Met de Bulls als overall winnaar kom je natuurlijk niet ver.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:18 schreef Cart_man het volgende:
Ingeschreven en ga voor de win!
Whehehe. Niet gedaan. Kan nog een beetje normaal denken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Met de Bulls als overall winnaar kom je natuurlijk niet ver.
Whehe, ik heb de Kings tot in de Finals. Met de standaard teams als de Spurs en Detroit win je toch niet. Die heeft iedereen.quote:
Ik heb de Lakers tot de WCF...quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, ik heb de Kings tot in de Finals. Met de standaard teams als de Spurs en Detroit win je toch niet. Die heeft iedereen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:54 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb de Lakers tot de WCF...![]()
En ik heb de NJN die van de Heat winnenquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, ik heb de Kings tot in de Finals. Met de standaard teams als de Spurs en Detroit win je toch niet. Die heeft iedereen.
Artest heeft het beloofd hoor...quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Als de Kings in de Finals komen eet ik m'n huis op.
cool...ff doen zoquote:Op donderdag 20 april 2006 22:58 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik heb even een fok-bracket aangemaakt op NBA.com
http://www.nba.com/playoffs2006/picknroll/game.jsp
League: fok
Pass: fok
Schrijf je snel in, de play-offs beginnen zaterdag en dan moet je bracket compleet zijn!
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:23 schreef ScienceFriction het volgende:
http://www.wizznutzz.com/images/jordanmp3.mp3
Gatorade, is IT in you?
LMAO... Michael Jordan en zijn "gatorade, is it in you?" outtakes... erg grappig.
I'll pass on this one...quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:44 schreef popolon het volgende:
NBA Playoff Fantasy, misschien wel leuk:
http://fantasygames.sport(...)offs/basic/home.html
League: fok
Password: fok
Ik zie wel of het aanslaat.
Yep, dat mag.quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:11 schreef J-Will het volgende:
je guards hebben samen exact 9 wedstrijden om puntjes te sprokkelen, ik neem aan dat je ze mag ruilen?![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:11 schreef J-Will het volgende:
je guards hebben samen exact 9 wedstrijden om puntjes te sprokkelen, ik neem aan dat je ze mag ruilen?![]()
Ik weet ook wel dat Chicago nooit ver zal komen. Hoop doet leven.quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:38 schreef popolon het volgende:
Bulls gaan het de Heat moeilijk maken Cart maar meer ook niet.Op dit moment zijn de Bulls het meest fysieke team, zeker gezien de laatste wedstrijden.
Er zit zeker toekomst in.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat Chicago nooit ver zal komen. Hoop doet leven.
Je bedoelt al 2 in Q1... ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:41 schreef popolon het volgende:
Arenas al 2 fouls in Q2, da's duur.
Lekker tempo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |