quote:Op zondag 16 april 2006 13:23 schreef bwt het volgende:
LOL om de info van post historie
o ja, en fipo
Dunnoquote:Op zondag 16 april 2006 13:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wordt mooi weer morgen! Is nu ook al heerlijk![]()
Maarre Noord Holland wordt hem dus niet? Heb ook geen problemen met Utrecht ofzo hoor
En dan bij jou een voor een door de brievenbus doenquote:Op zondag 16 april 2006 13:33 schreef Rausdouwer het volgende:
Hehe eindelijk wat zon te zien vandaag![]()
Vrolijk Pasen allemaal![]()
Ik snap het probleem van die eieren niet. Stuur maar op wat over is.![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en het leuke is dat de posthistory van FOK users niet te zien is
![]()
ohja, dat ook nogquote:
Ja hoor, dat is goed.quote:Op zondag 16 april 2006 13:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
En dan bij jou een voor een door de brievenbus doen?Dan kom ik ze zelf brengen
Geintje
.
En als ik klaar ben zeker met een bijl in m'n rug en ei-geel op m'n brommer weer naar huisquote:Op zondag 16 april 2006 13:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is goed.Ik ben thuis.
![]()
Ben jij trouwens al aan het kijken voor een motor?quote:Op zondag 16 april 2006 13:37 schreef ondeugend het volgende:
Toch wel weer jammer dat de SV van RB mist in de OP.
![]()
Ik kom nog niet veel verder dan plaatjes op het internet.quote:Op zondag 16 april 2006 13:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben jij trouwens al aan het kijken voor een motor?![]()
Nou ja,is in ieder geval een mooi apparaat om het op te "leren"quote:Op zondag 16 april 2006 13:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kom nog niet veel verder dan plaatjes op het internet.
En wat reviews het en der.
De tijd ontbreekt gewoon even voorlopig. Intussen sta ik regelmatig bij de SV van RB de kwijlen als ie er is. Die pakt wel elk uurtje om te rijden.![]()
Ik had er nog wat bij getypt... die 1000 is me te zwaar hoor. Het jongere zusje/broertje past me meer.quote:Op zondag 16 april 2006 13:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja,is in ieder geval een mooi apparaat om het op te "leren".Je gaat maar meteen voor het zware spul en laat het wat lichtere links liggen
.Voor mij heb je trouwens groot gelijk
.
650 cc reken ik ook tot het zware spul hoor.Zit normaal ook al meer dan 90 PK in en dat is echt ruim voldoende.Licht is voor mij zo'n beetje alles tot 500 cc en rond de 50 PK.Maar er komt uit zo een 1000 wel een geweldig geluid,650 zal denk ik toch iets meer sport achtig zijn,ook om mee te rijden alleen al vanwege het iets mindere gewicht.En ze zien er allebij gewoon strak uitquote:Op zondag 16 april 2006 13:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik had er nog wat bij getypt... die 1000 is me te zwaar hoor. Het jongere zusje/broertje past me meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |