en daarnaast houdt de mol zich de eerste afleringen sowies rustig...quote:Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef calvobbes het volgende:
Doordat die Tango opdracht gelukt is kwam er geen geld in de pot
Enige wat gewonnen werd was dat hij en Liz een vrijstelling kregen.
Maar nog niet zo raar als de terugkeer van Richard. Absolute misser van de organisatie: eruit is eruitquote:Op maandag 17 april 2006 17:48 schreef merino het volgende:
[..]
Ik vond die hele tango-opdracht inclusief de afwezigheid van 2 kandidaten een hele hele rare toevoeging aan het spel eik...
ach jah dat deden ze vorige keer met Gijs ook...quote:Op maandag 17 april 2006 18:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Maar nog niet zo raar als de terugkeer van Richard. Absolute misser van de organisatie: eruit is eruit
Jokers zijn cool. Deze actie "Richard terug" vond ik erg jammer. Waarom mag hij ineens terug komen en anderen niet? Belachelijk echt...quote:Op maandag 17 april 2006 18:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Maar nog niet zo raar als de terugkeer van Richard. Absolute misser van de organisatie: eruit is eruit
Elise is dacht ik ook 1 of anderhalve aflevering weggeweest. Maar niet een paar afleveringen nee...quote:Op maandag 17 april 2006 17:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is wel een paar keer gebeurd, maar niet voor zoveel afleveringen. Bovendien waren die personen ook nooit de mol dacht ik.
Was dat toen niet vanwege de "ziekte" van Roeland?quote:Op maandag 17 april 2006 18:32 schreef merino het volgende:
[..]
ach jah dat deden ze vorige keer met Gijs ook...
Damn, gemistquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef Urquhart het volgende:
Zometeen de hint rond 14:45 uur op Radio 2
Ja, ik had hem alweer gevonden.quote:
"My little buttercup" uit "Three Amigos" [een film uit 1986]quote:
hier is ie in zijn geheel te horen: http://buttercup.ytmnd.com/quote:My little buttercup has the sweetest smile
Dear little buttercup, won't you stay awhile
Come with me where moonbeams paint the sky
And you and I might linger in the sweet by and by, oh...
Dear little buttercup, with your eyes so blue
Oh little buttercup, you' re a dream come true
You and I will settle down in a cottage built for two
Oh, dear little buttercup, I love you...
Verwijst het naar de twee afwezigen van de eerste paar afleveringen, Roderick en Liz?quote:My little buttercup has the sweetest smile
Dear little buttercup, won't you stay awhile
Come with me where moonbeams paint the sky
And you and I might linger in the sweet by and by, oh...
Dear little buttercup, with your eyes so blue
Oh little buttercup, you' re a dream come true
You and I will settle down in a cottage built for two
Oh, dear little buttercup, I love you...
Goed puntquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verwijst het naar de twee afwezigen van de eerste paar afleveringen, Roderick en Liz?
Heel vergezocht.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Verwijst het naar de twee afwezigen van de eerste paar afleveringen, Roderick en Liz?
Dus in elk geval niet Milouskaquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:50 schreef babette21 het volgende:
conclusie van 't hele verhaal: de mol heeft blauwe ogen!!
Goed hèquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Jullie tonen aan dat het programma werkt. Je zoekt echt overal iets achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |