Bron: BNR Nieuwsradioquote:RODEN (ANP) - Op de algemene begraafplaats in Roden zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag 21 grafzerken vernield. De grafstenen zijn met geweld afgebroken. Dit meldde een woordvoerder van de politie Drenthe zaterdag. Hij zei dat de schade groot is.
De gemeente Noordenveld, eigenaar van de begraafplaats, heeft aangifte gedaan en is bezig de nabestaanden op te sporen. Ook heeft zij opdracht gegeven de graven zo snel mogelijk te herstellen.
De politie roept getuigen op zich te melden. Dat geldt ook voor vernielingen die in dezelfde nacht elders in Roden zijn aangericht. Het zou gaan om een vernielde auto en een steen door de ruit.
1, kam.quote:Op zondag 16 april 2006 11:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Achterlijk volk daar in het noorden...
Ja of jij idd. Of gelly.quote:Op zondag 16 april 2006 11:13 schreef robh het volgende:
Ik was het niet.
quote:Op zondag 16 april 2006 11:14 schreef MrBean het volgende:
Ja of jij idd. Of gelly.
Wat een boel rodenaren eigenlijk op fok
quote:Op zondag 16 april 2006 11:18 schreef robh het volgende:
[..]
Rodenaren. Moi? Doe normaal met je hoofd.![]()
over achtelijk gesprokenquote:Op zondag 16 april 2006 11:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bron: BNR Nieuwsradio
Achterlijk volk daar in het noorden...
Nou, omdat ik het niet gedaan heb hèquote:Op zondag 16 april 2006 11:21 schreef MrBean het volgende:
Waarom zeg je dan: "Ik heb het niet gedaan."
Hmmmm...quote:Op zondag 16 april 2006 11:22 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
over achtelijk gesproken![]()
deze topic bestaat al : Graven in Roden vernield :@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |