Lang leve de andijvie!quote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb hier niks mee te maken, modjes!
Hij heeft het allemaal zelf gedaan.
Het is zijn schuld!
Maar toch tief ík er geen slotje op.![]()
Betere topictitel:quote:
Andijvie nog aan toe! Je hebt gelijkquote:Op zondag 16 april 2006 23:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Betere topictitel:
[PICS] Wat een breezerhoer!! Het is m'n zusje!! Ik heb haar betrapt tijdens het masturberen!!!
Het gaat niet om de groente zelf!!! Woordbarbaarquote:Op zondag 16 april 2006 23:23 schreef Aurelianus het volgende:
Andijvie is mijns inziens een overgewaardeerde groente. Knolraap en lof, schorseneren en prei zouden wel wat meer gewaardeerd mogen worden.
Zeg, ga eens met je slotjesverslaving als de sjodemieter naar V/Aquote:
Het woord 'andijvie' is uitgevonden tijdens iemands braaksessie. Uit de walgelijke geluiden die de sessie met zich mee bracht werd een nieuw woord geconstrueerd: 'andijvie'. Taalkundig gezien is het begrip 'andijvie' dus ondergeschikt aan bijvoorbeeld het begrip 'schorseneren' dat zijn taalkundige oorsprong vindt in de lieflijke melodieën van engelengezang.quote:Op zondag 16 april 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gaat niet om de groente zelf!!! Woordbarbaar!
Cichorium endiviaquote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het woord 'andijvie' is uitgevonden tijdens iemands braaksessie. Uit de walgelijke geluiden die de sessie met zich mee bracht werd een nieuw woord geconstrueerd: 'andijvie'. Taalkundig gezien is het begrip 'andijvie' dus ondergeschikt aan bijvoorbeeld het begrip 'schorseneren' dat zijn taalkundige oorsprong vindt in de lieflijke melodieën van engelengezang.
Andijvie!quote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het woord 'andijvie' is uitgevonden tijdens iemands braaksessie. Uit de walgelijke geluiden die de sessie met zich mee bracht werd een nieuw woord geconstrueerd: 'andijvie'. Taalkundig gezien is het begrip 'andijvie' dus ondergeschikt aan bijvoorbeeld het begrip 'schorseneren' dat zijn taalkundige oorsprong vindt in de lieflijke melodieën van engelengezang.
ja, maar niet aan die groentequote:
Het GAAT niet om de groe.... GODVERquote:
Och, ik heb genoeg liefde voor iedereen.quote:Op zondag 16 april 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
Buup.. ik hoop dat je er genoeg hebt, maar je moet nu best veel liefde gaan geven
na de zomer oké?quote:
ik verwacht nu dan wel een persoonlijk bedankjequote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef iDex het volgende:
Gestemd
Diep uit mijn hart: " > " BEDANKT! " < "quote:Op zondag 16 april 2006 23:41 schreef iDex het volgende:
[..]
ik verwacht nu dan wel een persoonlijk bedankje
Of SuperAndijviequote:Op zondag 16 april 2006 23:36 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Ridder andijvie maakt je af.
Bedankt!quote:Op zondag 16 april 2006 23:41 schreef iDex het volgende:
[..]
ik verwacht nu dan wel een persoonlijk bedankje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |