Hell no.quote:
Foto's van?quote:
Nee, dat zegt Jquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:31 schreef TrenTs het volgende:
Noemt ze in de OP nou 'bier' 'een hemels goed'?
meer omdat ik behoefte heb aan een beetje totale en vooral nuttelose destructiequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je behoefte hebt aan een extra hoofd, antwoord ik volmondig "Ja" hierop.
Nouhou!quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:31 schreef rompompom het volgende:
Ik heb ook eens een keertje wat lopen kloten met muziek:
Klik!
Ik zie nergens een J.quote:Wat is BeF?
BeF staat voor Bier en Frituur, dus! En alles, maar dan ook álles, in deze reeks draait om deze hemelse goederen.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
meer omdat ik behoefte heb aan een beetje totale en vooral nuttelosze destructie
Dat heb ík getypt.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt het zeker wel helemaal afgeluisterd? En meegezongen?
En het is trouwens "hemelse goud", dwarrelquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:31 schreef TrenTs het volgende:
Noemt ze in de OP nou 'bier' 'een hemels goed'?
Zo. Há.quote:
Check wat hij quotequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
En het is trouwens "hemelse goud", dwarrel
Sprak zij, trots als een klein kind.quote:
Maar ze is het er wel mee eens.quote:
Klik 'squote:Op zaterdag 15 april 2006 14:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij quotte niks
Ik ben er ingetuind hč?
Ik kopierde uit de OP.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
En het is trouwens "hemelse goud", dwarrel
Quotte.quote:
Okay, emoboy. Zet je The Cure niet te hard aan?quote:
The cure zuigt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:49 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Okay, emoboy. Zet je The Cure niet te hard aan?
Dat zou jullie er juist in aan moeten trekken.quote:
Met dat laatste kun je goed geld verdienen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Och, ik teken, schilder en spuit af en toe nog wel 's ja.
haha, ik zei spuit
Als ze je pakken mag je meteen gaan lappen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, ik teken, schilder en spuit af en toe nog wel 's ja.
haha, ik zei spuit
Weet ik, weet ik.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Met dat laatste kun je goed geld verdienen.
Daar quotte ik ook uit. En dat was een quote van J. Dus zo onlogisch is het allemaal niet!quote:
Kopieren, quotten, wat een armoede.quote:
Ik ben blind.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar quotte ik ook uit. En dat was een quote van J. Dus zo onlogisch is het allemaal niet!
Lezen!
Quoten.quote:
Hij had het hele werkwoord nodig.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan de eerste persoon enkelvoud in de verleden tijd. Quotte.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zoek trouwens mensen die gek genoeg zijn om op 25 april naar Amsterdam te gaan. Naast dat het een leuke stad is geven de B&J scoopshops gratis ijs weg
.
Meet, anyone?.
Aanstaande?quote:
Daar had je toch allang je date voor geregeldquote:
Gaat niet, dan zijn de asperges in de uitverkoop bij AH en die wil ik graag inslaan.quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar had je toch allang je date voor geregeld.
.
Hč. Balen. Verdulle nou. Jammer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:10 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gaat niet, dan zijn de asperges in de uitverkoop bij AH en die wil ik graag inslaan.
Ik lees wel eens wat terug.quote:
Mmja, die gewoonte van punten achter smileys is er nogal ingebakken. Ik zet ze soms ook nog wel 's achter uitroeptekens.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een goed vraagteken behoeft geen punt.
Hm, hm.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh ja!
Nou ja, meer mensen kan geen kwaad.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:18 schreef Litso het volgende:
Dit is een extra nieuwsbericht!
[afbeelding]
Beetje agressief?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Een goedendag.
Nee, hoezo?quote:
Nee, ik ben vrolijk.quote:
Hoe doe je dat toch elke keer? Ik verveel me nooitquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verveel me.
Ik liep eergisteren nog stoned langs je flat.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verveel me.
Héél weinig te doen hebben. Nergens zin in hebben. Vrouwelijk zijn. Reden genoeg.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch elke keer? Ik verveel me nooit
Volgende keer even roepen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik liep eergisteren nog stoned langs je flat.
Hmm ja dat netgens zin in hebben, daar zit het hem in denk ik. Ik kan altijd wel wat leuks bedenken om te doen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Héél weinig te doen hebben. Nergens zin in hebben. Vrouwelijk zijn. Reden genoeg.
Ik ga maar 's m'n muziekmap uitbreiden. Nu nog even verzinnen met wat.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm ja dat netgens zin in hebben, daar zit het hem in denk ik. Ik kan altijd wel wat leuks bedenken om te doen.
http://last.fm/Litsoquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga maar 's m'n muziekmap uitbreiden. Nu nog even verzinnen met wat.
Jullie hadden ook niet zoveel bier naar binnen moeten werken!quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:54 schreef Litso het volgende:
Ik heb geen geld voor boodschappen. Stomme kut meetings
Misschien niet nee. Of voortaan meeten we weer als mijn OV geldig is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jullie hadden ook niet zoveel bier naar binnen moeten werken!
WeekendOV ofzo?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Misschien niet nee. Of voortaan meeten we weer als mijn OV geldig is.
Weekend OV iddquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
WeekendOV ofzo?
En jezus, fokken in IE is echt godsonmogelijk. Hoe houden mensen dat vol?
WeekendOV's komen dan vaker voor dan ik dacht.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Weekend OV idd
En jij gebruikt FireFoxIk word met de dag verliefder
Ik krijg anders nog steeds verbaasde blikken als ik zeg dat ik weekend hebquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
WeekendOV's komen dan vaker voor dan ik dacht.
En ik kan niet zonder tabs.
WeekOV's rulen de pan uit. In het weekend slaap ik wel, ofzo.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
WeekendOV's komen dan vaker voor dan ik dacht.
En ik kan niet zonder tabs.
Mmja, ik kan me voorstellen dat heel veel mensen veel meer doordeweeks reizen, dus dan is dat ding nogal handigquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik krijg anders nog steeds verbaasde blikken als ik zeg dat ik weekend heb
En tabs roeleren.
Ik fiets naar school. Ik ga in het weekend naar andere plaatsen. Keuze was snel gemaakt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja, ik kan me voorstellen dat heel veel mensen veel meer doordeweeks reizen, dus dan is dat ding nogal handig.
En naast detabs
lijkt fok ook gewoon sneller in FF, maar dat kan aan mij liggen
.
De eerste drie jaar van mijn studie woonde ik in het weekend nog bij m'n ouders, en daar gebruikte ik altijd fiets of auto. Doordeweeks ging ik juist allemaal reisjes maken enzo met OV.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:33 schreef Litso het volgende:
Ik fiets naar school. Ik ga in het weekend naar andere plaatsen. Keuze was snel gemaakt.
Logica is een mooi iets. Overigens deed je Last.fm ding het net niet, lag dat aan mij?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik fiets naar school. Ik ga in het weekend naar andere plaatsen. Keuze was snel gemaakt.
http://www.last.fm/user/Litso/quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Logica is een mooi iets. Overigens deed je Last.fm ding het net niet, lag dat aan mij?
Ja.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, NIN - Closer, die moet ik 's opzoeken.
Ik ga ergens deze week appeltaart maken. Omdat ik die van jou zag.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef Chowi het volgende:
Jullie negeren me. Stuk voor stuk. Báh.
En Janet heeft gisteren al chocoladetaart gekocht. Dęm, ik heb echt teveel invloed.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga ergens deze week appeltaart maken. Omdat ik die van jou zag.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
En Janet heeft gisteren al chocoladetaart gekocht. Dęm, ik heb echt teveel invloed.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga ergens deze week appelchocoladetaart maken. Omdat ik die van jou zag.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
I'll be watching you, JD.
Neverrrr.quote:
Ik kan je wel wat doorsturen, maar ik denk dat Ch. me dan deaudvermoordt.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat doorsturen, maar ik denk dat Ch. me dan levendvermoordt.
Toch wel met veel bloed hč?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat doorsturen, maar ik denk dat Ch. me dan deaudvermoordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |