Op Haba klikken, dan kinderkamers en vervolgens 'Hier voel ik mij lekker!'.quote:Op zondag 16 april 2006 20:22 schreef jessie het volgende:
Ik zie hem alleen maar in t geel.
Kun je anders wat plaatjes zoeken van dingen (meubels, kleuren, sferen) die je wél mooi vindt?quote:Op zondag 16 april 2006 21:49 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar als ik kussentjes neer wil leggen dan moet ze toch sowieso in het grote bed.... en een klamboe vind ik heel leuk maar veel te gevaarlijk. Muurschilderingen vind ik ook niet mooi
Ik ben hier gewoon niet zo handig in denk ik en als we er aan gaan beginnen wil ik wel een plan hebben want ik heb zelf niet zo veel gereedschap enzo. Dat zal ik dus moeten lenen en ik wil niet steeds te hoeven vragen.
wat raarquote:Op zondag 16 april 2006 22:23 schreef Luchtbel het volgende:
Dat mag niet van 'de baas'
Misshcien moet ik toch overwegen om het grote bed neer te zetten en een klein kamertje voor haar popje te maken, ofzo
Maar wat voor meubels heb je dan in de rest van je huis? Wat is je stijl/smaak dan wel?quote:Op maandag 17 april 2006 08:26 schreef Luchtbel het volgende:
Nee dat vind ik veel te massaal, te log.
Dat idee met die muur vind ik wel leuk BE maar aan de andere kant vind ik het weer zo zonde als je er spullen voor zet mmmm.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
http://www.praxis.nl/upload/8ee01601067e8014860695a.pdf leuk speelhuisje om zelf te maken
Nou het begin is erquote:Op woensdag 19 april 2006 20:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zal es kijken M@x, inmiddels ben ik met dank aan Snoopy helemaal verliefd geworden op die kast van 5000 euro![]()
![]()
Maar wel wat dingen besloten, de vloerbedekking gaat eruit. De muren worden bruin met roze en het grote bed gaat erin. Nu nog een kast want dat is echt nodig maar ik vind echt niks mooi
Ja, aan mij heb je watquote:Op woensdag 19 april 2006 20:27 schreef Luchtbel het volgende:
inmiddels ben ik met dank aan Snoopy helemaal verliefd geworden op die kast van 5000 euro![]()
![]()
Ja ik dacht dus nog een simpelere kast en dan tegen de hele voorkant/ deur zeg maar een grote euh plaat van het één of het ander, die dan donker maken en daar dan weer overheen losse vlakken en bloemen. Maar dan is het nog wel één duur zeg maarquote:Op woensdag 19 april 2006 21:00 schreef Igraine het volgende:
nee, niet echt
Ik bedoel gewoon een simpele kast, beuken of berken kleur en dan die bloemen erop schilderen en die vakjes er zelf in maken
[afbeelding]
Of zoiets als dit ofzo en dan die vakjes in kleuren schilderen en op de deurtjes die bloemen maken..
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:01 schreef poemojn het volgende:
Heb je hier nog iets aan LB? Leuke kinderkamers op een knieperig budget (niet mijn titel).
Aan een frees heb je alleen wat bij echte houten deurtjes... De meeste kastdeuren zijn dat niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Zo'n bloemenkast moet idd wel zelf te maken zijn met en frees LB!![]()
Alleen gaat het er dus om om een kast te vinden met allemaal vakjes en dichte deurtjes. Ik ben benieuwd hoor!
welke vogels ???quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:08 schreef Luchtbel het volgende:
Nou project kast is voorlopig eerst van de baan geschoven. Ik heb nu te weinig tijd en te weinig plan om dat goed te doen. Dan kan het alleen maar een teleurstelling worden.
Vannacht heb ik het bedje geverfd. Roze met oranje. Ben ook in onderhandeling met iemand over een andere kast en een klein kastje, dus het wordt nog wel eens wat. Nu zoek ik nog een manier om die vogels op de muur te krijgen. Op de muur verven? Of op hout? Of op papier of iets anders? Iemand een idee?
Als je de maten nu al weet kan je dat nu al doen natuurlijk. Je weet welke kleuren je wilt, dus ik zou zelf dan ook voor (knal)roze of oranje gordijnen kiezen. Als je ze zou laten maken heb je wel weer wat levertijd dus daar moet je ook rekening mee houden...quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind zulke dikke gordijnen wel heel mooi zoals bij jou Igraine. Wanneer kies je zoiets? Als alles af is of gewoon nu al?
Deze kast is geweldig!!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:53 schreef Lishe het volgende:
Luchtbel, misschien kun je een kast vinden met lades in het midden. Dan laat je er laden uit, en die gaten schilder je dan een kleur. Zoiets als dit, maar dan groter.[afbeelding]
Succes hoor, het is hartstikke moeilijk iets te vinden wat precies naar je zin is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |