ik wil nog wel eens met zo'n builddozer rijden... vooral wanneer ik een paar biertjes op heb midden in een woonwijkquote:Op zondag 16 april 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Van der Woude zit drie dorpen verderopheeft mooi spul
Ik ga over een maand wellicht een rondje amsterdam doen met zo'n ding. maar laat het de AIVD maar niet wetenquote:Op zondag 16 april 2006 23:15 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil nog wel eens met zo'n builddozer rijden... vooral wanneer ik een paar biertjes op heb midden in een woonwijk
hebben jullie nog wat van Fwanker gehoord na dat ene incidentje?quote:Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaaa, zulke foto's maakt Fwnk niet he
mag ik mee?quote:Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga over een maand wellicht een rondje amsterdam doen met zo'n ding. maar laat het de AIVD maar niet weten
Jammergenoeg niet neequote:Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaaa, zulke foto's maakt Fwnk niet he
En wat ga je daar nou mee doen?quote:Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
En ik heb m'n civic afgepimpt
[afbeelding]
hij komt soms kijken als ijsmeis of Peu hem dat op MSn vraagtquote:Op zondag 16 april 2006 23:17 schreef Youp het volgende:
[..]
hebben jullie nog wat van Fwanker gehoord na dat ene incidentje?ik heb het niet meer helemaal meegekregen zeg maar.....
Op fappenquote:Op zondag 16 april 2006 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat ga je daar nou mee doen?
Peu of IJsmeis schieten hem nog wel eens aan als het over hem gaat en dan post hij 3 keer ofzo, en dan is hij weerquote:Op zondag 16 april 2006 23:17 schreef Youp het volgende:
[..]
hebben jullie nog wat van Fwanker gehoord na dat ene incidentje?ik heb het niet meer helemaal meegekregen zeg maar.....
toch mooi hoe sommige soorten de kracht bezitten zichzelf uit te roeien....quote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Peu of IJsmeis schieten hem nog wel eens aan als het over hem gaat en dan post hij 3 keer ofzo, en dan is hij weerweg
Whehe ik ga mn props wel innen op het autoshop forumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |