Wel goed dat je zelf inziet wanneer je even streng voor jezelf moet zijn. Beter eerlijk zijn dan jezelf voor de gek houden en doen alsof je goed bezig bent als dat niet zo is. Succes ermee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:08 schreef karoltje het volgende:
Ik ga morgen maar weer met Flexi aan de slag. Ik merk dat ik steeeds losser wordt. Je neemt toch sneller 1 plakje ontbijtkoek ipv 3 als het je ook 3x zoveel punten kost!
Oja, ik ga morgen ook weer! Was het al bijna vergeten. We hadden een weekje geen les, maar morgen begint de nieuwe cursus. Dezelfde instructrice gelukkig, zij is danslerares dus ze wil nog weleens wat eh, ambitieuze pasjes gebruiken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:23 schreef Ilske het volgende:
Ben vandaag goed bezig geweest qua punten, en heb net lekker gesport (wel een andere instructrice, maar dat houdt je scherp zullen we maar zeggen [lees: weer eens regelmatig met je benen in de knoop zitten bij steps]).
Ja, dat heb ik ook. Omdat ik de afgelopen tijd bijna niks meer heb gedronken, kan ik nog maar heel weinig hebben. Dat was wel te merken op het gala laatst.quote:Overigens merk ik wel dat ook de gevoeligheid voor alcohol flink toeneemt. Eerder kon ik vrij makkelijk veel drinken (deed in overigens niet vaak), nu voel ik bij 3 glaasjes wijn al behoorlijk wat in mijn hoofd. Hebben jullie daar ook last van?
Dan gaat het ook helemaal lukkenquote:Op woensdag 26 april 2006 08:52 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Goedemorgen!
Bij ons is het juist groots feest met koninginnedag, dus dat word moeilijk, ik denk dat ik gewoon s'avonds pas heen ga. En morgen ga ik uit eten met de meiden van mijn werk, dus dat word ook al een calorievol avondje.. Maar ik heb mezelf voorgenomen om deze zondag in ieder geval 62 kilo te wegen, al moet ik honderd rondjes rennen, het moet en het zal.
Zeer goed nieuws idd. Worden we erg blij vanquote:Op woensdag 26 april 2006 09:03 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Wisten jullie eigenlijk dat Filet American eigenlijk heel gezond is, het voedingscentrum heeft het voorkeur product net als kipfilet en sla. Ik = blij![]()
Ik heb ook gezocht naar South Beach, omdat je er zulke goede verhalen over hoort en zelf de site dieetfabels weinig kritiek heeft, maar ik kom telkens op sites terecht waar het geld kost of dat je boekjes e.d. moet bestellen.. Ik kan ook nergens vinden wat je nou wel en niet mag eten en hoe die stappen nou precies werken. En uit het SB topic word ik ook niet echt wijzer.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:45 schreef wenneke1 het volgende:
Dara heb je gelijk in. Ik heb alleen gemerkt dat ik te veel suikers aan het eten was. Steeds moe, dizzy en zo nog meer. Het was geen lage bloeddruk of bloedarmoede dus ben ik gaan zoeken. Daarna op het SB dieet uitgekomen en nu al heel erg enthousiast. ( Er staan heel erg lekkere recepten op het SB forum. Niet alleen voor sb-ers, maar voor iedereen die gezond wil eten. )
Inderdaad, goed hè. Als mijn ouders 's avonds hapjes maken, neem ik meestal ook filet américain en van die magere paté. Dan kun je nog enigszins verantwoord wat mee-eten.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:03 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Wisten jullie eigenlijk dat Filet American eigenlijk heel gezond is, het voedingscentrum heeft het voorkeur product net als kipfilet en sla. Ik = blij![]()
Zo, jij bent wel fanatiek bezig opeens. Ga zo door!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:44 schreef karoltje het volgende:
Met keuniginnedag ga ik gewoon los hoor. Je wordt ook haast gedwongen met al die hotdog-tentjes
.
Gisteren voor het eerst aan de apparaten gehangen en cardio-dingen gedaan. (Ik doe normaal alleen lesjes in de sportschool.) Beviel op zich wel maar ik heb nu spierpijn!! Ai ai ai ik kan me daar altijd zo beroerd van voelen.
Maar vanmiddag ga ik lekker wel naar FatBurningStep. (Of FeestBeestStep zoals de instructeur het noemt
.)
Omdat ik gelijk allerlei ideeën krijg van collages maken met foto's en verhaaltjes enzo.quote:
Leuk! Ik ben wel benieuwd... Zeg maar tegen je vriendje dat hij op moet schieten.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:04 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Aahh!! Dat is een vet leuk idee![]()
, ik ga thuis ook opzoek naar een foto, en dan mag mijn boyfriend die inscannen en tegen die tijd dat dat gebeurd is ga ik er ook een verhaaltje bij typen. (kan nog wel een weekje duren) Super idee
![]()
Die zweep zal ik zeker gebruiken..quote:Op woensdag 26 april 2006 13:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben wel benieuwd... Zeg maar tegen je vriendje dat hij op moet schieten.![]()
Yep, het zonnetje begint hier ook weer lekker door te komen. Dadelijk maar weer lekker in de zon gaan zitten lezen. 's Middags schijnt hij hier recht naar binnen.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:21 schreef Ilske het volgende:
Ook goedemorgen!
Ik hoop dat het bij jullie net zulk lekker weer is als hier (Groningen-city), want het zonnetje staat hoog! Zo te lezen gaat iedereen weer lekker, en dat met paaseitjes en bitterbal...jummie!![]()
Wat de foto's betreft: ik weet niet in hoeverre ik echt een before/after-vergelijking kan maken, maar in general is in ieder geval een voorstel-foto (of 2) met wat leuke info natuurlijk welkom of niet?
Welkom en succes met afvallen.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:31 schreef CALAMITY het volgende:
Ik heb ook maar eens besloten dat er nog even snel, voor de zomer, 3 kilo eraf moet.
Ik weeg momenteel 65 kilo bij een lengte van 166 cm.
Ik ga dit proberen te doen door meer te sporten en minder te snoepen (oh wat is chocolade toch lekker).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |