St Juttemis dus?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als ik minder moe ben. En meer geld heb. En mijn arm beter is
Je kan het bloed van Q wel drinken?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik doe niet aan alcohol![]()
bloed daarentegen![]()
Dat komt goed uit. Ik doneer bloed. Wil jij ook een halve liter van mij hebben?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik doe niet aan alcohol![]()
bloed daarentegen![]()
Kansloosquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. Ik doneer bloed. Wil jij ook een halve liter van mij hebben?
Wie niet?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan het bloed van Q wel drinken?![]()
nee!quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:22 schreef Plato1980 het volgende:
Woont heel FOK! tegenwoordig in Utrecht?![]()
In Utrecht zijn er ook best aardige woningen hoor. Soest bijvoorbeeldquote:
Utrecht is een aanzienlijk toffere stad dan Tilburg. Jouw chauvinisme verandert daar niks aan.quote:
Niets bij de hand om eieren in te verstoppenquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:11 schreef nozem het volgende:
Ah. Men is eieren aan het verstoppen. Ik had het kunnen weten.
Ga dan ff zoekenquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:11 schreef nozem het volgende:
Ah. Men is eieren aan het verstoppen. Ik had het kunnen weten.
Het leven kan keihard zijn webspider.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Niets bij de hand om eieren in te verstoppen
Het is een kwestie van hoeveel je je daar van aantrektquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Het leven kan keihard zijn webspider.![]()
That's the spirit!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is een kwestie van hoeveel je je daar van aantrekt
Insgelijks.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:20 schreef Thisbe het volgende:
Maar nu eerst naar Brabant, Rusmolle![]()
Dag poppies, en alvast een zalig Pasen![]()
Nog monden nodig ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Vanavond de verjaardag van mijn vader. Hij heeft hectoliters speciaalbier ingeslagen. Dat wordt gezellig.![]()
En gij ok nen zalige!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:20 schreef Thisbe het volgende:
Maar nu eerst naar Brabant, Rusmolle![]()
Dag poppies, en alvast een zalig Pasen![]()
Dat verklaart alles.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:39 schreef Dickies het volgende:
Nee.
Ik ook niet. Laat mij maar lekker tussen de boeren blijven, zoals zo mooi verwoord in het Heerder Volkschlied:quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil niet naar Utrecht verhuizen.
quote:’t Is een prachtig Veluwsch landschap
Deur zien bomen, veld en grês
Hier woon ie ech bie de boeren
Met heur varkens en heur koe
Hier ku’j heerlijk buten wonen
Zonder al dat stadsche gedoe
Heerde blief moar fijn bie het olde
Pas op dat z’oe niet verleid
In dat mooie Heerder landschap
Past geen stadsche deftigheid
Weet ik.quote:
Het is net zo'n kwalitatief goede oplossing als 42!quote:
Net nieuwe gekochtquote:
Zoals je het nu zegt lijkt het net alsof je ze eerst past voordat je ze kooptquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net nieuwe gekocht![]()
Zitten prettig moet ik zeggen![]()
Je broer woont met zn zwangere vriendin in hetzelfde huis als jij?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben die zwangerschaps wolk die hier al tijden in huis rondzwerft best wel een beetje zat. Mijn broer vraagt iets aan zijn vriendin om iets op te halen, wat ongeveer 10 tot 15 minuten lopen is: "Ja, dat kan ik niet! Ik ben zwanger hoor!". Ze gebruikt dat echt overal voor. Als je er gewoon geen zin in hebt moet je het gewoon zeggen. Gooi niet alles op je zwangerschap want er zijn vrouwen die 4 weken voor de bevalling nog gewoon alles doen.
Doos.
Ze wonen samen maar eten elke avond bij ons thuis.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je broer woont met zn zwangere vriendin in hetzelfde huis als jij?![]()
Ken je de pashokjes in de drogist niet?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zoals je het nu zegt lijkt het net alsof je ze eerst past voordat je ze koopt
Niet met de verkoopster bij de drogist in dit gat. Tenzij je necrofiel bent.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ken je de pashokjes in de drogist niet?
Moet je eens aan de verkoopster vragen... Als je aardig bent wilt ze t ook nog bij je om doen.
Zeg gewoon dat ze een dikke zeug is... Waarschijnlijk komen ze dan wat minder vaak etenquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze wonen samen maar eten elke avond bij ons thuis.
Ze gaan volgende maand weer verhuizen maar dan 20 km verder het eiland op. Dus dan ben ik er wel vanaf.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat ze een dikke zeug is... Waarschijnlijk komen ze dan wat minder vaak eten![]()
Dan gewoon voor de grap zeggen dat ze een dikke zeug isquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze gaan volgende maand weer verhuizen maar dan 20 km verder het eiland op. Dus dan ben ik er wel vanaf.
Mijn vader heeft al duidelijk laten merken dat zij niet zijn favoriete schoondochter is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan gewoon voor de grap zeggen dat ze een dikke zeug is![]()
Familie vetes zijn zoooo hip![]()
Maar ze snapt de hint niet...?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vader heeft al duidelijk laten merken dat zij niet zijn favoriete schoondochter is.
Ze is ontzettend dom (maar denkt zelf dat ze vast wel Gymnasium kan doen). Toch wordt ze nergens aangenomen omdat ze alleen maar een VMBO diploma heeft. Ze heeft al nu tegen de 100 sollicitaties weg (merendeel voor haar zwangerschap) en ze wordt niet eens aangenomen voor winkel werk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ze snapt de hint niet...?![]()
Achja vrouwen...
Is ze wel een beetje lekker????quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is ontzettend dom (maar denkt zelf dat ze vast wel Gymnasium kan doen). Toch wordt ze nergens aangenomen omdat ze alleen maar een VMBO diploma heeft. Ze heeft al nu tegen de 100 sollicitaties weg (merendeel voor haar zwangerschap) en ze wordt niet eens aangenomen voor winkel werk.
Ze heeft ooit productie werk gedaan maar kreeg ruzie met de baas na 1 dag.
Ze denkt zelf van wel. Ze vertelde gisteren over een feestje dat mijn broer en zij hadden van wat sporadische vrienden. En ze zat dus te vertellen dat al mijn broers vrienden verschrikkelijk jaloers waren op haar zwangerschap en haar uiterlijk.quote:
Trap jij je hond?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze denkt zelf van wel. Ze vertelde gisteren over een feestje dat mijn broer en zij hadden van wat sporadische vrienden. En ze zat dus te vertellen dat al mijn broers vrienden verschrikkelijk jaloers waren op haar zwangerschap en haar uiterlijk.
Persoonlijk zou ik er mijn hond nog vanaf trappen.
Mijn spreekwoordelijke hond.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Trap jij je hond?![]()
Trap liever dat wijf van je hond![]()
spreekwoordelijke doosquote:
Er stonden er ook nog 15.000 voor mij in de rijen van de achtbanenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
De volgende keer mag je die 20.000 duitsers wel thuis laten.
Sinds wanneer heeft jouw vader dan nog een schoondochter?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vader heeft al duidelijk laten merken dat zij niet zijn favoriete schoondochter is.
Hij gaat er vanuit dat ik wel zo competent ben om een lieve schoondochter te vinden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft jouw vader dan nog een schoondochter?![]()
Waarschijnlijk wordt het paasdiner meteen de ontmoetingquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft jouw vader dan nog een schoondochter?![]()
Desalniettemin zal de vriendin van je broer altijd op een bepaalde manier deel blijven uitmaken van jullie familie, zelfs als het uit zou gaan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij gaat er vanuit dat ik wel zo competent ben om een lieve schoondochter te vinden.
Wat dat betreft zijn het net vrouwen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:36 schreef webspider het volgende:
Kolere wat zijn auto's toch duur ...
Kies een leuke leaseauto uit, hoppa cataloguswaarde EUR41.000 .. bijtelling van EUR400
De bijtelling van vrouwen is variabel en daarnaast weet je nooit zeker of de contractduur volgemaakt wordtquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn het net vrouwen.
Dan kies je de verkeerde vrouwen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:39 schreef webspider het volgende:
[..]
De bijtelling van vrouwen is variabel en daarnaast weet je nooit zeker of de contractduur volgemaakt wordt
Ja.quote:
Nou, ik vind dat ik best iets terug mag krijgen voor al het huishoudelijk werk dat van me verlangd wordt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heel anders. Ze gaat er vandoor met je creditcard.
Elk voordeel heeft zijn nadeelquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik heb ook veel meer vrijheid nodig.
Gelukkig ben ik principeel tegen creditcards.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heel anders. Ze gaat er vandoor met je creditcard.
Je hoeft alleen aan zijn leuter te zuigenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat ik best iets terug mag krijgen voor al het huishoudelijk werk dat van me verlangd wordt.
Om mee te beginnenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hoeft alleen aan zijn leuter te zuigen
Maar nu jij er bent is alles vergevenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:30 schreef CherryLips het volgende:
het gaat hier echt vlot he.
Alleen als het kindje ook geboren wordt. Anders is die band in mijn ervaring breekbaar genoeg.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Desalniettemin zal de vriendin van je broer altijd op een bepaalde manier deel blijven uitmaken van jullie familie, zelfs als het uit zou gaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |