Ik ben brak.quote:
ligt er aan hoe diegene er uit ziet. als het een lekker wijf is mag ze er voor niks wel aanzitten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:12 schreef B_BOY het volgende:
mag een onbekende voor 100 euro aan je tieten/lul zitten?
als je antwoord nee is voor hoeveel geld wel dan?
ja zolang het ff voelen is en meer niet. wrom niet?
snel verdient lijkt mij
En als het een hij is ? Dat stond nl. niet in je OPquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:14 schreef B_BOY het volgende:
ze moet inderdaad niet te lelijk zijn.
das een verdomd goede vraag.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
En als het een hij is ? Dat stond nl. niet in je OP
Dat maakt je dan een gay gigolo.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:28 schreef B_BOY het volgende:
dan kost dat hem meer dan 100 euro maar als verder er niemand vanaf weet..
vanwege gezeik ensow.
En als Viola Holt het je aanbiedt?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:35 schreef Peter6000 het volgende:
Zou er ook geen probleem mee hebben hoor, al betwijfel ik of er iemand 100 euro voor over heeft
Dan voor 50 euroquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En als Viola Holt het je aanbiedt?
wee pedo, beetje jonge kindjes zitten lokken hier hequote:Op zaterdag 15 april 2006 15:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan voor 50 euro![]()
Maar ik zie nu dat het tiener/ pubertalk is: ben die leeftijd al lang geleden gepasseerd
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En als Viola Holt het je aanbiedt?
Ik ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ik zie nu dat het tiener/ pubertalk is: ben die leeftijd al lang geleden gepasseerd
Ja, maar ik laat me niet betalen om mij sexueel te betastenquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Het ging er toch om dat jij 100 euro ervoor krijgt?
Wie zegt dat het sexueel is. Als de dokter kijkt of ik een SOA heb en ik krijg er 100 euro voor ben ik ook best blij.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar ik laat me niet betalen om mij sexueel te betasten.
Realiteit en fantasie is ook een groot verschil.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Wie zegt dat het sexueel is. Als de dokter kijkt of ik een SOA heb en ik krijg er 100 euro voor ben ik ook best blij.
ik zeg ook niet sexueel betasten ik zeg aanzitten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar ik laat me niet betalen om mij sexueel te betasten.
Whehequote:Op zaterdag 15 april 2006 15:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Maar heb je soms 100 euro en weet je niet wat je er mee moet doen B_Boy?![]()
En de opzet van dit topic is..?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Realiteit en fantasie is ook een groot verschil.
zelfs dat maakt me niks uit. man/vrouw/dier boeiend. 100 euro snel verdient voor het aanraken van een lichaamsdeelquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:29 schreef SolidasRock het volgende:
Elk lekker wijf mag er gratis aan zitten. Iets lelijkere wijven 25 euro. Gemiddeld lelijk 50 euro. Beetje te lelijk 75 euro. Afgrijselijk lelijk wijf 100 euro maar dan wel een zak over haar hoofd.
!
Mwah, types als Ma Tokkie laat ik liever niet in de buurt komen van mijn edelmetaal.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:27 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
zelfs dat maakt me niks uit. man/vrouw/dier boeiend. 100 euro snel verdient voor het aanraken van een lichaamsdeel
Namen willen we horen...quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:34 schreef SeLang het volgende:
Sommige meisjes mogen zelfs gratis aan me piemol zitten
Hu Pingquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hu Ping
Du Yi Xiang
Dai Kun
Cai Mei Qi
Om er maar een paar te noemen
Wat is piemel in het Thais?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hu Ping
Du Yi Xiang
Dai Kun
Cai Mei Qi
Om er maar een paar te noemen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:16 schreef longinus het volgende:
Als het een vrouw is tussen 18 en 48 mag het wel voor dat geld, onder de 18 begin ik niet aan en mannen (behalve mijn dokter) blijven er maar van af.
Boven de 48 zou ook wel mogen, maar dan moeten ze wel beloven hem ook weer los te latenquote:
Tieten en lul is een betere vergelijking dan lul en kut.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:10 schreef saaw het volgende:
sure, geen probleem
maar tieten/lul is niet echt eerlijk natuurlijk.
100e voor aan mn kut zitten moet ik misschien toch even over nadenken
Niemand mag daar bij jou aanzitten want dan rollen er koppen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:04 schreef Salsagirl het volgende:
Nou nee dus..
Voor geen geld..
Een persoon buiten mij zelf om mag er aan zitten en dat is me vriend.(kosteloos)![]()
Maar houd daar gewoon niet van..Verdien me geld wel met werken.
"Geslacht: Man"quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:18 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik zou niet weten waarom iemand voor 100 euroi aan mijn tieten zou willen zitten![]()
je krijgt er een SOA bijquote:Op zondag 16 april 2006 03:06 schreef Viperke het volgende:
je kan better effe naar de hoeren gaan als je van je 100 euro af moet. voor 100 euro heb je wel meer als een beetje voelen gok ik zo :p
Mail me als je het weetquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:10 schreef saaw het volgende:
sure, geen probleem
waarom dan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:10 schreef saaw het volgende:
sure, geen probleem
of in de douche na een batmintonmatch bij de homoclubquote:Op zondag 16 april 2006 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
hebben zat vreemden aan mijn piemol gezeten, dat noem je een wild feest.
Alsof homo´s moeten betalen voor sex, dat zijn echt de uitzonderingen.quote:Op zondag 16 april 2006 19:17 schreef Jett het volgende:
Nee. Je lichaam verkopen is voor homo's.
homo's zijn constant gratis, die verkopen zichzelf niet.quote:Op zondag 16 april 2006 19:17 schreef Jett het volgende:
Nee. Je lichaam verkopen is voor homo's.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:16 schreef longinus het volgende:
Als het een vrouw is tussen 18 en 48 mag het wel voor dat geld, onder de 16 begin ik niet aan en mannen (behalve mijn dokter) blijven er maar van af.
je weet wat hans teeuwen gezegd heeft..quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel grappig hoe het vooral bij meiden zo is dat als een onbekende gozer hun tieten vastpakt het een viezerik is en een glas drinken in zn smoelwerk kan verwachten en er gepraat wordt over aanranding, maar als hij het doet samen met een briefje van 100 dan is het allemaal ok en leuk en bieden ze zeker nog aan dat ie voor meer geld wel meer mag aanraken
ja natuurlijk want ik heb er natuurlijk 2 volle dagen over nagedachtquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
kom op he, na 2 dagen moet je toch wel met een uitgebreidere reactie komen..
Ik kom op de meetquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef saaw het volgende:
[..]
ja natuurlijk want ik heb er natuurlijk 2 volle dagen over nagedacht
ik vind het gewoon heel wat anders. iedereen mag wel aan mn tiet zitten. als je het even komt vragen vind ik het prima, hoef ik die 100 euro ook niet per se te hebben
maar mn kut vind ik een heel ander verhaal
dachten alle meisjes maar zoquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef saaw het volgende:
[..]
ja natuurlijk want ik heb er natuurlijk 2 volle dagen over nagedacht
ik vind het gewoon heel wat anders. iedereen mag wel aan mn tiet zitten. als je het even komt vragen vind ik het prima, hoef ik die 100 euro ook niet per se te hebben
maar mn kut vind ik een heel ander verhaal
Tenzij je dan ineens echt een SOA blijkt te hebben, dan vind je die 100 euro niet meer zo spannend.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Wie zegt dat het sexueel is. Als de dokter kijkt of ik een SOA heb en ik krijg er 100 euro voor ben ik ook best blij.
Je gaat al wel uit van een "ze". Vind het eerder een vraag voor een homo.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:14 schreef B_BOY het volgende:
ze moet inderdaad niet te lelijk zijn.
en daar kan je gemener in knijpenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:49 schreef Juzme het volgende:
Dus als je bij de vrouw wilt gaan voelen voor 100 euro worden alleen de tieten aangeraakt en als je bij de man gaat voelen voor eenzelfde 100 euri moeten gelijk zijn edelste delen betast worden? ;')
zei ik ook alquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:57 schreef Canisfire het volgende:
Waarom word een lul eigenlijk vergeleken met tieten?
De vagina was toch logischer geweest?
Sorry ik heb het topic nog niet helemaal doorgelezen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:59 schreef saaw het volgende:
[..]
zei ik ook al
maar de redenatie is dat mannen daar even makkelijk over denken als vrouwen over hun tieten
oh zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Sorry ik heb het topic nog niet helemaal doorgelezen.
Nou ik denk het niet.. Als iemand aan mijn klokken spel wil zittten wil ik minimaal in ruil met haar vagina spelen
Ja hehe maar zo bedoel ik het natuurlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:14 schreef saaw het volgende:
[..]
oh zo bedoelde ik het nietmeer zo van niemand heeft daar nog echt antwoord opgegeven
en daar heb je wel een punt inderdaad, al denk ik dat als je zo een 'ruil' gaat doen je net zo goed gewoon een leuk iemand uit kan zoeken en sex kunt hebben
Denk je er ook nog zo over bij intiemere lichaamsdelen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef birdydontfly het volgende:
alleen even voelen? aan mn boobies? voor 100 euro? graag zelfs!
Voor 100 euro mag iemand mijn intiemere lichaamsdelen ook wel even voelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Denk je er ook nog zo over bij intiemere lichaamsdelen?
Maar das dan wel 50 euro voor mij!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef appelsap het volgende:
[..]
Voor 100 euro mag iemand mijn intiemere lichaamsdelen ook wel even voelen.
Snel verdiend
Ik doe het werk, en jij vangt het geld.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar das dan wel 50 euro voor mij!
Ik ben gewoon je pimp.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik doe het werk, en jij vangt het geld.
Zou je willen.
Probably. 100 euries doe ik een hoop voor hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Denk je er ook nog zo over bij intiemere lichaamsdelen?
Hoe ga je dat uitleggen als je met 100 euro in je handen staat, terwijl er een vreemde gast in je broek zit, en je vriend komt dan net binnen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:43 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Probably. 100 euries doe ik een hoop voor hoor
Denk alleen dat vriendjelief er niet zo blij mee zal zijn
Ehhh.. De waarheid denkquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:45 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hoe ga je dat uitleggen als je met 100 euro in je handen staat, terwijl er een vreemde gast in je broek zit, en je vriend komt dan net binnen?
Idd, voor even voelen en dan 100 euro.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef birdydontfly het volgende:
Ik snap niet wat uiterlijk boeit hoor. Ik bedoel eh, doe je je ogen dicht :/
ik geef je 100 euro!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef birdydontfly het volgende:
Ik snap niet wat uiterlijk boeit hoor. Ik bedoel eh, doe je je ogen dicht :/
Voor 100 euro wil ik wel even voelen, daarna wel handjes wassen.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:37 schreef Sandertje21 het volgende:
Wat eigenlijk als iemand je ¤ 100,00 biedt om aan zijn/ haar geslachtsdelen te zitten?
man zoek ene leven.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:24 schreef zhe-devilll het volgende:
niemand mag daaraan komen
alleen ikzelf![]()
man? grrrrrrrrrrrrrrquote:
en ik natuurlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 19:24 schreef zhe-devilll het volgende:
niemand mag daaraan komen
alleen ikzelf![]()
quote:
Ik denk gewoon even voelen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:23 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Voor 100 euro aan mijn tieten? Ligt er toch echt aan wie het is en wat diegene wil doen.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:23 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Voor 100 euro aan mijn tieten? Ligt er toch echt aan wie het is en wat diegene wil doen.
quote:Op maandag 24 april 2006 01:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beeld eens in dat dat kuikentje jouw tieten zijn
quote:Op maandag 24 april 2006 01:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
kelly van big brother, in het bed van je oma, met tweehanden onder je zak kriebelen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:03 schreef JAMsper het volgende:
Ik denk dat ik dat wel toesta, hangt er vanaf wie/waar/hoe/etc.
Ook aan je tepel?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:37 schreef birdydontfly het volgende:
Ik zou trouwens al voor 10 euro aan mn tieten laten zitten hoorzolang het bij tieten blijft dan.
Ik heb 10 euro, en jij ziet dr goed uit! voeg me ff toe op msnquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:37 schreef birdydontfly het volgende:
Ik zou trouwens al voor 10 euro aan mn tieten laten zitten hoorzolang het bij tieten blijft dan.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:37 schreef birdydontfly het volgende:
100 euro? Ah joh. Dat zou ik al voor 50 euro laten doenquote:Op maandag 24 april 2006 01:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik geef je zelfs 15 euro.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:37 schreef birdydontfly het volgende:
quote:
is een etentje ook goed?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:37 schreef birdydontfly het volgende:
natuurlijk niet, iets fatsoenlijks..quote:
Joh.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
natuurlijk niet, iets fatsoenlijks..
ik zou het maar raar vinden om een wildvreemd meisje een 10tje te geven en daarna mn handen onder dr topje te steken.. kan je dr toch veel beter een gezellige avond van maken, wijntje bij het eten, etc.. en dan "een leuke afsluiting"? Das een stuk natuurlijker/ normaler/ hoe je het noemen wil, en dat voelt ook niet zo lullig dan
Nou ja, als je voor een tientje aan dr tepel mag zitten vraag ik me af wat je voor 100 euro allemaal wel niet mag.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
natuurlijk niet, iets fatsoenlijks..
ik zou het maar raar vinden om een wildvreemd meisje een 10tje te geven en daarna mn handen onder dr topje te steken.. kan je dr toch veel beter een gezellige avond van maken, wijntje bij het eten, etc.. en dan "een leuke afsluiting"? Das een stuk natuurlijker/ normaler/ hoe je het noemen wil, en dat voelt ook niet zo lullig dan
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nou ja, als je voor een tientje aan dr tepel mag zitten vraag ik me af wat je voor 100 euro allemaal wel niet mag.
Anaal?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nou ja, als je voor een tientje aan dr tepel mag zitten vraag ik me af wat je voor 100 euro allemaal wel niet mag.
Ik vroeg t net, en dan mag je niks extra'squote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
hahaahah lulquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vroeg t net, en dan mag je niks extra's!
Geweldigquote:Op woensdag 26 april 2006 09:06 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
hahaahah lul
maar even voor de duidelijkheid mensen, ga me nou niet allemaal op msn toevoegen want ik laat je heus niet aan mn tieten zittenstel mongolen
Roep me maar wanneer het uit is.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:49 schreef Miriampje het volgende:
Voor 100 euro mogen ze wel aan mijn tietjes zitten....
Maar dan wel met een contract
Waarin staat niet verder lullen (dalijk heb ik iedereen voor de deur staan..)
Word ik trouwens wel snel rijk
Maar dan moet ik het wel uit zijn voor met mijn vriend.
Nu zou ik het niet doen...
Als het ooit uit mocht gaan stel ik me beschikbaar
Sorryquote:Op woensdag 26 april 2006 13:49 schreef Miriampje het volgende:
wees maar niet bang hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 13:49 schreef Miriampje het volgende:
HEE! Ik had je daarvoor al in de MSNquote:Op woensdag 26 april 2006 09:06 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
hahaahah lul
maar even voor de duidelijkheid mensen, ga me nou niet allemaal op msn toevoegen want ik laat je heus niet aan mn tieten zittenstel mongolen
Ik geef je 20 euro en een papieren zak.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:49 schreef Miriampje het volgende:
hahaquote:Op woensdag 26 april 2006 14:14 schreef John_abruzzi het volgende:
[..]
Ik geef je 20 euro en een papieren zak.
Bij ons in het dorp heb je van die zielige jongens...quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:49 schreef Miriampje het volgende:
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou als ik je vriendje was wist ik het wel... dan had ik een advertentie in de krant gezet.
mijn vriendin der borstenmogen jullie ook voor 100 euro aanraken hoor... maak maar 2 rijen. en geef het geld maar aan mij
O M G!quote:Op woensdag 26 april 2006 09:06 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
hahaahah lul
dus je wil me zeggen dat je alleen maar zielige jongens aantrekt?/quote:Op woensdag 26 april 2006 15:34 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp heb je van die zielige jongens...
Van die boeren die niet aan een meisje kunnen komen!!
En als ze een vriendinnetje hebben... is het familie van de Tokkies![]()
weet ik schatquote:Op woensdag 26 april 2006 14:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
HEE! Ik had je daarvoor al in de MSN!
Soort zoekt soort zeggen ze wel eensch.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dus je wil me zeggen dat je alleen maar zielige jongens aantrekt?/![]()
en die zijn volgens mij vele malen goedkoper dan 100 euries EN veeeeeeeel knapper dan de gemiddelde dame hier op Fok!quote:Op donderdag 27 april 2006 08:39 schreef TLC het volgende:
Er zijn vrouwen waarbij je geld zou moeten krijgen om diens borsten aan te raken![]()
Nee, diep in je hart ben je het echt oneens met deze uitspraak! Kijk eens goed uit je doppen en aanschouw hoe dreckig sommige dames zijn...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:32 schreef deejaylethal het volgende:
Zolang t een dame is... (die aan mn lul wil zitten)
omfgquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef deejaylethal het volgende:
Ohh, dan weet ik nog wel iemand voor je...
[afbeelding]
hehe
Ja, Bert Visscher benoemde de mannelijke piem0l ooit zo in een show. En ja, je zorgen dan maar wegdrinken (voor die 100 euro)quote:Op donderdag 27 april 2006 20:35 schreef deejaylethal het volgende:
zeven graden? WTF...
Maar 100 euro is snel verdiend... Daarna wel je zorgen wegdrinken![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Neen!
2 maarquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:39 schreef WesHell het volgende:
Jawel, voor 100 Euro?? Alleen even voelen.. 2 Klantjes op een dag
same here..quote:
who gives a fuckquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en als er dan een gozer de hele dag je lul zit te aaien?![]()
is toch weer bijna 2 breezasquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan ben je met afstand de goedkoopste.
Nee hoor, er waren er ook genoeg die het gratis deden als het maar een lekker wijf wasquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan ben je met afstand de goedkoopste.
Bovendien koop ik daar in de kroeg geen twee breezers van... (en ga nu niet beginnen over de AH)quote:
Nee, maar voor 500 wel, mits het niet een totale zwerverachtige of anderzijds gore persoon is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:12 schreef B_BOY het volgende:
snel verdient lijkt mij
En voor hoeveel als de jongen niet zo lekker is?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:13 schreef Ice_Tea het volgende:
een lekkere jonge mag er zo ook wel aanzitten als ie leuk is
waarschijnlijk voor jou.... 10000000000000000 euro...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En voor hoeveel als de jongen niet zo lekker is?
Ik vroeg het voor je vaderquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
waarschijnlijk voor jou.... 10000000000000000 euro...![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef deejaylethal het volgende:
[afbeelding]
hehe
Dude! dat is niet grappig man! ik was net bezig een donut naar binnen te werken!! (nee ik ben geen ambtenaar in functie!)quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef deejaylethal het volgende:
[afbeelding]
hehe
k heb geen knaak!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:36 schreef mForce het volgende:
Elke vrouwelijke fokker mag (na een keuring) voor een knaak aan mijn lul zitten..
[afbeelding]
voor een miljoen mag een man er nog wel aanzittenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
alleen mn vriendin mag dr verder aanzittenen jullie lekker niet
nog voor geen miljoen
Borsten is nog niet zo erg. Vagina zou ik dus echt nooit aan beginnen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:38 schreef Jorie het volgende:
Iel! Dat is me dan toch goor. Dan ga je echt de prostitutie kant op. Voor geld je lichaam laten betasten! Bah nee! Dat is mij het geld niet waard!!![]()
jammer..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Borsten is nog niet zo erg. Vagina zou ik dus echt nooit aan beginnen!
Maar je hebt een vriend/vriendin..quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:37 schreef birdydontfly het volgende:
2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef gateway het volgende:
voor 100 euro mag een leuke meid best even met mijn mannetje spelen hoor.... (en als ik ook met haar mag spelen dan kan er wel wat van de prijs af)
Altijd dus.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:43 schreef welkominspace het volgende:
ach als ik het geld nodig heb wel
en anders ook
Dat had ik nou nooit verwacht van mijn ma.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:43 schreef welkominspace het volgende:
ach als ik het geld nodig heb wel
en anders ook
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor 100 euro aan je lul laten zitten is beter dan sommige gratis aanbieders
http://www.ketchupeffect.com/teaser.htm
waarom denk je anders dat je geboren bent vroeger was ik een hoer en jij bent een ongelukjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:50 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit verwacht van mijn ma.
i was kidding hunnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je hebt een vriend/vriendin..![]()
wat doe je voor 30?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:37 schreef birdydontfly het volgende:
je moest eens weten door hoeveel mensen ik op msn toegevoegd werd toen ik dat poste hahah.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat mensen echt op de loer zijn en op zulke meiden wachten.![]()
Ehm, bedoel je mij daar nou mee? Ik ben een vrouw..quote:Op maandag 12 juni 2006 15:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat mensen echt op de loer zijn en op zulke meiden wachten.![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:28 schreef cerror het volgende:
Weet je wel hoeveel bier je voor 100 euro kan halen mên?
Hehe, wel laten overmaken, maar een vals adres opgeven?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:19 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
je moest eens weten door hoeveel mensen ik op msn toegevoegd werd toen ik dat poste hahah.
Nou ja als jij je aangesproken zou voelen, al snap ik niet waarom, daarnaast zijn er genoeg mannen naar wie ik zou kunnen verwijzenquote:Op maandag 12 juni 2006 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ehm, bedoel je mij daar nou mee? Ik ben een vrouw..
oh shit wat een goed idee.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehe, wel laten overmaken, maar een vals adres opgeven?
alcohol erin en een gekke bui en sommige doen veel hoor. Nee ik maak er zelf geen gebruik van maar heb het vaak genoeg gezien. voor Honderd euro mag iemand best wel ff handballen bij mij hoor, wel vrouwelijk volk en enigzins normaal natuurlijk. Eerst denk oeh ik voel me gebruiktquote:Op maandag 12 juni 2006 19:35 schreef LoggedIn het volgende:
idd.. voor 1 euro aan een leuke meid dr borsten zitten is niks natuurlijkstuk meer waar voor je geld als die 1 euro knallers van mcdonalds
maar leuke, aantrekkelijke meisjes zouden zoiets natuurlijk nooit doen.. birdy is wel leuk, maar zij meende het dan ook niet echt
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:35 schreef LoggedIn het volgende:
idd.. voor 1 euro aan een leuke meid dr borsten zitten is niks natuurlijkstuk meer waar voor je geld als die 1 euro knallers van mcdonalds
maar leuke, aantrekkelijke meisjes zouden zoiets natuurlijk nooit doen.. birdy is wel heel leuk, maar zij meende het dan ook niet echt
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:39 schreef CJV-Timo het volgende:
idd kanarie dat bedoelde ik nou ookbracht het wat subtieler..
dit is een sugababes/superdudes topic..quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:12 schreef B_BOY het volgende:
snel verdient lijkt mij
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Neen!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef Woldo het volgende:
Andersom dan, wie zou er nou in godsnaam 100 euro willen betalen voor 'ff voelen'.
+1 scherpquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef Woldo het volgende:
Andersom dan, wie zou er nou in godsnaam 100 euro willen betalen voor 'ff voelen'.
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:19 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
je moest eens weten door hoeveel mensen ik op msn toegevoegd werd toen ik dat poste hahah.
Ik betaal wel bij een lekker wijfquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef Woldo het volgende:
Als je naar de hoeren gaat, kun je voor hetzelfde geld 2 lekkere wijven neuken.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 18:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als je naar de hoeren gaat, kun je voor hetzelfde geld 2 lekkere wijven neuken.
Dus waarom voelen voor 100 Euro??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |