Lang leve de andijvie!quote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb hier niks mee te maken, modjes!
Hij heeft het allemaal zelf gedaan.
Het is zijn schuld!
Maar toch tief ík er geen slotje op.![]()
Betere topictitel:quote:
Andijvie nog aan toe! Je hebt gelijkquote:Op zondag 16 april 2006 23:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Betere topictitel:
[PICS] Wat een breezerhoer!! Het is m'n zusje!! Ik heb haar betrapt tijdens het masturberen!!!
Het gaat niet om de groente zelf!!! Woordbarbaarquote:Op zondag 16 april 2006 23:23 schreef Aurelianus het volgende:
Andijvie is mijns inziens een overgewaardeerde groente. Knolraap en lof, schorseneren en prei zouden wel wat meer gewaardeerd mogen worden.
Zeg, ga eens met je slotjesverslaving als de sjodemieter naar V/Aquote:
Het woord 'andijvie' is uitgevonden tijdens iemands braaksessie. Uit de walgelijke geluiden die de sessie met zich mee bracht werd een nieuw woord geconstrueerd: 'andijvie'. Taalkundig gezien is het begrip 'andijvie' dus ondergeschikt aan bijvoorbeeld het begrip 'schorseneren' dat zijn taalkundige oorsprong vindt in de lieflijke melodieën van engelengezang.quote:Op zondag 16 april 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gaat niet om de groente zelf!!! Woordbarbaar!
Cichorium endiviaquote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het woord 'andijvie' is uitgevonden tijdens iemands braaksessie. Uit de walgelijke geluiden die de sessie met zich mee bracht werd een nieuw woord geconstrueerd: 'andijvie'. Taalkundig gezien is het begrip 'andijvie' dus ondergeschikt aan bijvoorbeeld het begrip 'schorseneren' dat zijn taalkundige oorsprong vindt in de lieflijke melodieën van engelengezang.
Andijvie!quote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het woord 'andijvie' is uitgevonden tijdens iemands braaksessie. Uit de walgelijke geluiden die de sessie met zich mee bracht werd een nieuw woord geconstrueerd: 'andijvie'. Taalkundig gezien is het begrip 'andijvie' dus ondergeschikt aan bijvoorbeeld het begrip 'schorseneren' dat zijn taalkundige oorsprong vindt in de lieflijke melodieën van engelengezang.
ja, maar niet aan die groentequote:
Het GAAT niet om de groe.... GODVERquote:
Och, ik heb genoeg liefde voor iedereen.quote:Op zondag 16 april 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
Buup.. ik hoop dat je er genoeg hebt, maar je moet nu best veel liefde gaan geven
na de zomer oké?quote:
ik verwacht nu dan wel een persoonlijk bedankjequote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef iDex het volgende:
Gestemd
Diep uit mijn hart: " > " BEDANKT! " < "quote:Op zondag 16 april 2006 23:41 schreef iDex het volgende:
[..]
ik verwacht nu dan wel een persoonlijk bedankje
Of SuperAndijviequote:Op zondag 16 april 2006 23:36 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Ridder andijvie maakt je af.
Bedankt!quote:Op zondag 16 april 2006 23:41 schreef iDex het volgende:
[..]
ik verwacht nu dan wel een persoonlijk bedankje
andersomquote:Op maandag 8 mei 2006 14:04 schreef Tommeke het volgende:
Als eten is het heerlijk, maar tis een woord van niks
misschien is hendigsjiek beter. En wel stemmen op andijvie!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ik plaatste Hendig erin :/ maarja ik heb nog steeds geen mail van die site
quote:lukiam :: 23 mei 2006 14:58
Ik zou zeggen, doe eens gek en stem op ANDIJVIE
quote:Roos :: 23 mei 2006 16:15
weer gestemd pffff die rot krop ... krijg er wat van
quote:Padje/Kroossie :: 23 mei 2006 16:39 :: website
Heb vandaag al teveel gestemd,die stinkkrop blijft maar doorgaan!
quote:lukiam :: 23 mei 2006 16:53
@Padje/Kroossie: dat komt omdat ik met mijn 7 deelpersoonlijkheden elk uur stem
http://kaatsjesss.web-log.nl/log/5869706quote:Roos :: 26 mei 2006 15:01
ZEG ... dus we stemmen ons rot terwijl andere die vuile vieze smerige andijvie doen grrrrrrrrr
Sorry moest even spuien
quote:marlene :: 19 mei 2006 13:14
IK stem me rot maar die stomme andijvie staat weer op nummer 1 waar komt dat eigenlijk vandaan . Je hoort toch niemand andijvie roepen. Het gaat nergens over dus ik ga maar weer eens stemmen oop bb verslaafde.
quote:Kaat :: 19 mei 2006 13:17 :: website
dat zijn de gasten van fok! die vinden het leuk om alles onder te sneeuwen wat met bb te maken heeft, deden ze vorig jaar ook met de jostiflip en vervolgens hebben ze nog gewonnen ook met die genverbrander of zoiets
Verdulleme, FOK!kers, jullie worden belachelijk gemaakt door Kaatje met haar mondharmonicaatje!quote:marlene :: 19 mei 2006 13:47
Ja maar kaat een woord als andijvie je haald het toch niet in je bolle hersens om zo,n woord ,woord van het jaar te noemen het gaat werkelijk nergens over en wat een misselijke gasten zijn dat toch van fok. Maar we blijven stemmen en hoelang nog moeten we stemmen.
Daar kom je nu mee!quote:
Oh jeequote:Ja mb dat heb ik opgeschreven als jullie zielig kunnen doen kan ik het ook doe ff normaal joh hier zitten alleen gezellige mensen en hier is nooit gezeik maar je had wel het lef om mijn stukjes bij jou op je forum te zetten,vind je dat normaal waar je mee bezig bent en kaat neer te halen . Dat vind ik laag bij de grond en wees wijs en blijf lekker bij je eigen site dan hier de boel op te komen naaien jullie zijn echt opgeFOKT. Klueters zijn nog wijzer als jullie en ik wil niet meer dat er stukjes van mij op jullie site komen ik schrijgf dit hier en niet bij jullie . Dus kap er nou eens mee mb. En als je ballen heb maak je je naam bekend en niet onder mb wat over een persoon schrijven held op sokken.
quote:
MB/LW, wat doe je?!quote:Klueters zijn nog wijzer als jullie en ik wil niet meer dat er stukjes van mij op jullie site komen ik schrijgf dit hier en niet bij jullie
Ik wens alleen nog aangesproken te worden met 'Moeilijk begrijpen'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |