abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 april 2006 @ 11:44:31 #251
24188 Belana
kloon van belana
pi_37090770
die hotdogd zijn echt ge-wel-dig en ik weet zeker dat het door horlepiepje komt, ik had het bij Liam ook ik ben het daarna helemaal vergeten en nu ineens moet ik er weer aan denken

Tamea, ik ben nooit van de stickeracties dingen, want dat vergeet ik, raak ik kwijt, etc.
stormy waters...
sailin'
pi_37090857
Ow ik ook hoor Belana, volgensmij heb ik nu minstens 2 flessenbonnen van de super in m'n jaszak zitten

Grrr, heb ik eindelijk weer m'n ponskaart van het ziekenhuis gevonden is ie niet meer goed (andere verzekeraar enzo). Dat wordt dus iets eerder weg.
pi_37091178
Oeh die hotdogs zijn lekker ja!
W ~ H ~ T
pi_37091217
Ik ga zo ook naar de Hema, die hogdogs klinken wel erg aantrekkelijk Ik stop de stickers maar gelijk in mn tas!
En gelijk nog op zoek naar wat kleine cadeautjes die we als hint kunnen gebruiken om het nieuws te vertellen 5 mei
  woensdag 19 april 2006 @ 13:12:10 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_37093025
Ik heb hot dogs en 3 dvd's (dribbel, tik tak en bob de bouwer) en ik heb onszelf hele goeie keukenmessen cadeau gedaan
stormy waters...
sailin'
pi_37093091
Ik ga nergens meer heen....ik heb net negenhonderd euro en een beetje zitten uitgeven
Geen Ikea dus vanavond alleen dozen verhuizen.

Maar ik heb nu wel een wasmachine waar ik nog 25 jaar mee kan doen en een TV! En een lappie binnenkort! Gelukkig krijg ik maandag weer loon
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37093097
meimeltje, breipennen + bolletjes wol voor de oma('s).

bob de bouwer heb ik vorige week helaas net zonder korting aangeschaft. maar ja, we konden echt niet langer wachten nu het ineens niet meer dagelijks op de belg komt.

belana, je kunt die hotdogs als 't goed is ook zonder mes(sen) consumeren hoor!
pi_37093123
syrena, veel wasplezier!
pi_37093139
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ga zo ook naar de Hema, die hogdogs klinken wel erg aantrekkelijk Ik stop de stickers maar gelijk in mn tas!
En gelijk nog op zoek naar wat kleine cadeautjes die we als hint kunnen gebruiken om het nieuws te vertellen 5 mei
Heel veel spuugdoekjes weet je tenminste zeker dat ze die dan al hebben klaarliggen als je komt
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 19 april 2006 @ 13:28:28 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_37093478
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:15 schreef bixister het volgende:
meimeltje, breipennen + bolletjes wol voor de oma('s).

bob de bouwer heb ik vorige week helaas net zonder korting aangeschaft. maar ja, we konden echt niet langer wachten nu het ineens niet meer dagelijks op de belg komt.

belana, je kunt die hotdogs als 't goed is ook zonder mes(sen) consumeren hoor!
bob rules he! hier ook

nou, die hotdogs kunnen niet heel naar binnen bix
stormy waters...
sailin'
  woensdag 19 april 2006 @ 14:24:16 #261
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37094846
Bob de Bouwer is hier verboden.
pi_37094943
Ze hadden het leuke zomerjurkje voor Bo niet meer

Maar we hadden wel het laatste fietsje voor Jans
En nu wilde ze net een blokje fietsen op dr.......driewieler
Ze vind dr fiets geweldig maar nog enig. Ze heeft er al wel een paar keer naast gelopen
En nu net 1 blokje gefiets, maar toen vielz e zowat in slaap.
Nu is ze lekker naar bed.
Ik ga zo met Bo naar de bieb en dan vanmiddag nog maar wat blokjes fietsen.
(Bo is nu een blokje op Jans dr fiets, want Jans mocht ook op mijn fiets he mam )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37095063
Jezus wat een hallo lief dagboek gehalte
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 19 april 2006 @ 14:34:56 #264
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37095195
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:31 schreef jessie het volgende:
Jezus wat een hallo lief dagboek gehalte
I love it!
  woensdag 19 april 2006 @ 14:40:01 #265
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37095341
Tristan en ik zijn vanmorgen naar Groenrijk geweest. Score: 3 donkerrode Franse geraniums, 2 witroze Franse geraniums, 6 knalroze gewone geraniums, een bak vol (18 potjes) oranje Afrikaantjes, een bak vol (18 potjes) lila viooltjes, 1 potje gele ranonkels en 2 verschillende binnenplanten waarvan ik de naam niet weet.
  woensdag 19 april 2006 @ 14:41:50 #266
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37095397
Dus het was maar goed dat het vanmorgen regende, anders had ik dat nooit allemaal kunnen meenemen!
pi_37095755
haha, klinkt leuk & kleurrijk s-lok. ik wil ook nog wat afrikaantjes om de mieren weg te jagen.
en jessie, jammer van de jurk maar verder goed geslaagd geloof ik. haha die jans en d'r driewieler!
ik ging net snel even naar de H&M om op 't nippertje nog een zomerjasmetkorting voor anna te scoren. ze hadden niet zoveel keus meer maar ik heb toch nog een heel leuke gevonden. maar ik kon 't niet laten om ook nog 2 jurken en een schattig truitje voor d'r te kopen. daar ging m'n voordeel.
  woensdag 19 april 2006 @ 15:52:27 #268
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37097472
zo lekker ff tussendoor vallen

ff me tuin pimpen hoor, ben er erg blij mee namelijk

links bovenin als je goed kijkt, zo was het. vieze tegels met hoop onkruid en zo.
rechts bovenin de tussenstand, alle tegels eruit, 1 grote zandbak
onderste 3 van links naar rechts hoe het geworden is
ligt nu alleen nog een zandlaagje over de tegels heen, kleur is zo niet echt goed te zien.
tegels zijn bont genuanceerd en wildverband gelegd (behalve de buitenste 3 lijnen) en een zwarte bies die rond heel de tuin loopt.
en wilgenrollen langs de schuttingen gezet, en achterin een schot om de klikoos weg te werken
pi_37097615
Allemaal tegels en geen gras?
  woensdag 19 april 2006 @ 16:16:29 #270
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37098439
netjes hoor! Lekker veel ruimte om te crossen met loopfietsjes enzo, leuk! Wel een beetje aan de strakke kant, maar das wel lekker onderhoudsvrij
Ik heb ook geen gras hoo BassMiss, ik mis het ook niet!! Gras genoeg hier achter op het veldje
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37098646
Ik zou het zo jammer vinden van de ruimte. Dan heb je een tuin en dan leg je er beton over. Maar ja, smaken verschillen. Ik heb liever gras,bloemetjes en plantjes.
pi_37098715
Ik krijg net een liefdesverklaring per email?! Van iemand die ik niet ken?! Vaaaaaaagggggg.

wel leuk, hahahaha
pi_37098869
wellicht je ex incognito?
pi_37098968
Tijdje terug kreeg ik ook zoiets in mn brievenbus. Van een zekere Pascal die in mijn straat zou wonen...
pi_37099008
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:27 schreef bixister het volgende:
wellicht je ex incognito?
Uh nee, die stuurde me net een mailtje met het moederkoek-verhaal van Tom&Katie
Ik heb al antwoord, als ik 't niet mooi vond mocht ik 'm teruggeven? Like I said, vaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')