quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:57 schreef Q. het volgende:
Transwijk is achter de jaarbeurs.

Op Fok! hangen is een geaccepteerd alternatiefquote:

Door Hannibal?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hmmm alleen chocolade klinkt wel lekker, mischien de volgende keer maar eens proberen.
blegh ik durf niet te gaan slapen

Ook nog beschikbare lekkere wijven?quote:

Hier in sas liepen er genoeg rond al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Ook nog beschikbare lekkere wijven?

Ierquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Stel pubers.

Zeeland is echt serieus ver weg als je heel de week gewerkt hebt, weet jequote:Op zaterdag 15 april 2006 01:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Hier in sas liepen er genoeg rond al zeg ik het zelf

En daarna kom je naar DH?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:59 schreef nozem het volgende:
Voor een jaartje he. Ik kan waarschijnlijk niet in N'megen terecht voor mijn afstudeerrichting.
Het lijkt me wel een fijne stad.

Wat is er in Den Helder te beleven dan?quote:

I know dat midden des lands valt dan ook tegen hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Zeeland is echt serieus ver weg als je heel de week gewerkt hebt, weet je

Den Haagquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat is er in Den Helder te beleven dan?![]()

Nou. In het kader van mijn onderzoek de komende maanden ben ik best bereid enkele maanden bij je in te trekken.quote:

Enkele maanden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Nou. In het kader van mijn onderzoek de komende maanden ben ik best bereid enkele maanden bij je in te trekken.
De probleemstelling om de hoek zeg maar.

Ik ben 's ochtends voor dag en en dauw al veldonderzoek aan het doen. Negers tellen enzo, je kent dat wel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Enkele maanden?
En mijn privacy dan?

Oké, vertel!quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:08 schreef nozem het volgende:
De probleemstelling om de hoek zeg maar.

Als je dan ook plechtig belooft mijn dagboeken met rust te laten...quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben 's ochtends voor dag en en dauw al veldonderzoek aan het doen. Negers tellen enzo, je kent dat wel.
Nee, van mij zul je geen last hebben.![]()

Nee. En ik betwijfel of ik dat nu eigenlijk wel wil weten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:12 schreef Burdie het volgende:
)
Heb ik je ooit mijn neger-verhaal verteld?

Ja, dat zat ik me ook net af te vragenquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. En ik betwijfel of ik dat nu eigenlijk wel wil weten.![]()

Het betreft een baanbrekend en zeer geheim onderzoek. Het zal in alle gerenommeerde bladen gepubliceerd worden. Tot dan kan ik er niets over zeggen.quote:

Wat voor info?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
brrr je moet ook geen info opzoeken als je weet dat je dan weer begint met huilen grrmbl

Kan me best voorstellen dat dat eng is jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mijn zoontje heeft vanmiddag een koorstuip gehad en dat is best wel eng als je dat zo meemaakt.

Ik ben zelf vrij hypochondrisch en kan je maar 1 ding aanraden: Ga niet het internet afstruinen naar informatie maar bel gewoon een dokter als je je zorgen maakt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mijn zoontje heeft vanmiddag een koorstuip gehad en dat is best wel eng als je dat zo meemaakt.
en ging dus even kijken wat zoiets nou inhoud enz enz alleen ja dan begin ik weer met huilen

Het leven is hard. Maar goed, dat kon ik verwachten toen ik in de R&P slowchat ging posten...quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:16 schreef nozem het volgende:
Helaas broer.

Tip van de dag.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben zelf vrij hypochondrisch en kan je maar 1 ding aanraden: Ga niet het internet afstruinen naar informatie maar bel gewoon een dokter als je je zorgen maakt.

Als hij het nog een keer krijgt bel je een dokter. Laat internet maar even voor wat het is op medisch gebied.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Voorals nog ligt hij rustig te slapen en was hij vanavond alweer vrolijk aan het spelen enzo.
Ben meer bang dat hij het nog een keer krijgt, want het is zo zielig en eng.
Viel mij nog mee dat ik vanmiddag zo kalm kon blijven

Het kan in feite geen kwaad om het een beeeeeetje in de gaten te houden he?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ga niet meer kijken, schenk mezelf nog maar een safari-jus in

Gips sucksquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:27 schreef Burdie het volgende:
Oké, ik word nu ECHT helemaal gestoord van dat stomme gips.

Jep Ik was niet Thuis maar op visite bij opa en oma en toen maar 1 1 2 gebeldquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Maar je hebt een ambulance laten komen??

Oke. Tja, je weet het niet. Gelukkig weet je nu wel dat het niet zo erg is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Jep Ik was niet Thuis maar op visite bij opa en oma en toen maar 1 1 2 gebeld
ik zat namelijk zelf aan een epileptische aanval te denken

Tsja, als ze veel willen doen die dag, moeten ze vroeg beginnenquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:14 schreef webspider het volgende:
Welke rasmongool verzint dat zaterdag 09:00 een goed moment is om te gaan boren

En mij wakkerboren zekerquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, als ze veel willen doen die dag, moeten ze vroeg beginnen

Ik ben er vanmiddagquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Da's 5 meter van m'n werk ofzo!

Het enthousiasme druipt er vanafquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:58 schreef MoChe het volgende:
gmogguh...

omdat je een bedreigd diersoort bentquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:04 schreef korenwolfje het volgende:
Goedemorgen! Waarom moet het gras zo nodig gemaaid worden als ik uit wil slapen

Goedemorgen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:04 schreef korenwolfje het volgende:
Goedemorgen! Waarom moet het gras zo nodig gemaaid worden als ik uit wil slapen

Dat gras zal wel nat zijn ja. Tenminste, vannacht was het behoorlijk mistig en vochtig.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Dat gras nu nog nat toch? Tenminste, in mijn tuin wel en dan gaat maaien moeilijk. Maar het gras in mijn tuin moet er vandaag of morgen ook aan geloven. Bij de buren is het veel groener ... en korter.

Teveel alcohol.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
Waarom doet het zelfs pijn als ik met mijn ogen knipper?

Alcohol is nooit teveel.quote:

Ik niet, dan had ik teveel gegeten vooral.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:11 schreef korenwolfje het volgende:
Nou ik kan me wel degelijk momenten verzinnen dat alcohol teveel was

Oh, ik dacht dat jij je bed uit was getrommeld om het gras te gaan maaienquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:09 schreef korenwolfje het volgende:
Dat gras zal wel nat zijn ja. Tenminste, vannacht was het behoorlijk mistig en vochtig.
Maar de buurman presteert het altijd om een 'goed' moment uit te kiezen.

Je moet de alcohol ook niet in je ogen gooien, maar in je mondquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
Waarom doet het zelfs pijn als ik met mijn ogen knipper?

wat ga je studeren in utrecht dan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:59 schreef nozem het volgende:
Voor een jaartje he. Ik kan waarschijnlijk niet in N'megen terecht voor mijn afstudeerrichting.
Het lijkt me wel een fijne stad.

sterktequote:Op zaterdag 15 april 2006 01:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar moet eigenlijk ook naar bed maar kan de rust nog niet vinden
toch maar naar bed anders ben ik niets meer waard morgen

dus ik hoef niet te zwaaien?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:07 schreef Q. het volgende:
Bouwmarkttijd.

Ik kan vanuit de bouwmarkt ook kijken hoor. Ga je naar Emmen? Kom je zo nog langs mn werk, daar mag je wel ff naar zwaaien. En wanneer kom je nou een keer hier op bezoek?quote:

Als ik minder moe ben. En meer geld heb. En mijn arm beter isquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan vanuit de bouwmarkt ook kijken hoor. Ga je naar Emmen? Kom je zo nog langs mn werk, daar mag je wel ff naar zwaaien. En wanneer kom je nou een keer hier op bezoek?![]()

St Juttemis dus?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als ik minder moe ben. En meer geld heb. En mijn arm beter is

Je kan het bloed van Q wel drinken?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik doe niet aan alcohol![]()
bloed daarentegen![]()

Dat komt goed uit. Ik doneer bloed. Wil jij ook een halve liter van mij hebben?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik doe niet aan alcohol![]()
bloed daarentegen![]()

Kansloosquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. Ik doneer bloed. Wil jij ook een halve liter van mij hebben?

Wie niet?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan het bloed van Q wel drinken?![]()

nee!quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:22 schreef Plato1980 het volgende:
Woont heel FOK! tegenwoordig in Utrecht?![]()

In Utrecht zijn er ook best aardige woningen hoor. Soest bijvoorbeeldquote:

Utrecht is een aanzienlijk toffere stad dan Tilburg. Jouw chauvinisme verandert daar niks aan.quote:

Niets bij de hand om eieren in te verstoppenquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:11 schreef nozem het volgende:
Ah. Men is eieren aan het verstoppen. Ik had het kunnen weten.

Ga dan ff zoekenquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:11 schreef nozem het volgende:
Ah. Men is eieren aan het verstoppen. Ik had het kunnen weten.

Het leven kan keihard zijn webspider.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Niets bij de hand om eieren in te verstoppen

Het is een kwestie van hoeveel je je daar van aantrektquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Het leven kan keihard zijn webspider.![]()

That's the spirit!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is een kwestie van hoeveel je je daar van aantrekt

Insgelijks.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:20 schreef Thisbe het volgende:
Maar nu eerst naar Brabant, Rusmolle![]()
Dag poppies, en alvast een zalig Pasen![]()

Nog monden nodig ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Vanavond de verjaardag van mijn vader. Hij heeft hectoliters speciaalbier ingeslagen. Dat wordt gezellig.![]()

En gij ok nen zalige!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:20 schreef Thisbe het volgende:
Maar nu eerst naar Brabant, Rusmolle![]()
Dag poppies, en alvast een zalig Pasen![]()

Dat verklaart alles.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:39 schreef Dickies het volgende:
Nee.

Ik ook niet. Laat mij maar lekker tussen de boeren blijven, zoals zo mooi verwoord in het Heerder Volkschlied:quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil niet naar Utrecht verhuizen.
quote:’t Is een prachtig Veluwsch landschap
Deur zien bomen, veld en grês
Hier woon ie ech bie de boeren
Met heur varkens en heur koe
Hier ku’j heerlijk buten wonen
Zonder al dat stadsche gedoe
Heerde blief moar fijn bie het olde
Pas op dat z’oe niet verleid
In dat mooie Heerder landschap
Past geen stadsche deftigheid

Weet ik.quote:

Het is net zo'n kwalitatief goede oplossing als 42!quote:

Net nieuwe gekochtquote:

Zoals je het nu zegt lijkt het net alsof je ze eerst past voordat je ze kooptquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net nieuwe gekocht![]()
Zitten prettig moet ik zeggen![]()

Je broer woont met zn zwangere vriendin in hetzelfde huis als jij?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben die zwangerschaps wolk die hier al tijden in huis rondzwerft best wel een beetje zat. Mijn broer vraagt iets aan zijn vriendin om iets op te halen, wat ongeveer 10 tot 15 minuten lopen is: "Ja, dat kan ik niet! Ik ben zwanger hoor!". Ze gebruikt dat echt overal voor. Als je er gewoon geen zin in hebt moet je het gewoon zeggen. Gooi niet alles op je zwangerschap want er zijn vrouwen die 4 weken voor de bevalling nog gewoon alles doen.
Doos.

Ze wonen samen maar eten elke avond bij ons thuis.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je broer woont met zn zwangere vriendin in hetzelfde huis als jij?![]()

Ken je de pashokjes in de drogist niet?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zoals je het nu zegt lijkt het net alsof je ze eerst past voordat je ze koopt

Niet met de verkoopster bij de drogist in dit gat. Tenzij je necrofiel bent.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ken je de pashokjes in de drogist niet?
Moet je eens aan de verkoopster vragen... Als je aardig bent wilt ze t ook nog bij je om doen.

Zeg gewoon dat ze een dikke zeug is... Waarschijnlijk komen ze dan wat minder vaak etenquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze wonen samen maar eten elke avond bij ons thuis.

Ze gaan volgende maand weer verhuizen maar dan 20 km verder het eiland op. Dus dan ben ik er wel vanaf.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat ze een dikke zeug is... Waarschijnlijk komen ze dan wat minder vaak eten![]()

Dan gewoon voor de grap zeggen dat ze een dikke zeug isquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze gaan volgende maand weer verhuizen maar dan 20 km verder het eiland op. Dus dan ben ik er wel vanaf.

Mijn vader heeft al duidelijk laten merken dat zij niet zijn favoriete schoondochter is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan gewoon voor de grap zeggen dat ze een dikke zeug is![]()
Familie vetes zijn zoooo hip![]()

Maar ze snapt de hint niet...?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vader heeft al duidelijk laten merken dat zij niet zijn favoriete schoondochter is.

Ze is ontzettend dom (maar denkt zelf dat ze vast wel Gymnasium kan doen). Toch wordt ze nergens aangenomen omdat ze alleen maar een VMBO diploma heeft. Ze heeft al nu tegen de 100 sollicitaties weg (merendeel voor haar zwangerschap) en ze wordt niet eens aangenomen voor winkel werk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ze snapt de hint niet...?![]()
Achja vrouwen...

Is ze wel een beetje lekker????quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is ontzettend dom (maar denkt zelf dat ze vast wel Gymnasium kan doen). Toch wordt ze nergens aangenomen omdat ze alleen maar een VMBO diploma heeft. Ze heeft al nu tegen de 100 sollicitaties weg (merendeel voor haar zwangerschap) en ze wordt niet eens aangenomen voor winkel werk.
Ze heeft ooit productie werk gedaan maar kreeg ruzie met de baas na 1 dag.

Ze denkt zelf van wel. Ze vertelde gisteren over een feestje dat mijn broer en zij hadden van wat sporadische vrienden. En ze zat dus te vertellen dat al mijn broers vrienden verschrikkelijk jaloers waren op haar zwangerschap en haar uiterlijk.quote:

Trap jij je hond?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze denkt zelf van wel. Ze vertelde gisteren over een feestje dat mijn broer en zij hadden van wat sporadische vrienden. En ze zat dus te vertellen dat al mijn broers vrienden verschrikkelijk jaloers waren op haar zwangerschap en haar uiterlijk.
Persoonlijk zou ik er mijn hond nog vanaf trappen.

Mijn spreekwoordelijke hond.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Trap jij je hond?![]()
Trap liever dat wijf van je hond![]()

spreekwoordelijke doosquote:

Er stonden er ook nog 15.000 voor mij in de rijen van de achtbanenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
De volgende keer mag je die 20.000 duitsers wel thuis laten.

Sinds wanneer heeft jouw vader dan nog een schoondochter?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vader heeft al duidelijk laten merken dat zij niet zijn favoriete schoondochter is.

Hij gaat er vanuit dat ik wel zo competent ben om een lieve schoondochter te vinden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft jouw vader dan nog een schoondochter?![]()

Waarschijnlijk wordt het paasdiner meteen de ontmoetingquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft jouw vader dan nog een schoondochter?![]()

Desalniettemin zal de vriendin van je broer altijd op een bepaalde manier deel blijven uitmaken van jullie familie, zelfs als het uit zou gaan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij gaat er vanuit dat ik wel zo competent ben om een lieve schoondochter te vinden.

Wat dat betreft zijn het net vrouwen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:36 schreef webspider het volgende:
Kolere wat zijn auto's toch duur ...
Kies een leuke leaseauto uit, hoppa cataloguswaarde EUR41.000 .. bijtelling van EUR400

De bijtelling van vrouwen is variabel en daarnaast weet je nooit zeker of de contractduur volgemaakt wordtquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn het net vrouwen.

Dan kies je de verkeerde vrouwen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:39 schreef webspider het volgende:
[..]
De bijtelling van vrouwen is variabel en daarnaast weet je nooit zeker of de contractduur volgemaakt wordt

Ja.quote:

Nou, ik vind dat ik best iets terug mag krijgen voor al het huishoudelijk werk dat van me verlangd wordt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heel anders. Ze gaat er vandoor met je creditcard.

Elk voordeel heeft zijn nadeelquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik heb ook veel meer vrijheid nodig.

Gelukkig ben ik principeel tegen creditcards.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heel anders. Ze gaat er vandoor met je creditcard.

Je hoeft alleen aan zijn leuter te zuigenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat ik best iets terug mag krijgen voor al het huishoudelijk werk dat van me verlangd wordt.

Om mee te beginnenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hoeft alleen aan zijn leuter te zuigen

Maar nu jij er bent is alles vergevenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:30 schreef CherryLips het volgende:
het gaat hier echt vlot he.

Alleen als het kindje ook geboren wordt. Anders is die band in mijn ervaring breekbaar genoeg.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Desalniettemin zal de vriendin van je broer altijd op een bepaalde manier deel blijven uitmaken van jullie familie, zelfs als het uit zou gaan.![]()

Yeah right.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Jouwe. Dan ga ik nu naar de trein Annie. Doei allemaal.

Het is een complotquote:Op zondag 16 april 2006 00:13 schreef melismay het volgende:
Nouuuuu waarom is het hier zo verlaten? Dan moet ik zo nog echt gaan slapen ook

Ik?quote:

Ik?quote:Op zondag 16 april 2006 00:22 schreef Dickies het volgende:
Omg.

Wat doe jij nog zo laat op, moet je neit al lang slapen?quote:

Laat? In Beijing is het laat, hier niet. Als ik het kon regelen zou ik al mijn dagen vier, vijf uur verschuiven zodat ze bij mijn natuurlijjke ritme passenquote:Op zondag 16 april 2006 00:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat doe jij nog zo laat op, moet je neit al lang slapen?

quote:

Hahaha, je hebt een punt, kun je dat voor mij ook meteen regelen dan?quote:Op zondag 16 april 2006 00:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat? In Beijing is het laat, hier niet. Als ik het kon regelen zou ik al mijn dagen vier, vijf uur verschuiven zodat ze bij mijn natuurlijjke ritme passen.

Leuk man, quotes verneukenquote:

* noteert *quote:Op zondag 16 april 2006 00:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt een punt, kun je dat voor mij ook meteen regelen dan?

Ach, ik snap het wel, hij wil zich gewoon ook koesteren in jouw aandachtquote:

Ik denk niet dat dat het isquote:Op zondag 16 april 2006 00:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, ik snap het wel, hij wil zich gewoon ook koesteren in jouw aandacht.

Wat zou het anders kunnen zijn?quote:

Zucht... jij ook al...quote:

Slechts met de beste bedoelingenquote:

Ik had niet anders verwachtquote:

Beats mequote:Op zondag 16 april 2006 00:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom zou ik je anders anaal willen nemen?.

quote:

quote:

Ja ja, we gaan alquote:Op zondag 16 april 2006 00:50 schreef liefie_ het volgende:
moeten jullie niet slapen?

Jouw bed of het mijne?quote:

laat mij maar alleenquote:

Sure why notquote:

Denk die van hemquote:

quote:Op zondag 16 april 2006 00:51 schreef melismay het volgende:
Ik ben een heroine hoer

Voor jou een weet en voor hun een vraagquote:

Je hebt Joey toch om je te vermaken?quote:

Ok, tot zo danquote:Op zondag 16 april 2006 00:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor jou een weet en voor hun een vraag.

laat me dan maar liever alleenquote:Op zondag 16 april 2006 01:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt Joey toch om je te vermaken?.

quote:

mijn moeder vergeet elk jaar te tellen en vergeet elk jaar waar ze ze laatquote:Op zondag 16 april 2006 01:54 schreef webspider het volgende:
[..]Eieren zoeken is leuk!
Mijn ouders hebben na een paar jaar alleen geen originele plekken meer over

Dat is informatie die ik ab-so-luut niet over mijn ouders zou willen hebben!quote:Op zondag 16 april 2006 01:54 schreef webspider het volgende:
Mijn ouders hebben na een paar jaar alleen geen originele plekken meer over

Hondenquote:Op zondag 16 april 2006 02:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn moeder vergeet elk jaar te tellen en vergeet elk jaar waar ze ze laat
dus na 3 kwartier laten we altijd de honden los om te kijken of we er geen vergeten zijn
en dat zijn we eigenlijk elk jaar toch wel

Ach, iedereen verstopt toch wel eens eierenquote:Op zondag 16 april 2006 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is informatie die ik ab-so-luut niet over mijn ouders zou willen hebben!

Ik herhaal mijn eerder gemaakte statement!quote:Op zondag 16 april 2006 02:11 schreef webspider het volgende:
Ach, iedereen verstopt toch wel eens eieren

Ignorance is bliss?quote:Op zondag 16 april 2006 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn eerder gemaakte statement! [afbeelding]

wel herders maar schaapsherdersquote:

Heerlijk wandelen met de hondquote:Op zondag 16 april 2006 02:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wel herders maar schaapsherders
borders

Gewoon lekker buiten lopen is gezond voor jequote:Op zondag 16 april 2006 02:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Heerlijk wandelen met de hond
Dat mis ik eigenlijk toch wel sinds ik op mezelf woon .... vanavond maar weer eens met de hond van mn ouders op stap![]()

Mwoch... Jij kent mijn ouders niet. In dit geval is knowledge bliss.quote:Op zondag 16 april 2006 02:19 schreef webspider het volgende:
Ignorance is bliss?

Die van ons sprong er altijd in .... heel het huis nat als je niet uitkeekquote:Op zondag 16 april 2006 02:28 schreef liefie_ het volgende:
als het lekker weer is ga ik altijd met een van de hondjes (mn favo) rond de surfplas lopen...
word ie helemaal hyper haha

ja ie ook hoorquote:Op zondag 16 april 2006 02:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Die van ons sprong er altijd in .... heel het huis nat als je niet uitkeek![]()

Dat is de zogenaamde zeehondquote:Op zondag 16 april 2006 02:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ie ook hoorvind ie juist zo leuk
eentje is heel dom... die gaat in t water liggen op de bodem... dan springt ie omhoog en hapt ie lucht en daarna weer opnieuw
en opnieuw
en opnieuw

nou ze lijkt heel erg op een krokodil als ze zo ligtquote:

Ik ben benieuwd wat de nieuwe paus voor Nederlandse paaswens zal uitspreken, is de eerste keer dat hij dat zal doen.quote:

Nope, ik blijf zoeken!quote:Op zondag 16 april 2006 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, wat hij zegt.
Heb je Vibri's eitjes al gevonden?

De voorgaande jaren had je tenminste nog de hoop dat de Paus van het balkon af flikkerde en overleed. Die hoop heb je nu niet meer dus ik laat het maar aan mij voorbij gaanquote:Op zondag 16 april 2006 10:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de nieuwe paus voor Nederlandse paaswens zal uitspreken, is de eerste keer dat hij dat zal doen.

Ik als goed katholiek zijnde ga het uiteraard wel bekijken.quote:Op zondag 16 april 2006 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De voorgaande jaren had je tenminste nog de hoop dat de Paus van het balkon af flikkerde en overleed. Die hoop heb je nu niet meer dus ik laat het maar aan mij voorbij gaan

Ha! Ik heb mezelf een cadeautje gegeven voor Pasen... Een Nikon D50!quote:

Had je niet beter Vibri een cadeautje kunnen geven?quote:Op zondag 16 april 2006 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha! Ik heb mezelf een cadeautje gegeven voor Pasen... Een Nikon D50!![]()

Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?quote:Op zondag 16 april 2006 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had je niet beter Vibri een cadeautje kunnen geven?![]()

Mijn hart!quote:

Zou ze niet liever die Nikon gehad hebben denk je?quote:

Ik denk het ook.quote:Op zondag 16 april 2006 10:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou ze niet liever die Nikon gehad hebben denk je?![]()

Een gegeven paard enzo...quote:Op zondag 16 april 2006 10:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou ze niet liever die Nikon gehad hebben denk je?![]()

Dat geldt niet altijd, stel bijvoorbeeld dat je mij jouw hart zou geven, ik geloof niet dat ik het zou willen hebben.quote:

Dan geldt het wel degelijk, je bent ondankbaar voor iets dat je krijgt...quote:Op zondag 16 april 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat geldt niet altijd, stel bijvoorbeeld dat je mij jouw hart zou geven, ik geloof niet dat ik het zou willen hebben.

Ok, ik zal het wel aanvaarden, mocht het ooit zo ver komen. Maar alleen uit beleefdheid.quote:Op zondag 16 april 2006 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan geldt het wel degelijk, je bent ondankbaar voor iets dat je krijgt...![]()

quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst met een jongen gezoendEcht een leuke jongen waar ik al een tijdje gek van was, maar dacht dat hij me niet zag zitten... Hij vroeg of ik bij hm kwam eten en film kijken. Nu heb ik een lekkere vent die zelfs goed kan koken
en goed kan zoenen
.
![]()

Wat heeft ze op dr tiet?quote:Op zondag 16 april 2006 11:04 schreef Dickies het volgende:
Ik heb ook eieren gezocht![]()
En straks ga ik voor vriending verstoppen.

Schweet! Wat voor len(s|zen) erbij ?quote:Op zondag 16 april 2006 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha! Ik heb mezelf een cadeautje gegeven voor Pasen... Een Nikon D50!![]()

Ja, van hetzelfde!quote:

Ze begon meteen aan de harde pornoquote:Op zondag 16 april 2006 11:13 schreef Dickies het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze ooit al een vriend gehad had
Neem aan dat je daarmee zoent

De basis kit met 18 - 55 lens. Eerst maar es kijken wat ik leuk vind en dan uitbreiden...quote:Op zondag 16 april 2006 11:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Schweet! Wat voor len(s|zen) erbij ?

Mijn tip: Zet hem voorlopig ff op automatisch, en kijk aan de hand van de exif hoe de camera zich in automatische mode gedraagt .. kun je een beetje gevoel krijgen voor de settings die je toe kunt passen.quote:Op zondag 16 april 2006 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is nog flink uitproberen met diafragma's, sluitertijden enzo. De theorie is wel te begrijpen, maar er praktisch mee aan de slag is net ff iets anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |