Nou het begin is erquote:Op woensdag 19 april 2006 20:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zal es kijken M@x, inmiddels ben ik met dank aan Snoopy helemaal verliefd geworden op die kast van 5000 euro![]()
![]()
Maar wel wat dingen besloten, de vloerbedekking gaat eruit. De muren worden bruin met roze en het grote bed gaat erin. Nu nog een kast want dat is echt nodig maar ik vind echt niks mooi
Ja, aan mij heb je watquote:Op woensdag 19 april 2006 20:27 schreef Luchtbel het volgende:
inmiddels ben ik met dank aan Snoopy helemaal verliefd geworden op die kast van 5000 euro![]()
![]()
Ja ik dacht dus nog een simpelere kast en dan tegen de hele voorkant/ deur zeg maar een grote euh plaat van het één of het ander, die dan donker maken en daar dan weer overheen losse vlakken en bloemen. Maar dan is het nog wel één duur zeg maarquote:Op woensdag 19 april 2006 21:00 schreef Igraine het volgende:
nee, niet echt
Ik bedoel gewoon een simpele kast, beuken of berken kleur en dan die bloemen erop schilderen en die vakjes er zelf in maken
[afbeelding]
Of zoiets als dit ofzo en dan die vakjes in kleuren schilderen en op de deurtjes die bloemen maken..
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:01 schreef poemojn het volgende:
Heb je hier nog iets aan LB? Leuke kinderkamers op een knieperig budget (niet mijn titel).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |