Ja en daar weet jij niets van he! he! he!quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:00 schreef nikky het volgende:
Lijers.
Het is inderdaad de laatste tijd "onrustig" in Roden.
We hopen met je mee op een vernieling.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef Mark_Boelen het volgende:
...
Ga zo even met mijn buurvrouw kijken of het graf van haar man niet vernield is...
Hopen......
http://www.nu.nl/news/713(...)rnield_in_Roden.html
Meelopen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:05 schreef funnyfox het volgende:
Suf volk, net als de vorige keren ben ik al weer gebeld door huilende nabestaanden.... wie en waarom ? Na de begrafenis hopen mensen een plekje voor rust en bezinning te vinden en dan zoiets, de daders hebben geen idee wat ze deze mensen aandoen !
Geef ze even aan mij en laat ze 2 weken met me mee lopen in me werk dan weten ze wel beter
Mwoah, das dan weer te hehquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:07 schreef thaduck het volgende:
Als het aan mij ligt kunnen 'mensen' die dit soort dingen doen NOOIT meer lopen!
daar leren ze niks van. laat ze eens meelopen bij een begrafenisonderneming oid, dan zien ze hoeveel een graf of gedenkplaats voor nabestaanden kan betekenenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mwoah, das dan weer te hehFlinke geldboete vind ik wel gepast.
Ook wel een aardig idee maar ligt aan de persoon. Geldboete zou ik sowieso opleggen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:13 schreef Etcetera het volgende:
daar leren ze niks van. laat ze eens meelopen bij een begrafenisonderneming oid, dan zien ze hoeveel een graf of gedenkplaats voor nabestaanden kan betekenen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:05 schreef funnyfox het volgende:
Suf volk, net als de vorige keren ben ik al weer gebeld door huilende nabestaanden.... wie en waarom ? Na de begrafenis hopen mensen een plekje voor rust en bezinning te vinden en dan zoiets, de daders hebben geen idee wat ze deze mensen aandoen !
Geef ze even aan mij en laat ze 2 weken met me mee lopen in me werk dan weten ze wel beter
Wat ik dus zeg.... Ik ben begrafenisondernemer in Roden......quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar leren ze niks van. laat ze eens meelopen bij een begrafenisonderneming oid, dan zien ze hoeveel een graf of gedenkplaats voor nabestaanden kan betekenen
spannendquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
wat zou de reden zijn dat iemand dat doet?
kan me de kick niet zo voorstellen... er heerst altijd zo'n lekker vredig en rustig sfeertje op begraafplaatsen.. om dan juist daar je agressie te botvieren..
Die ZAT in Roden jah,quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:33 schreef Bauhaus het volgende:
Der zit ook een AZC daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |