NL woorden lijst https://addons.mozilla.org/firefox/3291/quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:05 schreef magnifor het volgende:
weet iemand waar ik woordenlijsten kan downloaden voor Firefox 2 beta 2?
Opgelost: Eindhoven 878 - Ali B, HMH, Lovetroubles...quote:Op zondag 17 september 2006 17:39 schreef Blueman het volgende:
Tjow. Ben al langdurig een FF gebruiker maar heb sinds een paar dagen het volgende probleem wat ik eigenlijk niet echt traceren kan:
Ik heb het probleem dat als ik een nieuwe tab open, dat ik dan niet meteen in de adresbalk kan typen.
Kon ik eerst wel altijd en met mijn andere pc's ook, maar op mijn laptop wil dit niet meer werken.
Iemand enig idee?
Heb al iets gevonden!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:05 schreef Werewolf het volgende:
Kent iemand een extensie waarbij ik verschillende invulvelden automatisch kan laten invullen.
Ik vul bijvoorbeeld op verschillende sites mijn N.A.W. gegevens en emailadres in, maar wil dit automatisch laten doen.
Nu is er wel de bug-me-not extensie, maar die werkt volgens mij alleen bij engelstalige sites.
Je zou kunnen proberen de dom.max_script_run_time te verhogen in about:config (standaard 10, maak er bijv. 15 of 20 van). Dan mag een script iets langer 'draaien' als normaal. Misschien dat 't helpt. Normaal moet een script eigenlijk wel genoeg aan die 10 hebben, maar wanneer je computer wat traag is of druk in gebruik, dan kan 't soms tot deze melding komen. Het kan ook nog komen door een fout in 't script of door verbindingsproblemen, maar dan is er weinig aan te doen.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sinds vandaag krijg ik op meerdere pagina's waaronder de Frontpage van FOK! een script error. Dan slaat heel FF vast, moet ik 10 sec. wachten en dan verschijnt er een melding of ik het script wil stoppen of wil doorgaan. Als ik doorga begint de hele cyclus opnieuw, als ik stop kan ik verder internetten.
Erg irritant! Iemand een oplossing?
[afbeelding]
Dat heb ik ook sinds vandaagquote:Op woensdag 20 september 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sinds vandaag krijg ik op meerdere pagina's waaronder de Frontpage van FOK! een script error. Dan slaat heel FF vast, moet ik 10 sec. wachten en dan verschijnt er een melding of ik het script wil stoppen of wil doorgaan. Als ik doorga begint de hele cyclus opnieuw, als ik stop kan ik verder internetten.
Erg irritant! Iemand een oplossing?
[afbeelding]
quote:Als je van de melding af wilt, installeer dan de NoScript-extensie: www.noscript.net
Daarmee kun je dan aangeven dat op Blogger geen Javascript uitgevoerd mag worden. Maar dan is het wel handig te weten waar dat Javascript voor dient. Ik kan me in het geval van Blogger namelijk best voorstellen dat bepaalde delen van hun site niet werken als je geen Javascript gebruikt.
En tevens zijn er geen berichten dat die lekken gebruikt zijn in het wild.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:25 schreef DarkShine het volgende:
Bij MS zijn 1001 fouten gevonden, logisch dat er ook in FF fouten zitten! Het is en blijft mensenwerk. FF maakt iig geen gebruik van vervuilde codes en probeert fouten zoveel mogelijk te voorkomen!
Geen enkele browser is 100% veilig.
http://webmail.mozdev.org/quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:49 schreef deliberator het volgende:
kan je in thunerbird geen hotmail binnenhalen?
Ik zie je reply nu pas. Bedankt.quote:Op zondag 17 september 2006 17:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
NL woorden lijst https://addons.mozilla.org/firefox/3291/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |