ook dat heeft zo z'n charmesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:43 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Mja, maar je bent fucked als ie ermee ophoud.
kan, alleen ben ik zelf niet zo'n voorstander van lenen... ik rijd liever een wagen van een verhuurbedrijf total-loss dan een wagen van m'n familie/vrienden. Ook al is het allemaal prima verzekerd. Misschien raar, maar zo denk ik erover!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat het een optie is om een auto te lenen van iemand uit kennisenkring die in die periode bijvoorbeled uit nederland is
Wel even goed regelen met verzekering zou ik zeggen.
thanksquote:Op zondag 7 januari 2007 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
Kijk ook even in dit topic: Autovakantie door Europa en dit topic: Road Trip Europa?
Daar staan ook ongeveer dezelfde vragen in.
Helemaal gelijk en je krijgt van de ANWB nog vervangend vervoer als die barrel er echt aangaat.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:54 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. Een goedkope auto hoeft echt niet slecht te zijn, zorg dat ie netjes gekeurd is en dat je bij de ANWB bent aangesloten met voldoende dekking, dan nog is het goedkoper dan huren lijkt me. Plus dat je met een eigen auto kan doen wat je wil, roken, eten, knoeien, dagje langer wegblijven, noem maar op.
cool, thanks voor de tip, zal er later vandaag eens naar kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:37 schreef L3IPO het volgende:
Kijk anders eens op www.multirent.nl daar ga ik een auto huren. Stuk goedkoper dan de rest en geen moeilijk gedoe met leeftijden, extra bestuurders en bijkomende kilometerkosten.
Er is al geopperd dat TS de huurauto bij z'n pa achterlaat en met de auto van zijn vader op pad gaat. Niets mis mee...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef FJD het volgende:
Als je door je leeftijd geen auto krijgt en je pa leent de gehuurde auto aan jou uit. Wie zou dan denk je de schade moeten betalen als je een ongeluk maakt?
Hm, zonder. HuurMij is meestal wel een goede zaak voor 't huren van wielen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:57 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Die busjes mogen ook niet naar Slovenië...
Volgens vele is het verzekeringstechnisch niet mogelijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:09 schreef releaze het volgende:
Jezus man, nogsteeds? Dat was 10 jaar geleden ook al zo. Slovenie is komende zomer al 3 jaar EU lid!
Je vriend mag in ieder geval niet gaan rijden. Ik heb nog nooit een verhuurder meegemaakt die dit deed.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:48 schreef Celeste123 het volgende:
kijk 27 euro voor een clio incl. airco en verzekeringen, zoiets zoek ik dus.
Kan ik er trouwens vanuit gaan dat ik wel overal in mag rijden (ik ben 22 en heb nu 4 jaar mijn rijbewijs) mijn vriend die meegaat heeft pas sinds deze maand zijn rijbewijs dus ik ben dan degene die zal gaan rijden.
idd. In de steden zelf rijd je ook veel, even op zoek gaan naar een supermarkt is vaak een heel avontuur in een vreemde stad, ben je zo een half uur aan het zoeken. Brandstofkosten viel mij ook erg tegen, laatst naar Zuid Frankrijk 8 volle tanken Benzine in een oude Mazda moeten gooien.. En dat was dan Utrecht <-> Marseille en ter plekke nog ongeveer 300 km.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
hoe heb je die 320 euro berekend?
Ik ben nog nooit in de buurt geweest van het verwachte benzineverbruik...
Zat er altijd overheen, je mag daar wat harder rijden dan hier, je hebt er bergen etc, dat scheelt echt een hoop. Reken er nog tolkosten bij, zoals het er nu uitziet, komt je dus ruim boven de 400 euro pp voor de reis uit
Klopt niet wat je zegt. Testen wijzen uit dat met airco aan rijden goedkoper is dan met raampje(s) open. Pasgeleden nog een test ervan gezien op Discovery. Brandstof verbruik is iets lager met airco.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:52 schreef Sport_Life het volgende:
Kom je totaal op 150 euro voor 4 dagen, leek mij wel mooi. Ik zit alleen te dubben tussen wel of geen airco. Een auto met airco rijdt rijdt veel duurder wat betreft brandstof, draai daar wel een raampje voor open, maar in de stad is airco wel heel relax.. Iemand tips?
Ik weet niet hoe het gaat met borg, nog nooit zelf moeten betalen voor een huurauto..quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Susie het volgende:
Ik ben eens aan het uitzoeken wat het huren van een auto kost. Ik heb zelf een VW Polo en heeeel misschien willen we deze zomer naar Frankrijk, maar dan moet er aardig wat in de auto passen (kerel van me is een karpervisser), vandaar het zoeken naar een ruimere auto. Ik wil geen nieuwe auto kopen, want die centen hebben we nou ook weer niet.
Ik heb inmiddels de reacties gelezen hier. Nu heb ik bij Multirent wel wat gevonden (blijf het best wel veel geld vinden hoor... 10 dagen, Citroen Xsara Picasso, 458 euri inclusief verlaging eigen risico en buitenland verzekering), maar kan zo snel niets vinden over borg. Weet iemand daar iets van of is dat een kwestie van CC en als je het netjes weer terug brengt, wordt er niets afgeschreven?
Dat is inderdaad ook nog een optie. Maar iemand hier schreef het al; rij liever schade aan een huurauto dan aan die van mijn vader (liever helemaal niet natuurlijk, maar je weet het maar nooit!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het gaat met borg, nog nooit zelf moeten betalen voor een huurauto..
Maar ken je zelf niemand met een grotere auto?
Hebben bijvoorbeeld je ouders niet wat groters, en kun je je polo even omwisselen voor enkel de vakantie met die grotere auto...
Zo regel ik dat altijd
Mja, ik vind dat een beetje een bullshit reden, dan kan je net zo goed altijd in huurauto's gaan rijden.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:49 schreef Susie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook nog een optie. Maar iemand hier schreef het al; rij liever schade aan een huurauto dan aan die van mijn vader (liever helemaal niet natuurlijk, maar je weet het maar nooit!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |