Hell no.quote:
Foto's van?quote:
Nee, dat zegt Jquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:31 schreef TrenTs het volgende:
Noemt ze in de OP nou 'bier' 'een hemels goed'?
meer omdat ik behoefte heb aan een beetje totale en vooral nuttelose destructiequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je behoefte hebt aan een extra hoofd, antwoord ik volmondig "Ja" hierop.
Nouhou!quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:31 schreef rompompom het volgende:
Ik heb ook eens een keertje wat lopen kloten met muziek:
Klik!
Ik zie nergens een J.quote:Wat is BeF?
BeF staat voor Bier en Frituur, dus! En alles, maar dan ook álles, in deze reeks draait om deze hemelse goederen.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
meer omdat ik behoefte heb aan een beetje totale en vooral nuttelosze destructie
Dat heb ík getypt.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt het zeker wel helemaal afgeluisterd? En meegezongen?
En het is trouwens "hemelse goud", dwarrelquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:31 schreef TrenTs het volgende:
Noemt ze in de OP nou 'bier' 'een hemels goed'?
Zo. Há.quote:
Check wat hij quotequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
En het is trouwens "hemelse goud", dwarrel
Sprak zij, trots als een klein kind.quote:
Maar ze is het er wel mee eens.quote:
Klik 'squote:Op zaterdag 15 april 2006 14:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij quotte niks
Ik ben er ingetuind hč?
Ik kopierde uit de OP.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
En het is trouwens "hemelse goud", dwarrel
Quotte.quote:
Okay, emoboy. Zet je The Cure niet te hard aan?quote:
The cure zuigt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:49 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Okay, emoboy. Zet je The Cure niet te hard aan?
Dat zou jullie er juist in aan moeten trekken.quote:
Met dat laatste kun je goed geld verdienen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Och, ik teken, schilder en spuit af en toe nog wel 's ja.
haha, ik zei spuit
Als ze je pakken mag je meteen gaan lappen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, ik teken, schilder en spuit af en toe nog wel 's ja.
haha, ik zei spuit
Weet ik, weet ik.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Met dat laatste kun je goed geld verdienen.
Daar quotte ik ook uit. En dat was een quote van J. Dus zo onlogisch is het allemaal niet!quote:
Kopieren, quotten, wat een armoede.quote:
Ik ben blind.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar quotte ik ook uit. En dat was een quote van J. Dus zo onlogisch is het allemaal niet!
Lezen!
Quoten.quote:
Hij had het hele werkwoord nodig.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan de eerste persoon enkelvoud in de verleden tijd. Quotte.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zoek trouwens mensen die gek genoeg zijn om op 25 april naar Amsterdam te gaan. Naast dat het een leuke stad is geven de B&J scoopshops gratis ijs weg
.
Meet, anyone?.
Aanstaande?quote:
Daar had je toch allang je date voor geregeldquote:
Gaat niet, dan zijn de asperges in de uitverkoop bij AH en die wil ik graag inslaan.quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar had je toch allang je date voor geregeld.
.
Hč. Balen. Verdulle nou. Jammer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:10 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gaat niet, dan zijn de asperges in de uitverkoop bij AH en die wil ik graag inslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |