vrouwen hebben met gebeft worden
Heb jij daar iets tegen ofzo???quote:Op maandag 17 april 2006 11:12 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Verkapt "Ik ben een heaumeau, kijk mij eens anders zijn"-topic.
daar kan je dan grappig over doen, maar het is eigelijk wel zo, 1 hand is ook goed maar tochquote:Op maandag 17 april 2006 11:44 schreef LENUS het volgende:
Nou, misschien moet je eens naar Lange Frans luisteren:
zuig pik met 2 handen, veel spuug en geen tanden![]()
Ja, maar roepen wij niet ook altijd dat mannen altijd denken dat ze goed kunnen likken? En ondertussen gniffelen omdat nog geen 20% in de buurt van acceptabel is. Ik heb ook complimenten gekregen maar je weet het nooit zeker tot je je beste vriend pijpt in plaats van je vriendje. En ik heb geen beste vriend dus ik zal het nooit zeker weten..quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:03 schreef Honeycomb het volgende:
Ik heb nooit klachten gehad. Ik heb zelfs complimenten gekregen. En een tien met een griffel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |