Oke, het is misschien een beetje late reactie, maar toch gefeliciteerd Tijntje! Jeeeeejquote:Op woensdag 19 april 2006 14:15 schreef Zwaalie het volgende:
Poe poe, Zwaalie is verhuisd en zit lekker in haar nieuwe huisje.Alleen ben ik wel door een paar dagen zonder wifi het paascadeautje mis gelopen.
![]()
![]()
Tijntje is jarig vandaag
(nee, niet Zwaalie, maar Tijn) Dus miss gooi ik vanaaf de poorten open en kunnen jullie een lekker stukje taart komen halen!!
![]()
Tijn kreeg verjaardagsvisite, dus de ds is weer niet aangeweest...quote:Op woensdag 19 april 2006 18:18 schreef Cutie het volgende:
Van harte Tijntje! Ik wil wel even taart komen eten en komen bijkletsen hoor!
De slak vind je wanneer het regent. Op een bloem, ik dacht alleen op gele en/of witten bloemen. Ik vind hem elke keer, maar je moet wel ff goed zoeken!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:19 schreef Spookje81 het volgende:
Waar heb je de meeste kans om een slak te vinden, in wat voor soort omgeving en wat voor weertype?
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:08 schreef Suuz_ het volgende:
dat is speelgoed, als je dat in je huis wegzet gaat het bewegen! ze bewegen allemaal weer anders, je kan er verder niks mee.
mijn poort staat open btw
is goed ik ben nog nooit ergens geweest en er is nog nooit iemand langs geweest dus ben benieuwdquote:Op donderdag 20 april 2006 15:11 schreef 14jenny15 het volgende:
ik kom wel eff ok?
en wat zijn mole crickets ?
Ja, druk bezig om te onderhouden!!quote:Op donderdag 20 april 2006 18:17 schreef renelly het volgende:
hee blue007,fijn dat je een perfect dorpje hebt,houden zo.
is goed!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:08 schreef Spookje81 het volgende:
iemand online spelen nu?
zoemgeluid? Dat hoor ik ook wel eens.. Ik dacht toen dat er ergens een bij vloog ofzo, maar ik zag al niks. Ik zal eens een keer gaan graven als ik dat nogeens hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 18:57 schreef lizardtattoo het volgende:
Blue007, wat je overal leest is gewoon goed, dus we kunnen je niet verder helpen. Als je een zoemgeluid hoort moet je graven, graven, graven. Hij is moeilijk te vinden, maar als je gewoon rond de plek waar je hem het hardst hoort blijft graven lukt het wel een keer. Dan snel in je inventaris je netje pakken.
Klopt, je ziet alleen je eigen aantal.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:16 schreef Miwaki het volgende:
Gisteren waren er 3 mensen in mijn dorpje en toen besloten we een viswedstrijd te houden. Ik had een stopwatch en iedereen kon de tijd zien.
Maar het stomme is, je kan niet zien hoeveel vissen iedereen heeft gevangen. Niet dat je elkaar niet vertrouwt, het zou alleen wel leuker zijn als je precies de aantallen kon zien. Of deden we nou iets verkeerd?
Heb je helemaal gelijk in. Ik had er ook meer van verwacht.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:00 schreef FTD80 het volgende:
Nou ik heb wel dieren gehad die op bezoek kwamen maar het stelt niks voor?
Ze lopen 1 meter rond en dan geven ze een paar tips over je huisje en thats it..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |