De Heat hebben nog benauwd gewonnen... Bulls hebben Wade lang in bedwang kunnen houden... maar ja, da's dan toch de klasse van Wade dat hij in het 4e kwart nog de wedstrijd weet te beslissen. Bulls zijn een jong team en ik zie ze toch wel een wedstrijdje pikken...quote:Op zondag 23 april 2006 02:01 schreef popolon het volgende:
Kings.
Goed, ik ga de Heat in de sportsbar kijken. Later.
Korfbal.... yay...quote:Op zondag 23 april 2006 14:49 schreef Djensen het volgende:
teletekst 224 (online via nos.nl)
Daar zie je wat de NOS uitzend, vandaag geen NBA vanwege de finalemaand dus meer aandacht voor finales van volleybal, hockey, korfbal en de nederlandse eredivisie basketbal!
en idd: gg LeBron
Hahaha wel een mooie actiequote:Op zondag 23 april 2006 16:39 schreef popolon het volgende:
Haslem ejected, gooide z'n gebitje naar de scheids.
Shaq inderdaad goed zeg... moet ook wel, want Zo is er niet, dus Shaq zal heel wat actiever moeten zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 19:26 schreef BitetheBullet het volgende:
Shaq is in play-off modus, 27 punten en 16 rebounds. Als Mourning terug is kan hij nog wat meer risico nemen![]()
Nee... maar hij gaat ook niet naar de basket... blijft maar een beetje jumpers schieten...quote:Op zondag 23 april 2006 19:36 schreef Dark_Killah het volgende:
Carter schiet niet echt lekker of wel?
via een betaalde streamquote:Op zondag 23 april 2006 20:14 schreef flyin-hawk het volgende:
Via welke stream kijken jullie?
Kidd en Carter schieten allebei zo kut dat ze nauwelijks kunnen profiteren... ze kunnen moeilijk alles via Jefferson laten verlopen lijkt me...quote:Op zondag 23 april 2006 20:38 schreef BitetheBullet het volgende:
New Jersey profiteert nog niet echt van de afwezigheid van JO.
Dat was het al... de eerste helft was nog redelijk high scoring, maar het is nog geen moment een mooie wedstrijd geweest...quote:Op zondag 23 april 2006 20:50 schreef BitetheBullet het volgende:
De wedstrijd is nu echt slecht...
toevallgi een linkje naar die chinese stream? kan er nergens eentje vindenquote:Op zondag 23 april 2006 20:17 schreef ScienceFriction het volgende:
via een betaalde streamMaar ik denk dat je via pplive ook kunt kijken (zijn chinese streams, maar zit ook espn bij heb ik me laten vertellen)
Volgens mij is het een programmaatje dat je moet installeren, met google is er vast wel iets te vinden. Ik weet het verder ook niet...quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
toevallgi een linkje naar die chinese stream? kan er nergens eentje vinden
thx
Waar heb jij betaald dan?quote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Damn it... ik kan geen lakers stream vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |