euh, ja 1 keer...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat een beetje een bullshit reden, dan kan je net zo goed altijd in huurauto's gaan rijden.
Ik ga al jaren met de auto van m'n ouders op vakantie, en er is nog nooit wat gebeurd.
Tuuuuuuuurlijk kan er wat gebeuren, maar je kunt toch rijden.
Heb je verder ooit wel eens schade gereden?
Ach jawel joh, ik weet nog wel een leuke camping aan een leuk meerquote:Op maandag 14 mei 2007 19:57 schreef Susie het volgende:
[..]
euh, ja 1 keer...![]()
Kan altijd nog hoor....eerst mezelf maar eens opladen of ik echt een week in Frankrijk aan een meer wil zitten!Het het zoeken is op zich al leuk!
Meer van Annecyquote:Op maandag 14 mei 2007 20:12 schreef Susie het volgende:
Bedenk me ook net dat je in een huurauto waarschijnlijk voor 100% zeker niet mag roken.... ik ga maar eens paps lief aankijken.![]()
offtopic; wat voor meer is dat dan?
Juistquote:Op maandag 14 mei 2007 20:20 schreef Douwe het volgende:
Meer van Annecy is erg oke! En je kunt makkelijk uitstapjes maken naar bijvoorbeeld de Mont Blanc!
En om je vraag van iets hierboven nog te beantwoorden: borg schrijven ze over het algemeen niet af van je CC.
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:12 schreef Susie het volgende:
Bedenk me ook net dat je in een huurauto waarschijnlijk voor 100% zeker niet mag roken.... ik ga maar eens paps lief aankijken.![]()
gewoon laatste dag niet roken en zo'n stinkboompje erinquote:Op maandag 14 mei 2007 21:04 schreef eer-ik het volgende:
mag in geen enkele huurauto meer tegenwoordig.
Althans, voor zover ik weet.
Bij de huurmij waar ik m'n auto's vandaan krijg, mag het niet.
Maar goed, ze zeggen: rook maar gewoon, maar zorg dat we het niet overduidelijk ruiken als we 'm terugkrijgen.
Maar goed, officieel mag het niet meer.
laatste paar uur nietquote:Op maandag 14 mei 2007 21:31 schreef thaduck het volgende:
[..]
gewoon laatste dag niet roken en zo'n stinkboompje erin
ja, ach, je mag tegenwoordig toch nergens meer roken.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef Dizzee het volgende:
wel logisch dat je niet mag roken in een huurauto vind ik.
die stank in de auto als iemand er één opsteekt
Ik betaal ervoor....quote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef Dizzee het volgende:
Jij betaalt daar helemaal niet voor.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:59 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik betaal ervoor....
Nog ff en ik mag niet eens meer roken in me eigen huis, moet niet gekker worden. Gezeik en gezever... Maar er is hoop, pijpen is ook een grote risico factor.. ben benieuwd hoe jij reageert als jouw vriendin (als je die hebt) daarmee stopt
Nee, maar dat zijn ook geen goeie vergelijkingen, zeg nou zelf..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:55 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Jij betaalt daar helemaal niet voor.In een vliegtuig rook je niet, in een bus ook niet.
En dat verhaal over pijpen? WTF heeft dat er mee te maken?![]()
Daarom zit ik zo min mogelijk in dat soort vervoersmiddelen. De trein mag het ook niet meer, dus die mijdt ik ook. Als straks kroegen rookvrij zijn zien ze me daar ook niet meer, ik ga niet buiten staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:55 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Jij betaalt daar helemaal niet voor.In een vliegtuig rook je niet, in een bus ook niet.
Dat is toch ook slecht voor je, maar iedereen doet ut.. Gezever altijd van niet rokersquote:En dat verhaal over pijpen? WTF heeft dat er mee te maken?![]()
Nogmaals.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:02 schreef Damzkieee het volgende:
Heb je nu bij autohuur in het buitenland altijd een creditcard nodig? Ik heb er namelijk geen.
Valt in het niet bij mensen die een natte hond in een huurauto hebben vervoerd. Heb ik 1 keer meegemaaktquote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef Dizzee het volgende:
Ik heb sowieso al een hekel aan het openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:25 schreef thaduck het volgende:
[..]
Daarom zit ik zo min mogelijk in dat soort vervoersmiddelen. De trein mag het ook niet meer, dus die mijdt ik ook. Als straks kroegen rookvrij zijn zien ze me daar ook niet meer, ik ga niet buiten staan.
Als mensen zich nou eens druk gingen maken om nuttige zaken in plaats van constant bevolkingsgroepen pesten (en ja, ik bedoel daar allerlei mee niet alleen rokers)
[..]
Dat is toch ook slecht voor je, maar iedereen doet ut.. Gezever altijd van niet rokers
Sowieso kan een openstaand raam heel irritant zijn bij sommige snelheden/windrichtingen, dus dat is mij het geld voor airco wel waard.. je kunt m tenslotte ook uitlaten. Geloof ook niet dat ik m OOIT een hele rit aan gehad heb. na 10 minuten/kwartiertje is de auto lekker koel, airco weer uit (ander word het echt zo'n stijve tepel klimaat). Als je de ramen en deuren dichthoud duurt het wel even voor de airco weer nodig is. Tja in de file in de brandende zon moet ie wel aanblijven vaak.. maarja dan helpt t raampje open ook niet, en gelofo je dat je dan jaloers bent op al die mensen om je heen die je met de ramen dicht ziet staanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:59 schreef thaduck het volgende:
[..]
Klopt niet wat je zegt. Testen wijzen uit dat met airco aan rijden goedkoper is dan met raampje(s) open. Pasgeleden nog een test ervan gezien op Discovery. Brandstof verbruik is iets lager met airco.
wij hebben climate control in de auto, en die staat gewoon altijd op 20 graden. Dan wordt het niet specifiek koud in de auto, en ook niet te warmquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:48 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Sowieso kan een openstaand raam heel irritant zijn bij sommige snelheden/windrichtingen, dus dat is mij het geld voor airco wel waard.. je kunt m tenslotte ook uitlaten. Geloof ook niet dat ik m OOIT een hele rit aan gehad heb. na 10 minuten/kwartiertje is de auto lekker koel, airco weer uit (ander word het echt zo'n stijve tepel klimaat). Als je de ramen en deuren dichthoud duurt het wel even voor de airco weer nodig is. Tja in de file in de brandende zon moet ie wel aanblijven vaak.. maarja dan helpt t raampje open ook niet, en gelofo je dat je dan jaloers bent op al die mensen om je heen die je met de ramen dicht ziet staan
Klopt niet wat je zegt. Je hebt naar Mythbusters gekeken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:59 schreef thaduck het volgende:
[..]
Klopt niet wat je zegt. Testen wijzen uit dat met airco aan rijden goedkoper is dan met raampje(s) open. Pasgeleden nog een test ervan gezien op Discovery. Brandstof verbruik is iets lager met airco.
Je verneukt je weerstand nogal als je met je raam open rijdt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt niet wat je zegt. Je hebt naar Mythbusters gekeken.
Op die aflevering is nog een vervolgaflevering geweest naar aanleiding van ingezonden brieven.
Het blijkt dat er een omslagpunt is op een bepaalde snelheid waarbij het dus goedkoper wordt om met je airco aan te rijden. (Of was het nou andersom?)
Het hangt dus van je snelheid af wat het goedkoopst is
waar geef je dat nou weer als antwoord opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Robin__ het volgende:
waarom? huur autos gebruiken ook benzine..
ja, maar als ik op vakantie ga, let ik echt iet op het verbruik, dus zal het mij in dat geval een worst wezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:45 schreef Robin__ het volgende:de post boven mij.. als 'wordt' tenminste worst zou moeten zijn.
Als het iemand boeit hoeveel ie verbruikt door zn airco, zal t m ook wel boeien in een huurauto, betaal je tenslotte ook zelf de benzine (nouja je krijgt m vol mee, en bij terugkomst tanken zij m weer af (tegen hun tarief, dus eerst ff volgooien bij een cheap ass pomp voor je m inleverd)
Of het roken ansich nou goed of slecht voor je is doet niet ter zake. Met roken maak je de auto smerig en daar hebben niet-rokers last van.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:25 schreef thaduck het volgende:
[..]
Daarom zit ik zo min mogelijk in dat soort vervoersmiddelen. De trein mag het ook niet meer, dus die mijdt ik ook. Als straks kroegen rookvrij zijn zien ze me daar ook niet meer, ik ga niet buiten staan.
Als mensen zich nou eens druk gingen maken om nuttige zaken in plaats van constant bevolkingsgroepen pesten (en ja, ik bedoel daar allerlei mee niet alleen rokers)
[..]
Dat is toch ook slecht voor je, maar iedereen doet ut.. Gezever altijd van niet rokers
Je maakt gebruik van zaken die niet van jou zelf zijn. Ik kan me voorstellen dat wanneer iedereen in zo'n huurauto gaat roken, dus als dat niet is opgenomen in de voorwaarden, die auto na 24 keer gebruik enorm naar rook stinkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn ook geen goeie vergelijkingen, zeg nou zelf..
Als jij in een huurauto zit te roken, is er niemand die daar last van heeft op dat moment.
In een vliegtuig of een bus zitten bakken vol andere mensen, dus dat gaat niet bepaald op hoor..
Ja, maar dan moet ik om de 10 minuten gaan stoppen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Of het roken ansich nou goed of slecht voor je is doet niet ter zake. Met roken maak je de auto smerig en daar hebben niet-rokers last van.
Dat is geen rokertjespesten, maar gewoon rekening houden met anderen.
[..]
Je maakt gebruik van zaken die niet van jou zelf zijn. Ik kan me voorstellen dat wanneer iedereen in zo'n huurauto gaat roken, dus als dat niet is opgenomen in de voorwaarden, die auto na 24 keer gebruik enorm naar rook stinkt.
De last is dus (indirect) wel aanwezig voor huurders na jou.
Maar, als de rokers de reinigingskosten e.d. willen vergoeden vind ik het prima. Al is een kleine moeite om even te stoppen op de carpool, een sigaretje te roken en weer verder te gaan.
neuh, mij persoonlijk ook hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar als ik op vakantie ga, let ik echt iet op het verbruik, dus zal het mij in dat geval een worst wezen.
nee, idd, ik rij ook altijd zo hard mogelijk om zo snel mogelijk op m'n bestemming te zijn, en die paar liter benzine die de airco dan verbruikt boeien me ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:34 schreef Robin__ het volgende:
[..]
neuh, mij persoonlijk ook hoor.juist op vakantie niet.
http://www.easyrentacar.comquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:40 schreef saban het volgende:
Wat kost een auto huren in Belgie (Haselt) voor 1 dag (~200KM)?
Of een auto huren in Nederland ook voor 1 dag (~450KM)?
Voor die vorstelijke bedragen die ze rekenen voor een huurauto laten ze hem maar lekker reinigen. Ik geef daar echt geen drol om.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef Dizzee het volgende:
Je maakt gebruik van zaken die niet van jou zelf zijn. Ik kan me voorstellen dat wanneer iedereen in zo'n huurauto gaat roken, dus als dat niet is opgenomen in de voorwaarden, die auto na 24 keer gebruik enorm naar rook stinkt.
De last is dus (indirect) wel aanwezig voor huurders na jou.
Maar, als de rokers de reinigingskosten e.d. willen vergoeden vind ik het prima. Al is een kleine moeite om even te stoppen op de carpool, een sigaretje te roken en weer verder te gaan.
en nog een keer want ik heb ook geen cc en wil binnen de EU een auto huren, als dit niet kan moet ik dus nog een cc gaan aanvragen voordat ik op vakantie ga. Ik ga 7 juli weg, zou ik dat halen??quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |