Hier is de bijsluiter van bisolvon te vinden. Het mag ook gebruikt worden voor zuigelingen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:05 schreef bixister het volgende:
ik dacht dat dat bisolvon ook alleen voor oudere kinderen was eigenlijk.
beterschap voor emma, suzanna.
Nee je hebt ook bisolvon voor zuigelingen. Echt superspul!quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:05 schreef bixister het volgende:
ik dacht dat dat bisolvon ook alleen voor oudere kinderen was eigenlijk.
beterschap voor emma, suzanna.
Ik stond ook te kijken hoor, wist niet dat het bestond voor baby'squote:Op woensdag 26 april 2006 10:28 schreef bixister het volgende:
ah, ik vond 't altijd zo'n 'volwassen' naam![]()
ga 't denk ik ook maar eens aanschaffen want we hebben hier allemaal last van een vervelende hoest.
Volgens mij las ik op een ander forum dat ze aan het verhuizen zijn, maar dat weet ik niet meer zeker, zal zo wel ff zoekenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:44 schreef Githa het volgende:
Snakeladywaar hang je uit .... Demi is alweer bijna 1 joh! jeetje...
We hebben al even niks van je gehoord hier, jammer! Als je zin hebt kom is even melden, ik ben wel heel benieuwd hoe het nieuwe huis bevalt en hoe het jullie vergaat.
quote:
Slapen gaat echt lekker, ze's gewoon standaard niet meer voor 8 uur wakkerquote:Op woensdag 26 april 2006 23:14 schreef renzell het volgende:
Girly; fijn dat alles goed gaat met jullie. Lastig is het he, als ze maar niet willen snappen dat de nachten voor slapen zijn... Tips..... sja, ik haal altijd maar weer mijn eeuwige inbakerstokpaard van stal. (Zie inbakertopic voor meer info). Verder weet ik het niet meid. Maar.... 1 troost: het gaat over, jawohl!!!Lief menneke!
Saartje van 19.00 tot 09.00uur!!!! Wow!!!!Ikke jaloers!!!!!!!!!
![]()
Hoe is het met d'r kruipmodus?
Ik was een hele erge exceem baby. Nu 23 jaar later heb ik er nog wel last van. Hormoon zalf kan enorme troep zijn, zelfs al in kleine beetjes. Mijn huid op mijn voeten en benen is erg dun (beetje oude mensjes huid) door alle zalf. Ik zou er echt wel mee oppassen alhoewel ik begrijp dat het heel naar is om te zien dat je kindje zo'n jeuk heeft.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:13 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Ja, Emma heeft ERG veel jeuk. En dat drie keer per week (en dun) smeren is echt te weinig, ik heb het nu tussendoor ook gedaan omdat ze zo'n jeuk had. Ik moet maandag weer naar de huisarts, die wilde het even twee weken aankijken, misschien krijg ik nu wat anders of mag ik vaker smeren. Het is echt heel zielig, volgens mij slaapt ze daardoor ook heel onrustig.
Fijn trouwens dat het met Sara's huidje beter gaat! Vreemd zeg, trouwens, dat jullie wel het advies kregen om dik te smeren. Dat heb ik echt nog nooit gehoord, en ik smeer zelf ook al heel lang met hormoonzalf ivm eczeem. Ik zou daar persoonlijk wel mee oppassen, maar goed, als je arts het voorschrijft kan ik me voorstellen dat je het gewoon doet. Het is alleen zo dat hormoonzalf de huid erg dun kan maken en dat je er daarom (onder andere geloof ik) mee op moet passen. Misschien is de concentratie zo klein dat het niet schadelijk is ofzo...
Hier hetzelfde probleem. Als baby zat ik compleet onder, daarna ging het wel beter, in de pubertijd is het eigenlijk weggegaan. Rond mijn 18e kwam het op bepaalde plekken weer opzetten en sinds mijn operatie in september zit het ook weer op die plekken op mijn rug waar ik niet bij kan komen. Ik merk dat het ook op steeds meer plekken terugkomt. Ik heb altijd emovate gehad, maar heb nu een lichtere versie zalf, maar die werkt lang niet zo goed merk ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik was een hele erge exceem baby. Nu 23 jaar later heb ik er nog wel last van. Hormoon zalf kan enorme troep zijn, zelfs al in kleine beetjes. Mijn huid op mijn voeten en benen is erg dun (beetje oude mensjes huid) door alle zalf. Ik zou er echt wel mee oppassen alhoewel ik begrijp dat het heel naar is om te zien dat je kindje zo'n jeuk heeft.
Oh, vergeten te melden dat ik het door de fles doe.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:02 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, ik gaf Amber altijd een klein beetje water nadat ik lactulose gegeven had. Het is best taai spul en het blijft ook in je keel hangen.. misschien een tip om dat te doen.
Dat valt te proberen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:37 schreef Lishe het volgende:
Misschien wel als je het in een tuitbeker doet? Dat was en is hier nog steeds de enige succesformule. Melk uit een fles, diksap uit een tuitbeker, water, thee en soep uit een gewone beker.
Aha, wij deden het met een spuitje.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:31 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Oh, vergeten te melden dat ik het door de fles doe.
Overigens wil ze absoluut geen water drinken.
Kej dan, gaan we dat vanmiddag eens proberenquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:14 schreef Githa het volgende:
Ik zou haar gewoon laten wennen aan de beker, niet forceren, gewoon oefenen.
ja ik heb ook al mn hele leven exceem, maar hormoonzalf is niet aan te raden inderdaad, wat een troep zeg. mja het enige voordeel is dat het echt keisnel overgaat, maarja daaraan kan je eigenlijk al zien dat het vaag is..quote:Op donderdag 27 april 2006 09:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik was een hele erge exceem baby. Nu 23 jaar later heb ik er nog wel last van. Hormoon zalf kan enorme troep zijn, zelfs al in kleine beetjes. Mijn huid op mijn voeten en benen is erg dun (beetje oude mensjes huid) door alle zalf. Ik zou er echt wel mee oppassen alhoewel ik begrijp dat het heel naar is om te zien dat je kindje zo'n jeuk heeft.
Girlyquote:Op woensdag 26 april 2006 20:24 schreef Girly het volgende:
Hoi meiden
Het heeft even geduurd maar alles gaat goed met mij en joey,
ik kom soms wel wat armen tekort, vandaar dat ik zo weinig post hier,maar hij ligt nu ff lekker te slapen dus mooi ff de tijd om wat van me te laten horen.
Joey is echt een vrolijk mannetje wat veel lacht en al babbeld(althans daar begint het erg op te lijken)
heb alleen soms nog moeite met zijn ritme, hij is s'nachts wakker en slaapt hij de ochtend, heb al wat tips geprobeerd van het cb, maar krijg het moeilijk omgegooid.
meteen maar ff een piccie van joey hoe die er nu uitziet
als het storend is mag tie wel weg gehaald worden hoor door een admin, dan post ik m wel in het andere topic.
[afbeelding]
tot snel weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |