Ik ben heel benieuwd......quote:Op zondag 16 april 2006 00:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Daarnaast beseft men wel dat een navigatiesysteem in je auto je ook kan tracen?
navigatiesystemen zijn niet zo makkenlijk te traceren van die auto hoort bij die. dan heb ik het over de tomtom en de andere uitneembare systemen. want tomtom heeft niet de gegevens van jou,quote:Op zondag 16 april 2006 00:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik had het er net nog over met iemand, men weet alles van je via de ah pasjes etc.
Men kan als men wil alles van je achterhalen! Ik heb niks te verbergen maar ik hou er gewoon niet van!
Daarnaast beseft men wel dat een navigatiesysteem in je auto je ook kan tracen?
Gewoonweg scary hoeveel mensen daar in trappen!
Ik wil niet paranoia doen ofzo maar als een staat dat wil kan men hier mega misbruik van maken!
En ik wil ook normale kortingen zonder pasjes!
marketingstrategieen zijn datquote:Op zondag 16 april 2006 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Het allermooiste is , aanbieding van de week, vanaf nu altijd deze prijs!
De week ervoor koste het artikel bv 1,35 en nu er een kaartje bijstaat opeens 1.45
Slimme tactieken zijn dat!
Dat kan zeker boeiende informatie zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 01:01 schreef iDex het volgende:
en de AH gebruikt je adres alleen voor de folder. en zullen echt niet kijken van heej meneer de boer koopt al voor de 2de keer deze week hagelslag. totaal niet boeiende informatie voor de albert heijn.
NU nog niet! Straks misschien wel ,...quote:Op zondag 16 april 2006 01:01 schreef iDex het volgende:
[..]
navigatiesystemen zijn niet zo makkenlijk te traceren van die auto hoort bij die. dan heb ik het over de tomtom en de andere uitneembare systemen. want tomtom heeft niet de gegevens van jou,
een gsm daarintegen die op jouw naam staat die kunnen jou wel vinden bij een bepaalde zendmast
en de AH gebruikt je adres alleen voor de folder. en zullen echt niet kijken van heej meneer de boer koopt al voor de 2de keer deze week hagelslag. totaal niet boeiende informatie voor de albert heijn.
er zijn auto's waar dat gewoon word gebruikt. voor als een auto gejat word.quote:Op zondag 16 april 2006 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
NU nog niet! Straks misschien wel ,...
Een navigatiesysteem is via een sateliet gestuurd!
Als jij die bv krijgt dankzij een abo op een mobieltje?
Kijk misschien is dat nu nog niet het geval! Maar ooit, kan men dit alles wel tegen je gebruiken!
ow nou dan vind ik er niks meer aanquote:Op zondag 16 april 2006 01:09 schreef iDex het volgende:
[..]
er zijn auto's waar dat gewoon word gebruikt. voor als een auto gejat word.
maar daar gaat dit topicje niet om
het gaat om de marketingstrategieen die de bedrijven gebruiken.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef pberends het volgende:
Betalen we steeds meer voor dingen die we niet willen? Ik bedoel:
bij Bakkerij 't Stoeptje kun je spaarzegels krijgen, nee, ik wil brood en geen spaarzetels.
Als je een mobieltje koopt tegenwoordig krijg je er een gratis computer bij. Nee, ik wil een mobieltje en als ik een pc wil dan koop ik die wel apart.
Als je online iets besteld doen ze er tegenwoordig ook nog nieuwe tijgernootjes bij. Krijg nou tieten, ik heb geen eten besteld!
Wil je bij de AH iets kopen heb je eigenlijk een bonuskaart nodig.
En nee, ik wil ook niet dat mijn supermarkt zegt op tv dat ze de grootste slager van Nederland zijn.
Sorry, maar wat is dit voor kutcrap? En het mooie is nog: het zijn helemaal geen voordeeltjes of aanbiedingen. Nee, want we betalen het met z'n allen.
jawel, als je updastes wil of andere meuk zoals traffic enzo moet je wel een tomtom account hebben die je gemakshalve vast ingestelt in je tomtom staat. ook andere navigatiesystemen kunne via bluetooth verbinding maken met serversquote:Op zondag 16 april 2006 01:01 schreef iDex het volgende:
[..]
navigatiesystemen zijn niet zo makkenlijk te traceren van die auto hoort bij die. dan heb ik het over de tomtom en de andere uitneembare systemen. want tomtom heeft niet de gegevens van jou,
Maar die korting/extra rente KRIJGEN we NIET, dus dan kun je maar beter sparen, want dan haal lje er tenminste nog iets uit! Het is echt niet zo dat je ineens korting krijgt als iedereen massaal stopt met sparen. Daarnaast is het ook leukquote:Op zondag 16 april 2006 01:00 schreef Five_Horizons het volgende:
Leuk verhaal, maar zo werkt het voor de gemiddelde Nederlander dus niet.
Men wil sparen. DE-punten zijn hardstikke populair (maar je hebt er weet ik niet hoeveel voor nodig om een lullig kopje te krijgen, al dan niet met bijbetaling). Airmiles: idem.
Men ziet het niet als een verkapt "eigenlijk zou ik direct korting/extra rente moeten krijgen, maar gewoon als een gratis cadeau. Zo doen we het bij PB dus ook.
Je weet niet of dat zo is, maar dat is feitelijk ook niet relevant: dat ziet immers in de aard van de Nederlanders.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef Furia het volgende:
[..]
Maar die korting/extra rente KRIJGEN we NIET, dus dan kun je maar beter sparen, want dan haal lje er tenminste nog iets uit! Het is echt niet zo dat je ineens korting krijgt als iedereen massaal stopt met sparen. Daarnaast is het ook leuk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |