Oooooooooh. Heeft ie al.quote:Op zondag 16 april 2006 00:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Cadeautje lieverd.
Gefeliciteerd.
[afbeelding]
Mij![]()
Iets duurders vond je 'm niet waardquote:Op zondag 16 april 2006 00:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Cadeautje lieverd.
Gefeliciteerd.
[afbeelding]
Mij![]()
Jij bent best een lekker wijf. Die Stofje, de lucky bastard!quote:Op zondag 16 april 2006 00:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Cadeautje lieverd.
Gefeliciteerd.
[afbeelding]
Mij![]()
BEST een lekker wijf?quote:Op zondag 16 april 2006 00:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij bent best een lekker wijf. Die Stofje, de lucky bastard!![]()
Wat heb je met 'm gedaan dat 'ie hier niet is?![]()
Ik hield me in. Voor je het weet ben je hier een lesbische doos.quote:Op zondag 16 april 2006 00:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
BEST een lekker wijf?
mén
stofje is de opper Goeroe
beetje de miss Fok! aan de haak slaan man![]()
whehequote:Op zondag 16 april 2006 00:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik hield me in. Voor je het weet ben je hier een lesbische doos.![]()
Ik lap je straks weer opquote:Op zondag 16 april 2006 11:37 schreef Stofje het volgende:! Ik lees het met zware koppijn en braakneigingen, maar dit topic zorgt toch voor een glimlach. Bedankt!
![]()
foto's!!quote:Op zondag 16 april 2006 11:37 schreef Stofje het volgende:! Ik lees het met zware koppijn en braakneigingen, maar dit topic zorgt toch voor een glimlach. Bedankt!
![]()
Gefeliciteerd ouwe. En succes met NAC vanmiddag... ik hoop dat het voor Breda een niet al te zwarte dag zal wordenquote:Op zondag 16 april 2006 12:49 schreef Stofje het volgende:
Dank u, dank u, dank u. Straks naar NAC - PSV toe, m'n clubje half zien degraderen, bier drinken, verdrinken, kut roepen, agressief worden, agressie vasthouden, PDL ophalen van het station, agressie botvieren en dan lekker slapen.
Wow, ik er ging ook nog echt iemand op in!quote:
*rilquote:Op zondag 16 april 2006 12:49 schreef Stofje het volgende:
Dank u, dank u, dank u. Straks naar NAC - PSV toe, m'n clubje half zien degraderen, bier drinken, verdrinken, kut roepen, agressief worden, agressie vasthouden, PDL ophalen van het station, agressie botvieren en dan lekker slapen.
Idd *ril.quote:
NAC staat al 0-2 achter. Be prepared.quote:
ze staan al 2-0 achterquote:Op zondag 16 april 2006 12:49 schreef Stofje het volgende:
Dé stofzuiger is natuurlijk gewoon een fok!sterquote:Op zondag 16 april 2006 15:04 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
ZzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzzuiigggggg!
Feli.
Maak er maar 2-6 van.quote:
Ik heb genoten. Men zong verjaardagsliederen en was in opperbeste stemming. Het stadion kolkte, de spelers waren tot op het bot gemotiveerd. Het werd een waar voetbalgevecht, een prachtwedstrijd welke helaas door de geelzwarte helden werd verloren. NAC, mijn club, mijn trots.quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 20:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ze zouden deze selectie ter plekke kapot moeten schieten.
quote:Op maandag 17 april 2006 03:14 schreef Litso het volgende:
Een dag te laatmaar beter dan nooit.
Gefeliciteerd Stofje
Het mooiste cadeau voor een mod!quote:Op zondag 16 april 2006 11:27 schreef Noir666 het volgende:
[afbeelding]
Van mij krijg je een mooi slotje dat je zelf vast wel weet te gebruiken!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |