dat werkt meestal ook vrij goed krijg je in ieder geval nog een paar puntjes ofzo.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik schrijf in zo'n geval niets op. Als ik een vaag idee heb komt er meestal een lang verhaal te staan waar vast wel iets in zit
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik schreef een keer bij Godsdienst als antwoord een verwijzing naar een bijbelboek op (Genesis 2 vers bla tot bla), weet niet meer welke het was maar er stond ongeveer "Op deze vraag ben ik U het antwoord niet waardig o Heere."
Het werd goed gerekend!![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je bij deze .... kuch kuch .... creatieve antwoorden veel sympathie bij je leraar oproept of krijg je dan toch extra punten voor de vraag?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:20 schreef B_BOY het volgende:
ik schreef bij Scheikunde schoolexamen op: Dat is een goede vraag.
Toen ik daar een herkansing overkreeg schreef ik bij een vraag op:
"Zelfs in de herkansing zit een vraag waar ik geen touw aan vast kan knopen. Over dit Proefwerk is nagedacht"
Staphorst?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik schreef een keer bij Godsdienst als antwoord een verwijzing naar een bijbelboek op (Genesis 2 vers bla tot bla), weet niet meer welke het was maar er stond ongeveer "Op deze vraag ben ik U het antwoord niet waardig o Heere."
Wat erg dat je ook gewoon aftrek krijgt danquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:36 schreef Borkydude het volgende:
Eerst bij ANW was er zo'n vraag: Wat betekende Paul Frank ofzo voor de wetenschap?
Ik zo: Paul Frank was de eerste die zijn lul in een wasbeer stak.
Kreeg ik 2 punten aftrek
das wel creatief.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat erg dat je ook gewoon aftrek krijgt dan
Mijn broertje moest een keer de 10 geboden opnoemen, maar kon ze niet allemaal herinneren. Dus zaten er op zijn blaadje ook geboden bij als "Gij zult geen koe van een berg afgooien teneinde een geit te raken"
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:59 schreef Drive-r het volgende:
Ooit voor een aardrijkskunde tentamen voor een de definitie van een of andere term (die ik niet kende) ingevuld 'Lokale soep met balletjes'.
Enfin, de leraar was erg verrast om twee maal dit antwoord te krijgen, mijn buurman had mee zitten lezen![]()
wat teken je dan zoal?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik schrijf dan niets op. Ik teken iets.
Precies. Als een of andere maffe prof weer een onbegrijpelijke vraag neer gekwakt heeft, dan leg ik meestal duidelijk uit waarom hij onbegrijpelijk is, dat zorgt meestal nog voor wat punten. Laatst ook een vraag gehad die simpelweg niet kon, terwijl je met het veronderstelde antwoord nog een aantal vragen verder moest rekenenquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:08 schreef Litso het volgende:
Als ik de vraagstelling niet snap schrijf ik dat er trouwens wel bij.
Ik moest eens neerzetten hoe god er uit zag als die zou bestaan. Creatief antwoord maar gedaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
kan wel. C & A aankruisen en dan bij uitleg. dat is toch het voordeligstequote:Op zaterdag 15 april 2006 17:12 schreef intoxicated het volgende:
Bij multiplechoice kan je nooit 's lekker bijdehand zijn![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kan wel. C & A aankruisen en dan bij uitleg. dat is toch het voordeligste![]()
Zo doe ik het ook altijd. Werkt blijkbaar wel, want heb m'n laatste tentamen (naar mijn gevoel) zo gehaald...quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:20 schreef lovegrrl het volgende:
Afhankelijk van de vraag laat ik een aantal regels open (meestal aardig veel regels)
daarna ga ik lekker verder met het tentamen, als ik dan alles klaar heb ga ik terug naar die vraag en ga ik net zo lang slap lullen tot mn regels vol zijn.
krijg er vaak toch nog wat puntjes uit zo dus het werkt wel
Dan nog is gokken beter dan niks invullen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:52 schreef gewooneenuser het volgende:
Bij multiple choice gokken?
Kan je hier beter niet doen, ze werken hier standaard met giscorrectie, oftewel -1/3 punt bij een fout antwoord!
(En terecht, anders kan je op basis van puur geluk al je examens halen)
Dat verhaal heb ik nou al zo vaak gehoord he...quote:Op zondag 16 april 2006 04:10 schreef ooge het volgende:
wij moesten een keer een een artikel schrijven voor nederland met het onder werp 'lef' van ongeveer een a4tje. iemand had toen op het blaadje gezet "dit is lef hebben." hij kreeg een 8![]()
Een typische 'urban legend' in onze kleine polderlandje...quote:Op zondag 16 april 2006 11:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik nou al zo vaak gehoord he...
Vind hem iets te sterk, eerlijjk gezegd.
Als je een examen van 40 MC-vragen gokt bij deze regeling krijg je volgens de wetten van de kansrekening een 0.quote:Op zondag 16 april 2006 03:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dan nog is gokken beter dan niks invullen.
Nee, want de verwachtingswaarde van het aantal punten als je die overige 20 vragen gokt is 0.quote:Op zondag 16 april 2006 11:14 schreef gewooneenuser het volgende:
[..]
Als je een examen van 40 MC-vragen gokt bij deze regeling krijg je volgens de wetten van de kansrekening een 0.
Stel dat je 20 vragen zéker weet van dat examen, dan ben je wel gek als je er nog een paar gaat gokken, grote kans dat je onder de 10/20 uitkomt en dus gebuisd bent.
Strakke actie.quote:Op zondag 16 april 2006 04:10 schreef ooge het volgende:
wij moesten een keer een een artikel schrijven voor nederland met het onder werp 'lef' van ongeveer een a4tje. iemand had toen op het blaadje gezet "dit is lef hebben." hij kreeg een 8![]()
Dat heeft ie niet echt meegemaakt. Dat verhaal heb ik nu al 10x gehoord, de ene keer bij godsdienst of levensbeschouwing, dan weer bij filosofie of Nederlands, en dan had ie weer een 8, dan weer een 9 of een 10. Geouwehoer dus.quote:
Vuige leugen dus.quote:Op maandag 17 april 2006 19:15 schreef Eland het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet echt meegemaakt. Dat verhaal heb ik nu al 10x gehoord, de ene keer bij godsdienst of levensbeschouwing, dan weer bij filosofie of Nederlands, en dan had ie weer een 8, dan weer een 9 of een 10. Geouwehoer dus.
6 uur!quote:Op maandag 17 april 2006 20:57 schreef Keksi het volgende:
Tijdens een 6 uur durend statistiek tentamen kwam ik na 5,5 uur bij de laatste 2 vragen aan. Het ging over 2^k factor analysis en meer van die onzin. Toen stond er de intelligente vraag 'What would you do if instead of a 2^k factorial design, a 3^k factorial design was required'? Waarop uit mijn brein het antwoord ontspoot: 'I would resign my job and go home'.![]()
Man, denk nou eens na! Het is niet zo dat de leraar het artikel leest en daarna op gevoel een cijfer opschrijft. Het gaat meer zo:quote:Op zondag 16 april 2006 04:10 schreef ooge het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:06 schreef Orealo het volgende:
Bij natuurkunde kreeg ik een keer de hoog niveau vraag :
"Hoe kan je het best een doos stenen optillen?"
Tuurlijk, door je knieeen zakken etc, maar ik schreef op "Steen voor steen" werd goed gerekend
Vaak schreef ik ook op 'boeie' dat vonden ze minder tof..
tijdens cijfers oplezen :
"Orealo : boeie"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |