ik ook nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:42 schreef Bellator het volgende:
Niet zo heel lastig. Ik heb wel een kleine blunder gemaakt door geen alinea's bij de samenvatting te gebruiken.![]()
![]()
Het was maximaal 200 woorden, geldt de 10%-regel dan ook???quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef R-Mon het volgende:
Ik heb 2 uur gezeten, vond de teksten wel aardig eigenlijk. Maar ik ben echt heel onzeker wat mijn antwoorden en samenvatting betreft. Precies 220 woorden maar ik had er liever een stuk meer.
ja, 200 woorden met 10% = 220 woorden, pas daarna krijg je punten aftrek voor te veel woorden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Het was maximaal 200 woorden, geldt de 10%-regel dan ook???
ik kwam zelf op 198 uit.
Die eerste vond ik nou nog wel interressant.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een dráák van een tekst die eerste. Emoties en bezinning in het bedrijfsleven![]()
![]()
![]()
Ik ken de regel maar vroeg me af of deze ook geldt als er expliciet gemeld wordt dat er maximaal 200 woorden gebruikt mogen worden. Normaal gesproken is het: Maak een samenvatting van 200 woorden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:13 schreef Janteh het volgende:
[..]
ja, 200 woorden met 10% = 220 woorden, pas daarna krijg je punten aftrek voor te veel woorden.
Daar ging het dus totaal niet over maar oké...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een dráák van een tekst die eerste. Emoties en bezinning in het bedrijfsleven![]()
![]()
![]()
Interessant ja, maar de inhoud sloeg verder nergens opquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:28 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Die eerste vond ik nou nog wel interressant.![]()
Ik noem maar een voorbeeld...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:30 schreef Bellator het volgende:
[..]
Daar ging het dus totaal niet over maar oké...
Nou ja, dat was toch wel een beetje de essentie van het laatste gedeelte van de tekst.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:31 schreef K-jozz het volgende:
Nou het sloeg niet nergens op, er werd alleen een denkfout gemaakt over de materiële consumptie, daar was ook nog een vraag over geloof ik.
Nee, dat gedeelte klopte gewoon niet, en ik vond de rest ook niet goed. Alleen dat stuk over de wetenschap waarin hij uitlegt dat niet alles geordend is vond ik goed. Daarna zakte het ver weg.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:36 schreef K-jozz het volgende:
Dus als een deel van een tekst niet klopt dan betekent het meteen dat de hele tekst nergens op slaat, het zou lekker zijn als ze jou examen ook zo beoordelen
Oh, kost dat punten? Ach ja, boeiendquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:42 schreef Bellator het volgende:
Niet zo heel lastig. Ik heb wel een kleine blunder gemaakt door geen alinea's bij de samenvatting te gebruiken.![]()
![]()
Whehe, je kent een taalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:45 schreef bolletje_25 het volgende:
Ik had 202 woorden![]()
Het was echt totaal niet in me opgekomen dat je een woordenboek nodig zou kunnen hebben. Iedereen had er één op de bank liggen, maar ik heb niemand gezien die het ding gebruikte. Je kunt toch wel Nederlands
Ik was vroeg klaar dus maar niet op gewachtquote:
Grappig, ik had eerst B, toen C, en later weer Bquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:53 schreef VASND het volgende:
Dat weet ik dus niet, volgens mij had ik dat maar later verandert in A.
quote:
bronquote:Toelichting
Kennen betekent onder andere: 'door studie of oefening geleerd hebben' ('beheersen'). Kunnen betekent onder andere: 'de kracht of macht bezitten iets te doen, een vaardigheid beheersen'. Deze betekenissen van beide werkwoorden zijn dus nauw aan elkaar verwant.
Ghehe ik ook, precies zo, maar dus wel fout..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:55 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Grappig, ik had eerst B, toen C, en later weer B![]()
45quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef W8ezel het volgende:
Hoeveel punten kon je in totaal halen?
www.havovwo.nlquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:14 schreef Nevje het volgende:
![]()
Waarom wil niemand mij vertellen waar ik het antwoordmodel kan vinden?![]()
dacht dat die al gepost wasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:14 schreef Nevje het volgende:
![]()
Waarom wil niemand mij vertellen waar ik het antwoordmodel kan vinden?![]()
21/23 uit eerste tekst en minstens 14 uit de 2equote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:16 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Ik had 17/23 bij de eerste tekst en minstens 15 voor de samenvatting...
32 punten dus minstens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |