ik wil nog wel eens met zo'n builddozer rijden... vooral wanneer ik een paar biertjes op heb midden in een woonwijkquote:Op zondag 16 april 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Van der Woude zit drie dorpen verderopheeft mooi spul
Ik ga over een maand wellicht een rondje amsterdam doen met zo'n ding. maar laat het de AIVD maar niet wetenquote:Op zondag 16 april 2006 23:15 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil nog wel eens met zo'n builddozer rijden... vooral wanneer ik een paar biertjes op heb midden in een woonwijk
hebben jullie nog wat van Fwanker gehoord na dat ene incidentje?quote:Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaaa, zulke foto's maakt Fwnk niet he
mag ik mee?quote:Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga over een maand wellicht een rondje amsterdam doen met zo'n ding. maar laat het de AIVD maar niet weten
Jammergenoeg niet neequote:Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaaa, zulke foto's maakt Fwnk niet he
En wat ga je daar nou mee doen?quote:Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
En ik heb m'n civic afgepimpt
[afbeelding]
hij komt soms kijken als ijsmeis of Peu hem dat op MSn vraagtquote:Op zondag 16 april 2006 23:17 schreef Youp het volgende:
[..]
hebben jullie nog wat van Fwanker gehoord na dat ene incidentje?ik heb het niet meer helemaal meegekregen zeg maar.....
Op fappenquote:Op zondag 16 april 2006 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat ga je daar nou mee doen?
Peu of IJsmeis schieten hem nog wel eens aan als het over hem gaat en dan post hij 3 keer ofzo, en dan is hij weerquote:Op zondag 16 april 2006 23:17 schreef Youp het volgende:
[..]
hebben jullie nog wat van Fwanker gehoord na dat ene incidentje?ik heb het niet meer helemaal meegekregen zeg maar.....
toch mooi hoe sommige soorten de kracht bezitten zichzelf uit te roeien....quote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Peu of IJsmeis schieten hem nog wel eens aan als het over hem gaat en dan post hij 3 keer ofzo, en dan is hij weerweg
Whehe ik ga mn props wel innen op het autoshop forumquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooie uitspraak van mij ook weer in dat topic zie ik nu btw
autoshop.forum.fok.nl?quote:Op zondag 16 april 2006 23:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe ik ga mn props wel innen op het autoshop forum
iemand: "huh, waarom word dat in Amsterdam gehouden, en niet in Wezep, zoals altijd?"quote:
Verzuurde Friesquote:Op zondag 16 april 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iemand: "huh, waarom word dat in Amsterdam gehouden, en niet in Wezep, zoals altijd?"
ik: "omdat we onder het dictatuur van het westen leven"
quote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef Youp het volgende:
op rtl4 een docu over wurgsexen nu zijn ze elkaar op aan het hangen in de bomen in het bos
en niet zomaar... nee iemand zn hals dicht trekken met een riem totdat de persoon bewusteloos raakt... beetje lucht geven, persoon wakker en weer wurgen... en dat zo een paar keer achter elkaar...quote:
of de TV uit doen?quote:Op zondag 16 april 2006 23:40 schreef Youp het volgende:
ja nouja... ik kan ook naar talpa gaan kijken
neuh dit is opzich vrij boeiend... eens zien wat er in die mensen omgaat, best intressantquote:
Gokje hoor:quote:Op zondag 16 april 2006 23:44 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh dit is opzich vrij boeiend... eens zien wat er in die mensen omgaat, best intressant
nee, het psychologische aspect... hoe het in mensen op komt dat te doen en hoe het dan zo ver komt dat ze uiteindelijk per ongeluk hun partner vermoorden...quote:Op zondag 16 april 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gokje hoor:
"ik krijg geen lucht meer!"
Zelfs Jezus aan het kruis verveelde zich niet zo als ik nu thuisquote:
gister per ongeluk een stukje passion of the christ gezien?quote:Op maandag 17 april 2006 00:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zelfs Jezus aan het kruis verveelde zich niet zo als ik nu thuis
UI nsb'ersquote:
Nee, kutfilmquote:Op maandag 17 april 2006 00:09 schreef Youp het volgende:
[..]
gister per ongeluk een stukje passion of the christ gezien?
ik dacht dat je misschien daar je inspiratie vandaan hadquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 00:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zelfs Jezus aan het kruis verveelde zich niet zo als ik nu thuis
Tis Pasen gekquote:Op maandag 17 april 2006 00:11 schreef Youp het volgende:
[..]
ik dacht dat je misschien daar je inspiratie vandaan hadwas wel erg actueel zeg maar...
ik heb gister een klein stukje gezien en inderdaad... wat een kutfilm... overigens had hij allang dood moeten zijn toen hij +- 10 geslagen was met dat kettingen ding met scherpe punten... nee hij niet...
ehm nee hoorquote:Op maandag 17 april 2006 00:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De film is idd 3,5 maand te laat
waarom weet jij dat?quote:Op maandag 17 april 2006 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ehm nee hoor
Goeie Vrijdag = Jezus dood
Pasen = wederopstanding
Nee echt waarquote:Op maandag 17 april 2006 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ehm nee hoor
Goeie Vrijdag = Jezus dood
Pasen = wederopstanding
Klik maar op m'n profielquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ruil de kneuzenkermis in voor mn bed
ik ben niet gedoopt, ik kom nooit in de kerk én het intresseert me geen holquote:
slaapzequote:Op maandag 17 april 2006 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ruil de kneuzenkermis in voor mn bed
quote:Op maandag 17 april 2006 00:23 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ben niet gedoopt, ik kom nooit in de kerk
ohja dat is ook geschiedenis hequote:
Laatmaar, ik ga er niet eens op inquote:Op maandag 17 april 2006 00:23 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ben niet gedoopt, ik kom nooit in de kerk én het intresseert me geen hol
Mja of het is gewoon basiskennis van de Bijbel die je nodig hebt om veel te begrijpen. Ik weet ook de 7 zuilen van de Islam hoorquote:Op maandag 17 april 2006 00:24 schreef Youp het volgende:
[..]
ohja dat is ook geschiedenis heookal is t nooit echt bewezen enzo
veel begrijpen uit de geschiedenis ja... maarja ik hou me daar dus niet echt mee bezigquote:Op maandag 17 april 2006 00:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja of het is gewoon basiskennis van de Bijbel die je nodig hebt om veel te begrijpen. Ik weet ook de 7 zuilen van de Islam hoor
Tis geen verwijtquote:Op maandag 17 april 2006 00:32 schreef Youp het volgende:
[..]
veel begrijpen uit de geschiedenis ja... maarja ik hou me daar dus niet echt mee bezigik heb al die stof wel gehad op de havo, maargoed dat heeft zo'n diepe indruk op me gemaakt dat ik het nu allemaal alweer vergeten ben...
ieder het zijne
whehe dat laatste klinkt opzich toch ook wel intressantquote:Op maandag 17 april 2006 00:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis geen verwijt
Jij maakt auto's, ik probeer te begrijpen waarom we in Nederland altijd zulke huilies zijn geweest
Wij Nederlanders zeiken wat af, maar we hebben het absoluut nooit echt slecht gehadquote:Op maandag 17 april 2006 00:41 schreef Youp het volgende:
[..]
whehe dat laatste klinkt opzich toch ook wel intressant
dat was me wel al bekendquote:Op maandag 17 april 2006 00:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zeiken wat af, maar we hebben het absoluut nooit echt slecht gehad
Je snapt het alquote:
ook dan boeit het mij geen zakquote:Op maandag 17 april 2006 02:05 schreef Sjoewe het volgende:
Mja zonder outcrowd ga ik daar geen rekening mee houden
Sjoemquote:
quote:
Jij had toch een boel handtasjes?quote:Op maandag 17 april 2006 11:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
zou je wel willen eh?
Dan dook je er bovenop
Wat een mooie dagquote:
ja het weer is goooooeeeeedquote:Op maandag 17 april 2006 11:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een mooie dag
Deurtjes open, koffie![]()
en koek.quote:Op maandag 17 april 2006 11:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een mooie dag
Deurtjes open, koffie![]()
Mukiepukiewukiequote:
ja eindelijkquote:Op maandag 17 april 2006 11:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mukiepukiewukie
Gaat het alweer wat beter?
Cp: Biggie - Gimme the Lootquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 11:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja eindelijk
Ik kan weer zitten, mits voorzichtig, rondhobbelen enzo gaat ook weer als vanouds
Morgen weer werken
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 17 april 2006 11:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja eindelijk
Ik kan weer zitten, mits voorzichtig, rondhobbelen enzo gaat ook weer als vanouds
Morgen weer werken
laserwashquote:Op maandag 17 april 2006 11:38 schreef PeuRac het volgende:
hey BoJo![]()
auto al mooi gepoetst voor volgende week, of ga je komende zaterdag poetsen
Ja.quote:Op maandag 17 april 2006 11:38 schreef PeuRac het volgende:
hey BoJo![]()
auto al mooi gepoetst voor volgende week, of ga je komende zaterdag poetsen
neequote:Op maandag 17 april 2006 11:40 schreef PeuRac het volgende:
Wil iemand me vertellen dan wat er is gebeurt?
Als je 25 euro overmaakt naar giro 913305quote:Op maandag 17 april 2006 11:40 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2006 11:40 schreef PeuRac het volgende:
M'n doekoe's wat doe jequote:Op maandag 17 april 2006 11:41 schreef Mukie het volgende:
[..]en ik dacht dat ik al veel gemist had
Peu ik heb een knobbel laten verwijderen, das alles.
kut verkeerde quotequote:Op maandag 17 april 2006 11:41 schreef BoJo het volgende:
[..]ja ?
wanneer heb je hem voor me gepoetst dan ?![]()
Niet helemaal beter dus ehquote:
ja hallo, hij kan nog neertellen voor het algehele verhaalquote:
Nu kan ik je geen fruitmand sturenquote:Op maandag 17 april 2006 11:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja hallo, hij kan nog neertellen voor het algehele verhaal![]()
Ok, wel prettig dat je weer kan gaan werken nu.quote:Op maandag 17 april 2006 11:41 schreef Mukie het volgende:
[..]en ik dacht dat ik al veel gemist had
Peu ik heb een knobbel laten verwijderen, das alles.
quote:
ow jawel hoorquote:
Jay-Z - Get that dirt of your shoulderquote:
Ja hoor, komt goedquote:Op maandag 17 april 2006 11:43 schreef Mukie het volgende:
[..]nee blijkbaar niet hihihi
oe sjoewe, kan ik je een stuk sturen wat je naleest voor me?
Heb nog eens een deel geschreven, 7 pages, maar weet niet of het een beetje te volgen is...
Nee, wat dan? Iets over gestolen apples weer?quote:Op maandag 17 april 2006 11:45 schreef Mukie het volgende:
Ijsmuisje, roc was de afgelopen week vaak int nieuws, gezien?
inkopper: 50 centjes - pimpquote:Op maandag 17 april 2006 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jay-Z - Get that dirt of your shoulder
P*I*M*P
![]()
nee slechte begeleiding leerlingenquote:Op maandag 17 april 2006 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, wat dan? Iets over gestolen apples weer?
stuurtquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben een rukker, dus mis ook steeds meer hiero.
haar ROC of ROC's in het algemeen?quote:Op maandag 17 april 2006 11:45 schreef Mukie het volgende:
Ijsmuisje, roc was de afgelopen week vaak int nieuws, gezien?
Cp: DJ Bouchance & DJ Sjoewe - 50 cent knock offquote:
quote:
money (that's what i want) - flying lizardsquote:Op maandag 17 april 2006 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Cp: DJ Bouchance & DJ Sjoewe - 50 cent knock off
Dat herken ik wel ja, en als je alsnog je opleiding wil afmaken boeit het ze geen rukquote:
euj, hijs een echte pimpquote:
Huh?quote:Op maandag 17 april 2006 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja, en als je alsnog je opleiding wil afmaken boeit het ze geen ruk![]()
Ik heb ook op een ROC gezetenquote:
ik had t meer over mezelfquote:Op maandag 17 april 2006 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan gewoon mijn opleiding afmaken hoor
volgens mij kan jij wel wat hebbenquote:Op maandag 17 april 2006 11:53 schreef Hugster het volgende:
er is hier eergisteren 1 liter Southern Comfort per persoon doorheen gegaan zie ik net
oe lekkerrrrrquote:Op maandag 17 april 2006 11:53 schreef Hugster het volgende:
er is hier eergisteren 1 liter Southern Comfort per persoon doorheen gegaan zie ik net
met mij samen poetsen?quote:
dan jij mijn huisquote:
gmta hequote:
Dan kom je toch lekker achteromquote:Op maandag 17 april 2006 12:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
das een leuke binnenkomer voor bij je ouders... "ik kom ijsmeis ff helpen met opstaan"![]()
En dan tref je mijquote:Op maandag 17 april 2006 12:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
das een leuke binnenkomer voor bij je ouders... "ik kom ijsmeis ff helpen met opstaan"![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 11:53 schreef Hugster het volgende:
whihihihihiquote:
BEn je ook zo baldadig als je zat bentquote:
quote:
Een heel pak taksi ook nogquote:
ja dat was echt de killer gek, daarna kon je me wegdragenquote:Op maandag 17 april 2006 12:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een heel pak taksi ook nog[afbeelding]
Taksi is dan ook wel echt smerigquote:Op maandag 17 april 2006 12:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja dat was echt de killer gek, daarna kon je me wegdragen
nee dan ben ik erg gezellig, maar ik had het even over het binnensluipen van Bo bij Anne als ik er benquote:Op maandag 17 april 2006 12:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
BEn je ook zo baldadig als je zat bent
ze wil het zelf hoorquote:Op maandag 17 april 2006 12:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee dan ben ik erg gezellig, maar ik had het even over het binnensluipen van Bo bij Anne als ik er ben
Laatst toen ik geblowd had 4 pakken zoete meuk opgezopenquote:
Een 190D met Evo II sportspackquote:Op maandag 17 april 2006 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet wel iets waarmee je Hugster kan verjagen BoJo
Ik dacht aan iets simpelersquote:Op maandag 17 april 2006 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een 190D met Evo II sportspack![]()
![]()
[afbeelding]
whehehequote:Op maandag 17 april 2006 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Laatst toen ik geblowd had 4 pakken zoete meuk opgezopen
quote:Op maandag 17 april 2006 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet wel iets waarmee je Hugster kan verjagen BoJo
Mja en van de 3 zakken chipsquote:Op maandag 17 april 2006 12:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
wheheheDag erna een hele verrotte tong?
Bohhh hendig sjieke slip gek!quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 12:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en van de 3 zakken chips![]()
Vreetkick![]()
Ja als je 2001 a space odessy niet meer kan volgen moet je toch watquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
Hugster"have you ever been *burp* mellloooow"
BOven op hem springen?quote:
ik heb echt geen idee wat ze nou echt bedoeltquote:Op maandag 17 april 2006 12:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
BOven op hem springen?
Aanval is de beste verdediging he![]()
Ik bind altijd m'n vriendin aan een boom voor ik op vakantie gaquote:Op maandag 17 april 2006 12:33 schreef BoJo het volgende:
zo lekker grove reclame op de radio net
meisje: Ik ga op reis en laat achter, mijn lieve vriendje en een schuld van 7000 euro voor de begrafenis.![]()
wtfquote:Op maandag 17 april 2006 12:33 schreef BoJo het volgende:
zo lekker grove reclame op de radio net
meisje: Ik ga op reis en laat achter, mijn lieve vriendje en een schuld van 7000 euro voor de begrafenis.![]()
Jij leipe truusquote:Op maandag 17 april 2006 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
Hugster"have you ever been *burp* mellloooow"
alsof dat bij mij veel zin heeftquote:Op maandag 17 april 2006 12:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
BOven op hem springen?
Aanval is de beste verdediging he![]()
lekkere "in your face" strategie welquote:Op maandag 17 april 2006 12:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat wij jonge mensen onze uitvaart beter moeten regelen![]()
eenschquote:Op maandag 17 april 2006 12:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat wij jonge mensen onze uitvaart beter moeten regelen![]()
zoooo herkenbaar en zoooo vreselijk vind ik datquote:Nederlanders staan erom bekend dat ze graag voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en vooral dat ze overal recht op hebben (dankzij de verzorgingsstaat waarin zij leven). Lange tijd ben ik werkzaam geweest in een hotel in Spanje. Wat veel nederlanders ook heel normaal vinden om bij het ontbijt gelijk even de luchpakketen klaar te maken zodat ze de hele dag onder de pannen zijn of gewoon op een terras gaan zitten en een drankje bestellen en vervolgens de o zo beroemde broodtrommel uit hun tas te halen.
het is wel een idee dat met bo begintquote:
Jaquote:Op maandag 17 april 2006 12:40 schreef BoJo het volgende:
zit net dit stukje te lezen op de telegraaf
Nederlanders op cruise zijn superkrenten
In de reacties eronder staat een mooie
[..]
zoooo herkenbaar en zoooo vreselijk vind ik dat![]()
![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 12:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
...............................................
![]()
BOorhamer?quote:Op maandag 17 april 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ze maakt het jullie ook wel erg makkelijk om te raden zo
Het secreetquote:Op maandag 17 april 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ze maakt het jullie ook wel erg makkelijk om te raden zo
Bosnegercrackersquote:
I'm like soooo emotional nowquote:
BOter (hammen)quote:
chocokussen hequote:
vanavond beauty and nerdquote:
Yes!quote:Op maandag 17 april 2006 12:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
vanavond beauty and nerd
en cruel intensions 2
gisteren, loose change, madagascar, crash en ice age 2 erdoorheen gejaagdquote:Op maandag 17 april 2006 12:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
vanavond beauty and nerd
en cruel intensions 2
Met je telefoonspeaker aan over straat lopen in een groepje met de nieuwste Ali B krakend uit die speaker, en respect is de tijd die je op je achterwiel kan rijdenquote:Op maandag 17 april 2006 12:49 schreef Hugster het volgende:
Marokkanen...
De cultuur van respect (behalve voor niet-Marokkanen), uiterlijk vertoon, gerse rides onder de jeugdige populatie, gezellige praatgroepjes op straathoeken, blokker mp3 spelers, elkaar constant op de hoogte houden van elkaars positie doormiddel van de mobieletelefoon![]()
Ik kan echt niet zonderquote:
ik ben goedquote:
Dan gaan we iedereen afkraken, zeiken over onze geliefdes en de cosmo voorlezenquote:Op maandag 17 april 2006 12:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
filmpje kijken?
Ik heb tissuesNeem jij een Ben & Jerry's mee?
jaquote:
ja ons even lekker verheven voelen. Tyfus mannenquote:Op maandag 17 april 2006 12:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan gaan we iedereen afkraken, zeiken over onze geliefdes en de cosmo voorlezen
quote:Op maandag 17 april 2006 12:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
Ik kan dat echt niet hebben eh![]()
De lucht, de smaak rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Er in bakken gaat wel, maar koude boter![]()
Geilquote:Op maandag 17 april 2006 12:56 schreef Hugster het volgende:
Op zulke momenten zou ik dus zo lesbisch worden eh...
nee, ga even mijn deurslot vervangen zoquote:Op maandag 17 april 2006 12:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
niet uerhh paasraces kijken ?
http://stream.garnierprojects.com/cross01
Werken voor je centjesquote:Op maandag 17 april 2006 13:01 schreef Hugster het volgende:
Ik heb eens voor m'n verjaardag een mok vol met boter gekregen, met daarin 20 losse euro's
das een kut streekquote:Op maandag 17 april 2006 13:01 schreef Hugster het volgende:
Ik heb eens voor m'n verjaardag een mok vol met boter gekregen, met daarin 20 losse euro's
quote:Op maandag 17 april 2006 13:03 schreef Hugster het volgende:
ja zeker kut ja
Ik heb hem in de ontvetterbak gezet en heb het ontvettermengsel z'n werk laten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |