quote:Small Block Mopar 366 Nickens Bro Racing Pro Stock Racing Engine. Yes this is the real deal they run in the Pro Stock trucks. 955 Dyno HP. Motor just freshened up and has a total of 20 runs on it. Jesel Belt & Rockers, W8 Heads with Carbon Fiber Valve covers, Dry Sump Stefs Oil System. Motor runs 7.60 @ 183.00 MPH in a 2175lbs Pro stock Neon.
http://rss.fok.nl/availableFeedsquote:Op zondag 16 april 2006 15:13 schreef ook_gek het volgende:
wat is het rss adres voor de frontpage news.
Iemand daar een idee van?
http://rss.fok.nl/quote:Op zondag 16 april 2006 15:13 schreef ook_gek het volgende:
wat is het rss adres voor de frontpage news.
Iemand daar een idee van?
ik miste je alquote:Op zondag 16 april 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
hey, dat RRS ziet er wel hip uit ga ik ook eens doen of zo
het vorige deel was vermakelijk teruglezen. vooral dat Bo op het moment dat ik er achter kruip, vraagt waar ik blijf(ben iet meteen naar fok gegaan)
Mee eensquote:Op zondag 16 april 2006 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op zondag 16 april 2006 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb je altijd al een nietszeggend figuur gevondenquote:
Ik ben blij dat je m'n ware aard hebt ontdektquote:Op zondag 16 april 2006 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb je altijd al een nietszeggend figuur gevonden
`quote:Op zondag 16 april 2006 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je m'n ware aard hebt ontdekt
Wat een gayquote:Op zondag 16 april 2006 15:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard
Plan was eigenlijk vanavond bij Huug maar hij kon toch niet
quote:Op zondag 16 april 2006 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja en wat gaat hij doen ipv met ons zuipen, schilderen![]()
Wat schilderen? Een landschap of de badkamerquote:Op zondag 16 april 2006 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja en wat gaat hij doen ipv met ons zuipen, schilderen![]()
Z'n voorhuidquote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat schilderen? Een landschap of de badkamer
Ja, blaas jezelf opquote:Op zondag 16 april 2006 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb de neiging om van rechts naar links te elzen, ben ik nu molism geworden?
quote:Op zondag 16 april 2006 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
{: ....nedniv dnelevrev lew sdeets gon neella nepyt teh fjilb kIquote:Op zondag 16 april 2006 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zondag 16 april 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
{: ....nedniv dnelevrev lew sdeets gon neella nepyt teh fjilb kI
!nepok draobyek lalah nee ew neteom neihcssim, nav tsal koo ki beh raad ajMquote:Op zondag 16 april 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
{: ....nedniv dnelevrev lew sdeets gon neella nepyt teh fjilb kI
quote:Op zondag 16 april 2006 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
!nepok draobyek lalah nee ew neteom neihcssim, nav tsal koo ki beh raad ajM
w{: s'ammargorPquote:Op zondag 16 april 2006 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben mn letteromdraaiprogramma kwijt dus doe even niet mee
-O_ -O_ -O_quote:Op zondag 16 april 2006 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
iiiiiiiks!
Gister per ongeluk een typfout in de TT gemaakt, en dat is me dor het late tijdstip niet opgevallen, en nu heeft TF een OP met een verkeerd nummer gemaakt![]()
ja die kutwebsitequote:
quote:Op zondag 16 april 2006 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja die kutwebsite
stata in Bupatih zn notes, maar geen zin die op te zoeken
Leest wel makkelijk btw zo, dank julie![]()
)': naats et po mo mal et neb raam lew kjilnegie kIquote:Op zondag 16 april 2006 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
(': neod et sreteb stein koo beh kI
)': nehcal tseom ki tad wualf oZquote:Komt een man bij de bakker
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
nee, sletquote:Op zondag 16 april 2006 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
)': ?nelegeips neve neihcssim eid ej nuK
wakkere ventquote:
M'n ouders komen net terug van een wandelingquote:
We waren helemaal niet bij 955quote:Op zondag 16 april 2006 15:12 schreef PeuRac het volgende:
ik kwam er achter dat 955 de fabrieks benaming is voor de Porsche Cayenne![]()
Jij mag niet meer raden. Foto's komen in je mailbox, ik kan hier vandaan (mijn ouders) niet op mijn webspace komenquote:Op zondag 16 april 2006 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaaf!Fotooo's! Wat is het geworden, Audi?
Een oer-quattro?quote:Op zondag 16 april 2006 16:47 schreef lipje het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden. Foto's komen in je mailbox, ik kan hier vandaan (mijn ouders) niet op mijn webspace komen
held!quote:Op zondag 16 april 2006 16:47 schreef lipje het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden. Foto's komen in je mailbox, ik kan hier vandaan (mijn ouders) niet op mijn webspace komen
nee iets nieuwerquote:
wat hij zegt!quote:Op zondag 16 april 2006 17:02 schreef Sjoewe het volgende:
VertelvertelBertvertel!
ga je al dood van nieuwschierigheid?quote:Op zondag 16 april 2006 17:02 schreef Sjoewe het volgende:
VertelvertelBertvertel!
quote:
quote:Kenteken Info
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info AUTO UNION
Handelsbenaming Info AUDI 80 66 KW E2
Kleur(en) Info Groen
Brandstof Info Benzine
Aantal cilinders Info 4
Cilinderinhoud Info 1984 cm3
Aantal zitplaatsen Info 0
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.
Massa ledig voertuig Info 1.160 kg
Maximum massa voertuig Info 1.650 kg
Massa rijklaar Info 0 kg
Laadvermogen Info N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd Info 580 kg
- geremd Info 1.300 kg
- oplegger geremd Info N.v.t.
- autonoom geremd Info N.v.t.
- middenas geremd Info N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland Info 28 januari 1994
Datum eerste toelating Info 28 januari 1994
Datum aanvang tenaamstelling Info 11 april 2006
Vervaldatum APK Info 13 april 2007
Asl die uit de buurt van Velp komtquote:Op zondag 16 april 2006 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
het zou de oude van mn zwager kunnen zijn, puikende bak
Nee, hij heeft nieuw gekoct en maar een para jaar gehad, ingeruild voor een Fiat Uno Abarth op het moment dat hij met mn zus ging samenwonen. Hij had m nodig voor zn werk in Venlo (taxichauffeur destijds) en heeft m in St Anna ingeruild.quote:
Ga je 'm pimpen?quote:Op zondag 16 april 2006 17:16 schreef lipje het volgende:
och met 90 pk kan je aardig cruisen
Kloptquote:Op zondag 16 april 2006 17:16 schreef lipje het volgende:
och met 90 pk kan je aardig cruisen
Die 2.3 5-cylinder is een sloom en dorstig hokquote:Op zondag 16 april 2006 17:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
KloptGister stond ik achter een audi 80 met een 5 cil en die klonk zeer mooi vandaar
![]()
Deze is in Velp gekocht en van vader op zoon overgegaan. En toen de volgende bolide van vader op zoon overging, heeft ie de oude verkocht aan de Hendriksquote:Op zondag 16 april 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, hij heeft nieuw gekoct en maar een para jaar gehad, ingeruild voor een Fiat Uno Abarth op het moment dat hij met mn zus ging samenwonen. Hij had m nodig voor zn werk in Venlo (taxichauffeur destijds) en heeft m in St Anna ingeruild.
Zomerwagentjequote:Op zondag 16 april 2006 17:22 schreef BoJo het volgende:
oke ik kwam er dus net achter in de wasstraat dat die 205 lek is aan alle kanten
Volgende week in rijswijk mag je erachter staanquote:Op zondag 16 april 2006 17:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
KloptGister stond ik achter een audi 80 met een 5 cil en die klonk zeer mooi vandaar
![]()
ik heb net de pimpsticker van de achterruit afgehaald vier ringen in elkaar overlopend die ook nog eens kleiner werden...quote:
gek genoeg in de regen in de winter had ik nergens last van... maar net in de laserwash met "afspuiten met 250 l p/m bij 70 bar." kwam er ineens water uit alle hoekenquote:
Je moest afgelopen winter aan de binnenkant krabben en alles besloeg zelfs als het niet koud was en dan ben je verbaast dat die lekt?quote:Op zondag 16 april 2006 17:22 schreef BoJo het volgende:
oke ik kwam er dus net achter in de wasstraat dat die 205 lek is aan alle kanten
Als je praat komen er bubbels uit je mond?quote:Op zondag 16 april 2006 17:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
gek genoeg in de regen in de winter had ik nergens last van... maar net in de laserwash met "afspuiten met 250 l p/m bij 70 bar." kwam er ineens water uit alle hoeken![]()
ik had net zo goed niet hoeven douchen![]()
te koop GRIJZE 205, voorheen wit, nu royaal voorzien van ducktapequote:Op zondag 16 april 2006 17:22 schreef BoJo het volgende:
ohja nu je het zegtquote:Op zondag 16 april 2006 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moest afgelopen winter aan de binnenkant krabben en alles besloeg zelfs als het niet koud was en dan ben je verbaast dat die lekt?![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 17:26 schreef lipje het volgende:
[..]
te koop GRIJZE 205, voorheen wit, nu royaal voorzien van ducktape
heb je het koelsysteem wel ontlucht?quote:Op zondag 16 april 2006 17:29 schreef BoJo het volgende:
alleen dat hoeren lampje van de koeling gaat nog steeds aan.
systeem is weer afgevult met koelvloeistof en water (weet je wat die meuk kost)
hij lekt niet meer
en na een tijdje rijden dan gaat ie uit als ik rem en dan als ik weer op trek gaat ie weer aan. En als je dan nog ff door rijd dan lijkt ie het op te geven en blijft ie uit.
Geen stank of rare geluiden![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 17:34 schreef Googolplexian het volgende:http://www.thatvideosite.com/view/2126.html
ik reed door het Amsterdamse bos terug, was net of ik door de kalverstraat in het centrum reed zo druk was het met wandelaarsquote:Op zondag 16 april 2006 17:35 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb net ook gewandeldHoe zielig
Ik heb geen idee, ben geen Peugeot kenner.quote:
zo ver was ik ook al met mijn kennis, dankjequote:Op zondag 16 april 2006 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ben geen Peugeot kenner.
En dat 'Pssst', heb je altijd, een koelsysteem bij warme motor staat altijd onder meer als 1 bar druk, daarom mag je ook nooit met een warme motor de dop er af draaien. Als water met soms wel tot 120°c met tot wel 2.0bar druk uit het systeem spuit, kan je opzoek naar een nieuw gezicht![]()
Onder druk kan water hogere temperaturen bereiken <= gewone Havo natuurkunde stof voor het 3e jaarquote:Op zondag 16 april 2006 17:48 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg als water met 100 graden kookt, hoe kom je dan tot de 120 graden?
Wel eens van een snelkookpan gehoord?quote:Op zondag 16 april 2006 17:48 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg als water met 100 graden kookt, hoe kom je dan tot de 120 graden?
quote:Op zondag 16 april 2006 17:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onder druk kan water hogere temperaturen bereiken <= gewone Havo natuurkunde stof voor het 3e 1ste jaar![]()
Zou echt gaaf zijn om die met zn allen bij de Opelmeet te dragenquote:Op zondag 16 april 2006 17:55 schreef Sjoewe het volgende:
Googol, zullen binnenkort, als je tenminste tijd hebt, een keertje aan de 190D shirts gaan zitten?
Als mijn Benz er ooit komt komt de Fanboy Gangster sticker er zoiezo opquote:Op zondag 16 april 2006 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou echt gaaf zijn om die met zn allen bij de Opelmeet te dragen
Ja, een vriend van me is dat nu. heeft 7 jaar op de wachtlijste gestaan en woont nu in een huis va 3 bij vier meetr en betaald het dubbele van wat wij betalenquote:Op zondag 16 april 2006 18:14 schreef Youp het volgende:
hey wie heeft er verstand van op kamers gaan in arnhem? wie weet iets van een site ofzo waar je wat prijzen en bla op kan zien van een kamer.....? en is er in arnhem veel vraag naar kamers... wie o wie weet het?
ff een klein marktonderzoekje doen...
Alles beter dan kamers zoeken in Utrechtquote:Op zondag 16 april 2006 18:14 schreef Youp het volgende:
hey wie heeft er verstand van op kamers gaan in arnhem? wie weet iets van een site ofzo waar je wat prijzen en bla op kan zien van een kamer.....? en is er in arnhem veel vraag naar kamers... wie o wie weet het?
ff een klein marktonderzoekje doen...
ja ik ben van plan zelf een huis te kopen en dat te verhuren aan mn huidige klasgenoten die ook naar arnhem gaan... en met de inkomsten de aflossing van de hypotheek betalen en de vaste lastenquote:Op zondag 16 april 2006 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een vriend van me is dat nu. heeft 7 jaar op de wachtlijste gestaan en woont nu in een huis va 3 bij vier meetr en betaald het dubbele van wat wij betalen
Zoek goed uit wat de gemeente-, waterschaps- en andere bullshit belastingen zijn. Die lopen vaak irritant hoog opquote:Op zondag 16 april 2006 18:19 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik ben van plan zelf een huis te kopen en dat te verhuren aan mn huidige klasgenoten die ook naar arnhem gaan... en met de inkomsten de aflossing van de hypotheek betalen en de vaste lasten
geld + vrienden = maar 1 mogelihjk resultaat: geen geld en geen vrienden meer,quote:Op zondag 16 april 2006 18:19 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik ben van plan zelf een huis te kopen en dat te verhuren aan mn huidige klasgenoten die ook naar arnhem gaan... en met de inkomsten de aflossing van de hypotheek betalen en de vaste lasten
Mja of je spreekt het goed afquote:Op zondag 16 april 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geld + vrienden = maar 1 mogelihjk resultaat: geen geld en geen vrienden meer,
Golf type 1 cabrioquote:Op zondag 16 april 2006 17:34 schreef Googolplexian het volgende:http://www.thatvideosite.com/view/2126.html
ja dat moet ik idd wel doen jaquote:Op zondag 16 april 2006 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zoek goed uit wat de gemeente-, waterschaps- en andere bullshit belastingen zijn. Die lopen vaak irritant hoog op![]()
Als iedereen zich aan de afspraken houdt wel inderdaadquote:Op zondag 16 april 2006 18:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja of je spreekt het goed afDat werkt bij mij in ieder geval prima.
Goed plan hoor. Ik ken wel meer mensen die het zo doen. Maar het valt of staat met goeie afspraken. Schoonmaken, onverwachte lasten, gemeenschappelijke producten, je moet er echt goed over nadenken en vooraf bespreken.quote:Op zondag 16 april 2006 18:33 schreef Youp het volgende:
[..]
ja dat moet ik idd wel doen ja
gelukkig hebben mijn ouders verstand van zaken... die hebben me dit idee ook aangepraat
Wij zijn met z'n twee'tjesquote:Op zondag 16 april 2006 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als iedereen zich aan de afspraken houdt wel inderdaad
ja logischquote:Op zondag 16 april 2006 18:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Goed plan hoor. Ik ken wel meer mensen die het zo doen. Maar het valt of staat met goeie afspraken. Schoonmaken, onverwachte lasten, gemeenschappelijke producten, je moet er echt goed over nadenken en vooraf bespreken.
Ja het is logisch nu, maar straks kan dat behoorlijk anders lopen kan ik je vertellen.quote:Op zondag 16 april 2006 18:41 schreef Youp het volgende:
[..]
ja logischmaar dat moet wel lukken
en gewoon een contractje opstellen aan het begin mbt betalingen enzo
mwah ik ga me er eens goed in verdiepen, ik heb nog anderhalf jaarquote:Op zondag 16 april 2006 18:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja het is logisch nu, maar straks kan dat behoorlijk anders lopen kan ik je vertellen.
quote:Op zondag 16 april 2006 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
Persbericht:
Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter,hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar.
De Russen hebben hieruit deconclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen netwerk.
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meterresten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk hadden. En dat zo'n 1000 jaar vóór de Russen....
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: "Na opgravingen in de Belgische bodem, tot een diepte van 500 meter hebben wetenschappers helemaal niets gevonden." De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.
woeiquote:Op zondag 16 april 2006 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
Persbericht:
Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter,hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar.
De Russen hebben hieruit deconclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen netwerk.
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meterresten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk hadden. En dat zo'n 1000 jaar vóór de Russen....
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: "Na opgravingen in de Belgische bodem, tot een diepte van 500 meter hebben wetenschappers helemaal niets gevonden." De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.
Wehehehequote:Op zondag 16 april 2006 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
Persbericht:
quote:Op zondag 16 april 2006 18:58 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Wehehehe![]()
goedenavond trouwensweledel volk der pta sc
volvo vriendquote:Op zondag 16 april 2006 18:58 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Wehehehe![]()
goedenavond trouwensweledel volk der pta sc
ja man heeerlijk. Alleen moesten paps en mams mee nuquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga over een maand wellicht naar het belangrijkste bouwmachine-evenement van Nederland
een soort RAI voor bouwmachines.. met 1 groot verschil: hier mag je alle apparaten uitproberen in een gigantische zandbak![]()
Een beetje Shaun Connors nadoenquote:Op zondag 16 april 2006 19:22 schreef jozef444 het volgende:
[..]dat lijkt me echt vet om eens te doen
beetje met van dat zware spul rondbaggeren
Gelukkig test ie ook veel legervoertuigen, daar zijn ze wel blij met hem inderdaadquote:Op zondag 16 april 2006 19:25 schreef lipje het volgende:
opdracht: make a machine that is shaun proof
Turbo McKwekquote:Op zondag 16 april 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een beetje Shaun Connors nadoen
(shaun Connors is de Turbo McKwek van de bouwmachines... test heel veel voertuigen voor verschillende tijdschriften, maar heeft nog noit het voertuig heel kunnen houden tijdens een test)
Dit gaat weer een heel heel heel leuk feestje wordenquote:GELAZER - BILLY THE KLIT - WILLIAM SHAGSPEARE - MC LADY BEE (BACK2BACK)
Djs Billy the Klit en William Shagspeare zullen samen met Mc Lady Bee zorgen voor een onvergetelijke avond. Billy the Klit is allang geen onbekende meer in Zoetermeer. Zijn mengeling van stijlen als Disco, R&B, 2Step, Soul, Swingbeat en Classics zullen moeiteloos worden aangevuld door de ritmes van William Shagspeare. Men kent hem misschien ook wel van de befaamde clubavonden in de OneFour (Den Haag). Mc Lady Bee is vooral bekend geworden door haar optredens op veel 2step feesten. Haar ophitsende stem, haar looks en enthousiasme zorgen dat menig bezoeker tot het allerlaatste moment losgaat. En we garanderen je.. iedereen gaat LOS!
slapen na het stappen is altijd goed te doenquote:Op zondag 16 april 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
en morgen weer janken wat heb ik slechts geslapen
Zangerbobquote:Op zondag 16 april 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik dacht dat die kampersjonartietsen achtelrijek namen haddenManmanman
www.billytheklit.com ga maar kijken en luister even naar de muziek. We hebben het over een dj die alles en iedereen kan laten bewegen. Zelfs alexxxxx Dan maakt die naam me ook niet meer uit.quote:Op zondag 16 april 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zangerbob
Deze namen zijn wel heel zielig ja ook_gek
Ik ken de beste manquote:Op zondag 16 april 2006 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
www.billytheklit.com ga maar kijken en luister even naar de muziek. We hebben het over een dj die alles en iedereen kan laten bewegen. Zelfs alexxxxx Dan maakt die naam me ook niet meer uit.
Dat zeg jij als riddermetalfan?quote:Op zondag 16 april 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik dacht dat die kampersjonartietsen achtelrijek namen haddenManmanman
Ik persoonlijk vind ieder beetje al teveelquote:Op zondag 16 april 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoveel riddermetal is er niet op de wereld
quote:Op zondag 16 april 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind ieder beetje al teveel
dan weet je ook dat de naam niet meer belangrijk isquote:
Wees blij dat ik niet bij ieder riddermetal liedje wat ik luister begin te krijsen dat iedereen er naar moet luisteren. En ik WEET naar welke artiesten ik luisterquote:Op zondag 16 april 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind ieder beetje al teveel
Idd, maar dan nog blijft het zieligquote:Op zondag 16 april 2006 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan weet je ook dat de naam niet meer belangrijk is
Ook niet stiekem waar we ze moeten downloaden en hoe je erop beweegt?quote:Op zondag 16 april 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet bij ieder riddermetal liedje wat ik luister begin te krijsen dat iedereen er naar moet luisteren. En ik WEET naar welke artiesten ik luister
zal ik een filmpje van de schaduw van mijn vingers maken?quote:Op zondag 16 april 2006 20:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook niet stiekem waar we ze moeten downloaden en hoe je erop beweegt?![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik een filmpje van de schaduw van mijn vingers maken?
jha doe eensquote:Op zondag 16 april 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik een filmpje van de schaduw van mijn vingers maken?
Veel te dikke wenkbrauwen manquote:Op zondag 16 april 2006 20:41 schreef ook_gek het volgende:
zit effe op die site te kijken waar ik vanavond heen ga.
[afbeelding]
Die linker vind ik echt niet vervelendAlleen wel jong
minimale leeftijd is vanavond 18. Dat is wel bagger dus
die ruk ik er wel uit manquote:Op zondag 16 april 2006 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Veel te dikke wenkbrauwen man
quote:Op zondag 16 april 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
eten
@herman: op BB een volvo ocean race truck
Gepost door een Pool die mn lijstje heeft gekopieerd![]()
Whehehehe, klinkt alsof je er zin in hebtquote:Op zondag 16 april 2006 21:05 schreef ook_gek het volgende:
ben benieuwd wat ik vanavond allemaal ga tegen komen. Spannend![]()
ik ga ook naar een kroeg toe waar van de eigenaar een leuke dochter heeft. We zullen zien![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 21:05 schreef ook_gek het volgende:
ben benieuwd wat ik vanavond allemaal ga tegen komen. Spannend![]()
ik ga ook naar een kroeg toe waar van de eigenaar een leuke dochter heeft. We zullen zien![]()
quote:
Ben al jarig geweest Lieverd, dus.... Laat maar zitten.quote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]lekker wijf van me
![]()
WTF ik moet je nog smsen. Want je bent jarig. Snel mobiel gaat zoeken!!!!!
Ik heb inderdaad mega zin om weer eens helemaal os te gaanquote:Op zondag 16 april 2006 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehe, klinkt alsof je er zin in hebt
Dat doe je elke week...?quote:Op zondag 16 april 2006 21:17 schreef ook_gek het volgende:
om weer eens helemaal los te gaan
ja hallo ik moet 6 dagen overbruggen dat is lang hoorquote:
Kooienquote:Op zondag 16 april 2006 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad mega zin om weer eens helemaal os te gaan![]()
Dat word 1 groot feest![]()
Hoorde al dat ze podiums en kooien hebben
En die MC schijnt mega goed te zijn dus dat beloofd ook heel erg veel. En back to back draaien wat de heren gaan doen is helemaal geweldig heb ik al een keer eerder gehoord van ze en dat was goddelijk![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een vrouw in de SC![]()
**HEEEELP**
Sjoewe
en een lekker wijf ook nog. En dat voor mijquote:Op zondag 16 april 2006 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een vrouw in de SC![]()
**HEEEELP**
Sjoewe
hej daar zijn de vrouwenquote:
Zeikertje ben je...quote:Op zondag 16 april 2006 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja hallo ik moet 6 dagen overbruggen dat is lang hoor![]()
Oke oke op dinsdag ga ik ook vaak los![]()
quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 21:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben al jarig geweest Lieverd, dus.... Laat maar zitten.
LUL![]()
Ghihih nu moet ikquote:
Oblivion vond Sjoem ook aardigquote:Op zondag 16 april 2006 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
oeh, een boze ijsmeis, nu krijgen we een bitchfight
quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 21:36 schreef JodY_B3RnAlLlL___ het volgende:
straks kom ik die rooie junk weer tegen![]()
Jup.quote:Op zondag 16 april 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent over Tim heen gereden het kanaal in?
En ik ga wegquote:Op zondag 16 april 2006 21:47 schreef ijsmeis het volgende:
I kga et,..
Ik wou dus zeggen: Ik ga wat te eten maken.
een hele lieve milf is hetquote:Op zondag 16 april 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie is Oblivion nu weer?
Zeker weer een oldbie van voor mijn tijd
quote:
Bezig met koken jaquote:Op zondag 16 april 2006 21:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
En ik ga weg
en ik ga te laat komen, die trut van een Hubert was weer eens bezig![]()
![]()
![]()
Zoiets heet een augurkquote:Op zondag 16 april 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
lijkt wel een drol in het midden
En je eten fotograferen is zooooo i-spy24
o? nu al?quote:Ik ga zo op bed liggen![]()
quote:
koefnoenquote:Op zondag 16 april 2006 22:36 schreef Youp het volgende:
biertje... kaasplankje... wat is het leven toch mooi
nu nog wat boeiends op tv
Hij is erg vermakelijk jaquote:Op zondag 16 april 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, dan heb ik m al gezien. was meer dan de moeite waard.
Ik heb het niet zo op die kazen, vind er maar weinig echt lekker, alleen de kazen die echt BELACHELIJK stinkenquote:Op zondag 16 april 2006 23:00 schreef Youp het volgende:
goedzo jongen![]()
kan ik je dan misschien verleiden met een of ander kaasje dat al 3 jaar in een donkere kelder heeft liggen rotten en schimmelen?
whehe ik ben wel aardig te porren voor zo'n spul... doe mij dat maar en laat de eeuwige zoetigheid achterwegenquote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die kazen, vind er maar weinig echt lekker, alleen de kazen die echt BELACHELIJK stinken
Whehehe, mja, er hoort eigenlijk wijn bij ehquote:Op zondag 16 april 2006 23:05 schreef Youp het volgende:
[..]
whehe ik ben wel aardig te porren voor zo'n spul... doe mij dat maar en laat de eeuwige zoetigheid achterwegen
klopt, maar ik ga geen fles wijn voor mezelf in mn eentje open rukkenquote:Op zondag 16 april 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, mja, er hoort eigenlijk wijn bij eh
Nee, maar ik wist niks betersquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 23:09 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt, maar ik ga geen fles wijn voor mezelf in mn eentje open rukken![]()
Zit niets in man, in zo'n flesquote:Op zondag 16 april 2006 23:09 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt, maar ik ga geen fles wijn voor mezelf in mn eentje open rukken
nadeel is dat ik het drink als water (bier) en dan blijft het niet bij 1 fles vrees ikquote:Op zondag 16 april 2006 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zit niets in man, in zo'n fles
Ik werd er laast op gewezen dat mijn "quote:
Zo herkenbaarquote:Op zondag 16 april 2006 23:12 schreef Youp het volgende:
[..]
nadeel is dat ik het drink als water (bier) en dan blijft het niet bij 1 fles vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |