Hoezo weet je het financieel niet?quote:Op zondag 16 april 2006 16:49 schreef CybPraetorian het volgende:
FC GRUNN!!!!
zou mooi zijn als ze winnen...
sportief gezien dan, financieel weet ik het niet zo...
Als Willem II en Heerenveen het kunnen...quote:Op zondag 16 april 2006 17:29 schreef PLAE@ het volgende:
Zien we het al voor ons. Champions League met fc Groningen![]()
Alsof dit Ajax een kans maakt,quote:Op zondag 16 april 2006 17:32 schreef marsu het volgende:
Het zou leuk zijn voor Groningen, maar dramatisch voor het Nederlands voetbal natuurlijk.
Henri en Sankoh in een innige omhelzing na de wedstrijd,quote:Op zondag 16 april 2006 17:34 schreef Gollemrulez het volgende:
FC Groningen pakt uit tegen Arsenal vast wel een puntje...
Nouja als we realistisch zijn, maakt Ajax in de Champions League meer kans dan Groningen natuurlijk. Dat staat verder los van het feit dat het voor Groningen fantastisch zou zijn om mee te doen met de CL.quote:
Henry wil vast maar al te graag dat FC Groningen shirtje met Sankoh achteropquote:Op zondag 16 april 2006 17:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
Henri en Sankoh in een innige omhelzing na de wedstrijd,!
Als Henri dan nog in London speelt, that is.
Ik denk dat de Europese topverdedigers meer angst hebben voor Nevland dan voor Huntelaar,quote:Op zondag 16 april 2006 17:35 schreef marsu het volgende:
[..]
Nouja als we realistisch zijn, maakt Ajax in de Champions League meer kans dan Groningen natuurlijk. Dat staat verder los van het feit dat het voor Groningen fantastisch zou zijn om mee te doen met de CL.![]()
thuis pakken ze 9 punten dus geen probleem..quote:Op zondag 16 april 2006 17:34 schreef Gollemrulez het volgende:
FC Groningen pakt uit tegen Arsenal vast wel een puntje...
Hij heeft nu al een plekje in zijn prijzenkast vrijgemaakt, wat ik je brom!quote:Op zondag 16 april 2006 17:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Henry wil vast maar al te graag dat FC Groningen shirtje met Sankoh achterop![]()
jij denkt zeker dat het geld zal opleveren voor de FC als ze CL spelen? hahaquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 17:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
thuis pakken ze 9 punten dus geen probleem..![]()
Zo heten ze officieel.quote:Op zondag 16 april 2006 17:39 schreef fanneke het volgende:
sinds wanneer is het AZ Alkmaar?
sinds ze in alkmaar spelen?quote:Op zondag 16 april 2006 17:39 schreef fanneke het volgende:
sinds wanneer is het AZ Alkmaar?
Sinds in 1986 is '67 uit de naam geschrapt en is de naam AZ. Geen AZ Alkmaar.quote:
Onderbouwing?quote:Op zondag 16 april 2006 17:38 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
jij denkt zeker dat het geld zal opleveren voor de FC als ze CL spelen? haha![]()
gaat geld kosten! en dat zal de FC dan wel weer merken...
De officiële site:quote:Op zondag 16 april 2006 17:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Sinds in 1986 is '67 uit de naam geschrapt en is de naam AZ. Geen AZ Alkmaar.
www.az.nlquote:Op zondag 16 april 2006 17:44 schreef bolivian het volgende:
[..]
De officiële site:
http://www.az-alkmaar.nl/
Het kan wel, NSE Nieuwsquote:Op zondag 16 april 2006 17:50 schreef DutchSoldier het volgende:
Alkmaar Zaanstraak Alkmaar...Mwah, denk dus toch gewoon AZ.
niet echt concreet, maar als je niet wint in de CL, dan kost het alleen maar geld.quote:
in de UEFA cup/CL heet Ajax ook Ajax Amsterdam en PSV heet dan PSV Eindhoven.quote:Op zondag 16 april 2006 17:53 schreef bolivian het volgende:
In de UEFA-cup heet AZ gewoon AZ Alkmaar.
En daar hebben we het hier over.
Dus.
-edit
Klik.
Grunn.quote:Op zondag 16 april 2006 18:59 schreef Yeahinho het volgende:
WIe speelt er eigenlijk eerst thuis?
Je hebt eigenlijk groot gelijk en dat overdreven positieve gezwets van de heren Gullit en Van Halst over die playoffs was zojuist zum kotzen. Neemt niet weg dat ik er donderdag gráág bij ben.quote:Op zondag 16 april 2006 21:08 schreef DIGGER het volgende:
Wordt voor het eerst sinds tijden weer een niet een club van de traditionele grote 3 2e (en dus CL), zijn er inmiddels play-offs. Kortom, AZ kan alleen maar verliezen, kan alleen maar een geweldig seizoen gaan verknallen.
Jammer dat de voetbalbeleving in Nederland relatief niet ver gaat, zou het liefst overal gebarricadeerde lege stadions zien ivm die kut play-offs.
Heeft je ploegje het niet gered dit seizoen?quote:Op zondag 16 april 2006 21:08 schreef DIGGER het volgende:
Jammer dat de voetbalbeleving in Nederland relatief niet ver gaat, zou het liefst overal gebarricadeerde lege stadions zien ivm die kut play-offs.
Domme opmerkingen kun je beter voor de FP bewaren.quote:Op zondag 16 april 2006 21:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Heeft je ploegje het niet gered dit seizoen?
Je bent toch zeker met me eens dat de spanning vanmiddag, net als afgelopen woensdagavond, behoorlijk was. En voornamelijk omdat veel wedstrijden nog ergens om gingen.quote:Op zondag 16 april 2006 21:22 schreef DIGGER het volgende:
Play-off systeem is gewoon ruk, clubvoorkeur heeft er niks mee te maken.
Komaan vent, laat je niet zo opnaaien.quote:Op zondag 16 april 2006 21:22 schreef DIGGER het volgende:
Domme opmerkingen kun je beter voor de FP bewaren.
Ik weet het niet, AZ is wel erg goed in deze dubbele confrontaties...quote:Op zondag 16 april 2006 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze moeten het beide van hun thuis duel hebben tegen elkaar./
Droningen is thuis goed en uit minder.quote:Op zondag 16 april 2006 21:29 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik weet het niet, AZ is wel erg goed in deze dubbele confrontaties...
Mee eens, maar als het om Roda of welke ploeg dan ook was gegaan en niet om deze toevallige 'clashes' dan was het alsnog spannend geweest.quote:Op zondag 16 april 2006 21:28 schreef DIGGER het volgende:
Vitesse - NEC en Twente - Groningen gaan altijd ergens om, als is het vriendschappelijk of staan de F-jes tegenover elkaar. En zonder Play-offs had het ook nog om de UEFA plekken gegaan dus nee, niet extra spannend.
Als AZ er in twee (2) onderlinge confrontaties niet in slaagt om Groningen uit te schakelen dan hebben ze sowieso niets te zoeken in Europa.quote:Ik vind het gewoon belachelijk dat AZ na 34 wedstrijden goed spel en een dik verdiende 2e plek alleen maar kan verliezen. Als de ref. straks bijvoorbeeld in een schwalbe van bv Nevland trapt, iemand van AZ eraf stuurt en een pingel geeft, bepaalt de KNVB zo ongeveer wie er de CL in mag, daar waar AZ er 34 wedstrijd voor geknokt heeft en het verdiend heeft.
Ik heb nog steeds die vreselijke 5-0 in Tilburg op m'n netvlies,quote:Op zondag 16 april 2006 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Droningen is thuis goed en uit minder.
Ik geef ze beide kansen.
Kul argument want dan had Den Haag beter Europa ingekund dan Feyenoord zeker, met 2 nederlagen.quote:Op zondag 16 april 2006 21:32 schreef bolivian het volgende:
Als AZ er in twee (2) onderlinge confrontaties niet in slaagt om Groningen uit te schakelen dan hebben ze sowieso niets te zoeken in Europa.
Zelfs als Europa pas in september komt.
ADO heeft geen plekje bij de eerste vijf verdiend en dus is daar überhaupt geen sprake van.quote:Op zondag 16 april 2006 21:35 schreef DIGGER het volgende:
Kul argument want dan had Den Haag beter Europa ingekund dan Feyenoord zeker, met 2 nederlagen.
Hell yes!quote:Op zondag 16 april 2006 21:38 schreef Noca het volgende:
Laten we nog eens gek gaan doen komende donderdag!!
Niet mee eens, daar AZ de enige club is die nu de dupe kan worden van dit systeem.quote:Op zondag 16 april 2006 21:38 schreef Noca het volgende:
Mensen, mensen. Dit is een discussie voor een ander topic
Het is onzin dat een ploeg die aan het eind van het seizoen tweede staat de kans heeft alles nog te verspelen en niet eens europees te halen (zoals in de oorspronkelijke play'offs, doordat Ajax in de bekerfinale zit ben ik het overzicht een beetje kwijt). Verder is bijvoorbeeld Feyenoord al een tijdje duidelijk dat er niet voor elk punt meer gevochten wordt omdat de play'offs toch al veilig waren, dat sluipt in de mentaliteit van zo´n ploeg. Ik hoop dat Groningen de CL in gaat, die ploeg heeft er het minste recht op qua positie op de ranglijst en dat zou eens te meer aangeven dat het systeem pertinent onjuist is. Dat gezeur dat je van elke tegenstander moet winnen is wel waar, maar heeft weinig te maken met het unieke karakter van de play'offs dat je kunt vergelijken met bekerwedstrijden waarin sommige teams ook erg boven zichzelf uit kunnen stijgen en voor verrassingen zorgen, of waarin een enkele scheidsrechterlijke dwaling dus een goed seizoen ongedaan kan maken. Kutsysteem dus, maar we zitten er helaas aan vast.quote:Op zondag 16 april 2006 21:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Mee eens, maar als het om Roda of welke ploeg dan ook was gegaan en niet om deze toevallige 'clashes' dan was het alsnog spannend geweest.
[..]
Als AZ er in twee (2) onderlinge confrontaties niet in slaagt om Groningen uit te schakelen dan hebben ze sowieso niets te zoeken in Europa.
Zelfs als Europa pas in september komt.
Mja, dat kan in een ander topic vind ik. Dit gaat over de wedstrijd an sich.quote:Op zondag 16 april 2006 21:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Niet mee eens, daar AZ de enige club is die nu de dupe kan worden van dit systeem.
ik hoop het ook.quote:Op zondag 16 april 2006 21:43 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik hoop dat Groningen de CL in gaat, die ploeg heeft er het minste recht op qua positie op de ranglijst en dat zou eens te meer aangeven dat het systeem pertinent onjuist is
En Utrecht als nummer 6quote:Op zondag 16 april 2006 21:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Niet mee eens, daar AZ de enige club is die nu de dupe kan worden van dit systeem.
Tegen sterke teams doen we het goedquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:01 schreef Nywuob het volgende:
Als ongeplaatst team in de UEFA Cup moet je ook tegen een sterk team de eerste ronde. Jammer voor Groningen en het Nederlands voetbal, maar dan maken ze ook niet zoveel kans hoor.
Ja kijk maar naar Feyenoord dit seizoen Europees gezienquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:01 schreef Nywuob het volgende:
Als ongeplaatst team in de UEFA Cup moet je ook tegen een sterk team de eerste ronde. Jammer voor Groningen en het Nederlands voetbal, maar dan maken ze ook niet zoveel kans hoor.
Ben ik het in principe wel mee eens. CL zou voor Groningen best wel een te hoog zijn gegrepen op dit moment. Ik denk dat het beter is als ze eerst weer eens gaan snuffelen aan de UEFA cup. En dan maar zo ver mogelijk proberen te komen. Daarom zou ik er niet rouwig om zijn als ze het niet redden tegen AZ. Ik hoop alleen wel dat ze er tegen AZ twee echte clashes van maken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef Nywuob het volgende:
Het is natuurlijk niet te hopen dat Groningen volgend seizoen Champions League gaat spelen. Ten eerste is het oneerlijk en nog belangrijker is dat Groningen een modderfiguur zou slaan in de CL. Ze maken geen schijn van kans de voorronde door te komen.
Als ze UEFA Cup spelen halen ze waarschijnlijk de poulefase niet eens, omdat ze ongeplaatst zijn, net als Willem 2 dit seizoen.
Het maakt in zoverre wat uit ten opzichte van Heerenveen (waarschijnlijk ook Utrecht) dat deze club wél geplaatst is de eerste ronde van de UEFA Cup en dus de sterke tegenstanders ontloopt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tegen sterke teams doen we het goed![]()
![]()
Tja ik weet niet. Dat zullen we over een lange tijd pas weten als het echt zo ver is. Denk trouwens niet dat het verder wat uitmaakt, als Utreg of bijvoorbeeld Heerenveen het had gehaald was het precies netzo geweest.
Mja, op basis van het systeem zoals het er is is het niet oneerlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef Nywuob het volgende:
Ten eerste is het oneerlijk en nog belangrijker is dat Groningen een modderfiguur zou slaan in de CL. Ze maken geen schijn van kans de voorronde door te komen.
Als? We spelen het sowieso en wederom: boeiend. We hebben het gewoon verdiend op basis van 34 wedstrijden. En de vergelijking met WII is wat scheef vind je ook niet?quote:Als ze UEFA Cup spelen halen ze waarschijnlijk de poulefase niet eens, omdat ze ongeplaatst zijn, net als Willem 2 dit seizoen.
Ja, maar deze clubs hebben het niet gehaald. Hadden ze het ietsje beter moeten doen deze competitie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:27 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het maakt in zoverre wat uit ten opzichte van Heerenveen (waarschijnlijk ook Utrecht) dat deze club wél geplaatst is de eerste ronde van de UEFA Cup en dus de sterke tegenstanders ontloopt.
Jullie spelen nog niet zeker UEFA Cup, het kan ook nog CL wordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja, op basis van het systeem zoals het er is is het niet oneerlijk.
Tuurlijk verdient AZ het het meest, dat staat buiten kijf. Of we een modderfiguur slaan zou me een zorg zijn. Je moet eens een keer beginnen.
[..]
Als? We spelen het sowieso en wederom: boeiend. We hebben het gewoon verdiend op basis van 34 wedstrijden. En de vergelijking met WII is wat scheef vind je ook niet?
Ik zeg nergens dat Groningen geen UEFA Cup verdient. Ik geef alleen aan dat het moeilijk wordt de eerste ronde door te komen en dus punten voor Nederland te halen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja, maar deze clubs hebben het niet gehaald. Hadden ze het ietsje beter moeten doen deze competitie.
Maar het gaat hier over de wedstrijd verder. Laten we dat eerst maar eens allemaal afwachten voordat we over CL gaan lullen.
Tuurlijk mag je je mening hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef Nywuob het volgende:
Ik mag toch mijn mening hebben? Groningen in de CL moet je niet willen![]()
Toch is het waar. Het zou niet goed zijn voor het NL'se voetbal. Verdiend zou het dan idd wel zijn... Maar ik denk dat Ajax met het team dat ze volgend jaar hebben iets meer in de CL te zoeken heeft dan Grunn. En vergeet niet dat het een totale afgang voor Groningen gaat worden dan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:08 schreef venomsnake het volgende:
"Het is niet goed voor het Nederlandse voetbal als Groningen de CL in gaat bla bla bla"![]()
wat word ik moe van dat gelul.
Als ze het halen hebben ze het gewoon verdient, dan moeten AZ, Ajax of Feyenoord maar winnen van Groningen punt. Kunnen ze dat niet dan hebben ze ook HELEMAAL NIKS in de CL te zoeken.!!
Het is gewoon angst, bang om door zo'n 'kleine' club naast de pot te pissen!
Grunn![]()
Och,quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef Nywuob het volgende:
Ik mag toch mijn mening hebben? Groningen in de CL moet je niet willen![]()
Dat moet ik nog zien, zeker in de Euroborg!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Zelfs een matige CL-club als Brugge of Anderlecht zou Groningen de oren wassen![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:23 schreef Ungeheuer het volgende:
Tisk tisk, Brugge of Anderlecht Groningen de oren wassen. Raar jong. Verdiep je eerst maar eens in het elftal van FCG voor je zulke onzin uitkraamt.
Denken jullie dan dat Groningen volgend jaar weer zo goed zal zijn? Dat moeten we nog maar zien...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien, zeker in de Euroborg!
Dat zie ik Groningen wel beter doen.quote:1. Valencia CF 13 6 4 1 1 7 4 +3
2. Olympique Lyonnais 9 6 3 0 3 8 6 +2
3. Olympiakos CFP 9 6 3 0 3 6 5 +1
4. SC Heerenveen 4 6 1 1 4 3 9 -6
Maar datzelfde geldt voor bijna de hele Nederlandse competitie, ook Ajax/Feyenoord en AZ hebbent in principe niks in te brengen tegen Barca of Milan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Grunn. En vergeet niet dat het een totale afgang voor Groningen gaat worden dan.
Denk je eens een poule voor met Barca, Milan ofzo. Zelfs een matige CL-club als Brugge of Anderlecht zou Groningen de oren wassen![]()
Dat is weer zo typisch Nederlands,quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Zwansen het volgende:
Denken jullie dan dat Groningen volgend jaar weer zo goed zal zijn? Dat moeten we nog maar zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |