Als je dat roept heb je hem waarschijnlijk nooit zien spelen. Dat ie klein en dun is kan ik niet ontkennen. Maar hij heeft ongelooflijke voetballende capaciteiten. Over Robben riep iedereen ook toe hij bij Groningen speelde hij moet het nog maar eens laten zien, dat was toen ook zo n lichtgewicht. Een buitenspeler hoeft niet groot te zijn, zeker niet als je zoveel klasse als Boussouffa hebt. En ja ik denk dat Stam het best moeilijk met hem zou hebben. Fysiek wint Stam het ook van een grotere speler op snelheid en techniek niet dus al helemaal niet bij Boussouffa. Ik weet niet of je hem tegen Club Brugge hebt zien spelen maar of er nu een grote, snelle, sterke etc speler voor hem stond dat maakte niet uit ze hadden hem allemaal niet.
Op basis van de beelden die ik van hem heb gezien zou ik zeggen neem hem mee naar het WK!
Ik zeg niet dat hij moet spelen, dat moet hij eerst zelf bewijzen, maar hij kan zeker van waarde zijn. Helemaal in de toekomst.
Hij heeft overigens nog niet beslist of hij wel of niet voor Marokko of Nederland uit wil komen. Minimaal een gesprek met v Basten lijkt me niet verkeerd.