Hehe, we zijn er. Waarom denk je dat dat niet het geval is?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je hebt een verantwoordelijkheid naar je kiezers en naar je niet-kiezers (je zit er immers voor alle inwoners) toe waaraan je je deels ontrekt door meteen zwanger te raken als je weet dat je gebakken zit.
Zwangerschap is makkelijk te voorkomen, dus is het een bewuste keuze en bewust misbruik maken van het mandaat dat je gekregen hebt.
het zou ook goed zijn om stand-ins te hebben voor personen voor het geval hen iets overkomt of dat men bijv zwanger raakt.
En dan kunnen we hier fijn gaan zitten klagen over al die gekozen mannen met zorgdrangquote:Op donderdag 20 april 2006 14:46 schreef Elgigante het volgende:
Ik ben er ook voor om stellen het ouderschapsverlof verplicht te laten delen. Dan voorkom je een hoop problemen.
De eerste maanden heeft een kind toch voornamelijk zijn moeder nodig, dat is nou eenmaal zo en daar is niks ouderwets of conservatief aan. Mannen mogen van mij ook best wat ouderschaps verlof maar daar kan je dat van de vrouw niet door verkorten.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:46 schreef Elgigante het volgende:
Ik ben er ook voor om stellen het ouderschapsverlof verplicht te laten delen. Dan voorkom je een hoop problemen.
Voor borstvoeding is het van de moeder afhankelijk. Wordt er geflest, dan kunnen zowel mama als papa aan de gang. Qua hechting is het niet belangrijker of een kind liefde van de moeder of vader ontvangt.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:48 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
De eerste maanden heeft een kind toch voornamelijk zijn moeder nodig, dat is nou eenmaal zo en daar is niks ouderwets of conservatief aan.
Ze blijft niet zomaar ineens weg, er is genoeg overlegd en gepland voor tijdelijke gelijkwaardige vervanging en uitbesteding van haar taken.quote:Mannen mogen van mij ook best wat ouderschaps verlof maar daar kan je dat van de vrouw niet door verkorten.
Ik blijf er bij dat je voor bepaalde banen hoge eisen aan mensen mag stellen en dat maanden weg blijven gewoon niet kan. Of dat nou door zwangerschap een wereldreis of iets andes is doet er niet toe, die dingen kun je plannen en moet je soms gewoon maar even uitstellen.
Kunnen we die post mooi opheffen dus. Ontslaan die hap.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ze blijft niet zomaar ineens weg, er is genoeg overlegd en gepland voor tijdelijke gelijkwaardige vervanging en uitbesteding van haar taken.
Maar ja, waarom zou je zo'n waardeloze kracht willen hebben? Genoeg mannen beschikbaar die wel 100% beschikbaar zijn en niet zeiken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Voor borstvoeding is het van de moeder afhankelijk. Wordt er geflest, dan kunnen zowel mama als papa aan de gang. Qua hechting is het niet belangrijker of een kind liefde van de moeder of vader ontvangt.
[..]
Ze blijft niet zomaar ineens weg, er is genoeg overlegd en gepland voor tijdelijke gelijkwaardige vervanging en uitbesteding van haar taken.
Waarom zou ze op slag waardeloos zijn?quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar ja, waarom zou je zo'n waardeloze kracht willen hebben? Genoeg mannen beschikbaar die wel 100% beschikbaar zijn en niet zeiken.
Omdat ze haar werk niet naar behoren doet, ze is immers voortdurend met verlof.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom zou ze op slag waardeloos zijn?
Ze doet haar werk wel naar behoren en is al helemaal niet voortdurend met verlof.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Omdat ze haar werk niet naar behoren doet, ze is immers voortdurend met verlof.
Afwezig zijn = je werk niet naar behoren doen. En ze is weldegelijk voortdurend met verlof, zwangerschapsverlof duurt niet twee dagen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ze doet haar werk wel naar behoren en is al helemaal niet voortdurend met verlof.
Het niet geven van borstvoeding heeft een inmiddels bewezen nadelig effect op de ontwikkeling van een kind. Ook waar het gaat om hechting is de moeder de eerste maanden veel belangrijker, waarmee ik niet wil zeggen dat de vader niet aanwezig moet zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Voor borstvoeding is het van de moeder afhankelijk. Wordt er geflest, dan kunnen zowel mama als papa aan de gang. Qua hechting is het niet belangrijker of een kind liefde van de moeder of vader ontvangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |