waaromquote:Op zondag 16 april 2006 21:07 schreef Beschouw het volgende:
Jammer dat Luinge daar geen scheidsrechter was
Mja.. Ellemieke Vermolenquote:Op zondag 16 april 2006 21:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 't idee dat dit is begonnen sinds zijn vertrek bij AZ, daarvoor heb ik altijd gedacht dat 't goed voetballende centrale verdediger was. Zou die gast privé-problemen hebben of zo?
Op de meest absolute manier..quote:Op zondag 16 april 2006 21:11 schreef DIGGER het volgende:
Daarna eindigt het vanzelfsprekend.
terugpakken voor wat?quote:Op zondag 16 april 2006 21:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Had FR ongetwijfeld gezegd dat Luinge hem terug wilde pakken
Temminkquote:Op zondag 16 april 2006 21:07 schreef Beschouw het volgende:
Jammer dat Luinge daar geen scheidsrechter was
Geloof dat ik vandaag iemand hoorde zeggen dat die wel erg op 'm geilt tijdens een reportage die ze over hem maakt ofzoiets, en het scheen zelfs in een krant te staan. Misschien dat 'ie daarom zo scherp was vandaagquote:Op zondag 16 april 2006 21:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, althans ze zeggen van niet.
Grootse speler inderdaadquote:Op zondag 16 april 2006 21:27 schreef OnlineGokker het volgende:
Zonde dat deze voetballer z'n carriere heeft beeindigd. Eindelijk weer eens een speler die zich niet laat fokken. Jullie vallen nu wel over hem heen, maar Pierre zat vandaag ook met z'n elleboog te zwaaien
Tijd voor een nickchange?quote:Op zondag 16 april 2006 21:30 schreef Promovendus het volgende:
Ben zo trots dat we dit jaar spelers van dit kaliber hebben mogen aanschouwen in ons stadionnetje in Roosendaal.
Waarvan Elsemiek er anderhalf heeft.quote:Op maandag 17 april 2006 00:54 schreef Stansfield het volgende:
Ze passen wel heel erg goed bij elkaar. Samen 2 hersencellen.
"Hit Me Baby One More Time..."quote:Op zondag 16 april 2006 21:37 schreef PLAE@ het volgende:
Willekeurig iemand:Hey Fortes, wat kut man die uitzending op Talpa net. Ze overdreven weer lekker he....
Fortes: mja ik heb het opgenomen. Ik kijk van de week wel effe. Ik heb nu belangrijkere zaken mzzl!
[afbeelding]
Ik geef m groot gelijk
Denk het niet...wat een gek!!!quote:Op zondag 16 april 2006 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
(...) Zou hij volgend seizoen ook nog voetballen?
Die gaat echt niet in de GGD spelen, daar voelt hij zich veel te goed voor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:51 schreef TeazNutz het volgende:
Hij is al een jaar niet meer met Ellemieke Vermolen.
Das al lang al uit!
FR is inmiddels na de ruzie van Adriaanse op een zijspoor gezet.
Die lul graaft zijn eigen graf, ga lekker naar de GG divisie.![]()
Ik denk dat Meneer Rodriguez weinig keus heeft.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die gaat echt niet in de GGD spelen, daar voelt hij zich veel te goed voor.
Misschien is dat wel de reden dat hij zo gefrustreerd is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:51 schreef TeazNutz het volgende:
Das al lang al uit!
Tijdens RBC-Vitesse stond hij tijdens de wedstrijd nog met haar te flirten vlak voordat Theo Janssen scoorde...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:51 schreef TeazNutz het volgende:
Das al lang al uit!
Inmiddels is het toch echt over, heb ik uit zeer betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tijdens RBC-Vitesse stond hij tijdens de wedstrijd nog met haar te flirten vlak voordat Theo Janssen scoorde...
Albert Verlinde op Fokquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inmiddels is het toch echt over, heb ik uit zeer betrouwbare bron.
Mwa, hij liep al sinds de aftrap te schoppen. Was gewoon een kwestie van tijd voor ie zn kaart zou krijgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar het is natuurlijk wel zo dat de reactie, want dat was het, van FR op de ellebogen van Pierre natuurlijk niet helemaal onterecht was. Het is alleen ronduit dom te noemen.
Pierre is een boef, er ging wel degelijk een worstelpartij aan vooraf waarin hij absoluut niet vrijuit ging.
Jep, de intensie iemand zo voor zijn bek te rossenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:42 schreef Fok_you het volgende:
tijdens die worsteling was Forter Rodriguez minstens even niet-lief bezig als pierre, maar die josti liep al de hele wedstrijd triest te trappen, pierre wist hem mooi even op te fokken (en geweldig te ontwijken)
overigens belachelijk weinig, 3 wedstrijden. als je zo'n mep recht op je toeter krijgt sta je een half uur niet meer op
Inderdaad een belachelijk lage sanctie voor het zo bewust en vol uithalen richting een tegenstander.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:42 schreef Fok_you het volgende:
overigens belachelijk weinig, 3 wedstrijden. als je zo'n mep recht op je toeter krijgt sta je een half uur niet meer op
Eens.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Inderdaad een belachelijk lage sanctie voor het zo bewust en vol uithalen richting een tegenstander.
is hij toch nog ergens goed in....want die meid mag er best wezen dacht ik zo...!!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:29 schreef jorienvdherik het volgende:
sukkeltje is het, heeft die nou met ellemieke vermolen ? dat heeft die wel goed
Nee, gewoon iemand die bij RBC werkt en daar altijd de spelersvrouwen ziet. Geen Ellemieke meer bij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |