Die heb ik nog gered in die missie rent diegene nog achter je aan, ik deed snel lopen blijven maaien met je gunquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:32 schreef EricG het volgende:
Ja hoerenkankerteringtyfus zooi ik zit nog steeds vast bij club babylon dat je die VIP moet beschermen
Kutspel dr zit echt een bug in ofzo het is echt onmogelijk bij mij
Dus jij bediend de muis met je linkerhand?!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jezus
Das klote
Ben linkshandig en dan haat ik die toetseninstellingen![]()
Niet? Je kan alleen niet tijdens een missie saven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:23 schreef Youwannapieceofme het volgende:
stom dat je alleen kan saven na een missie
Buiten het rode rondje wegrijdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:26 schreef Youwannapieceofme het volgende:
ik kryg police heat niet weg als er "lose cops" (meestal na gangwar) op komt endan kan ik niet mijn "dirty cash" wegdoen op de bank ?
Dan staat er VIP unprotected en blijft ie staanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:06 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Die heb ik nog gered in die missie rent diegene nog achter je aan, ik deed snel lopen blijven maaien met je gun
Ik liep gewoon rustig aan met die VIP bij me knalde alles en liep rustig aan door.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:40 schreef EricG het volgende:
[..]
Dan staat er VIP unprotected en blijft ie staan
Mijn VIP zat op de WC, ik zat erbuiten en knalde iedereen die om de hoek kwam neer. Weinig problemen, alleen had ik op een bepaald moment door dat er een oneindige voorraad tegenstanders was en je dus ergens anders heen moets gaan. En dat lukte toen ook wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik liep gewoon rustig aan met die VIP bij me knalde alles en liep rustig aan door.
Hoezo dat? Die kost iets van 2 mil?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:34 schreef Youwannapieceofme het volgende:
Weet iemand hoeveel solid gold tiger kost ?? En hoe je makkelijk geld kan verdienen
Ik ben overleden door een slangebeet. Is heel cool, dan wordt het langzaam blur voor je ogen en uiteindelijk bezwijk jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:32 schreef Burbo het volgende:
Ik zwom net te lang in het water en toen werd ik opgegeten door een haai.![]()
Iedereen is aan het spelen en heeft daardoor geen tijd om te posten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:46 schreef X-qlusive. het volgende:
dit spel is veel beter dan GTA SA !![]()
daarom heeft GTA SA al iets van 70 delen en deze thread al dood loopt 3 weken na de release![]()
commentaar ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |