bronquote:Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: Ha'aretz
Gepubliceerd: zaterdag 15 april 2006 @ 00:06
Icoon BuitenlandsDe Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft vrijdag wederom dreigende taal geuit richting aartsvijand Israël. Tijdens de openingsceremonie van een top om geld in te zamelen voor de Palestijnse gebieden noemde hij Israël een "permanente dreiging" voor het Midden-Oosten. Daarnaast meldde hij dat het Zionistische regime op weg is naar een totale vernietiging. "Het zionistische regime is een verrotte, uitgedroogde boom die zal worden geveld door een storm".
Hoe de Israëlische staat zal worden vernietigd liet hij in het midden. Ahmadinejad staat overigens bekend om zijn aanvallen in de richting van Israël. In oktober ontstond er een rel toen hij tijdens een toespraak zei "Israël moet van de kaart worden geveegd". Het Westen reageerde hier toen zeer kritisch op.
Afgelopen dinsdag maakte de voormalige Iraanse president Akbar Hashemi Rafsanjani bekend dat Iran met succes verrijkt uranium heeft geproduceerd. "Wij hebben een eerste eenheid van 164 centrifuges in werking gesteld, het gas geïnjecteerd en het industriële eindproduct verkregen." Het Westen vreest dat dit een nieuwe stap is op weg naar de Iraanse atoombom.
Why not?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:39 schreef __Saviour__ het volgende:
het kweekt wel good-will voor een aanval.
maar zelfs de machtige VS kunnen nog een invasie niet aan
Ze dagen uit!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
bron
Je zou bijna denken dat Iran gewoon aangepakt wil worden..
Ahmedinjad werkt voor de VS/Israel?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ze dagen uit!
Met welk een reden zouden zij dit lef hebben denk je?![]()
Geld. De VS lijken zo rijk, maar die hele economie kan zo in elkaar storten met dat buitensporige uitgavepatroon.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:40 schreef Triggershot het volgende:
Why not?
Naja uit Iran kunnen ze natuurlijk ook mijlarden aan olie uitputten, dus misschien is een oorlog nog winstgevend ook.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geld. De VS lijken zo rijk, maar die hele economie kan zo in elkaar storten met dat buitensporige uitgavepatroon.
Lef heb je als je iets achter de hand hebt waarmee je dat lef kunt tonen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ahmedinjad werkt voor de VS/Israel?![]()
Kan natuurlijk ook slap gelul zijn om je vijanden op afstand te houden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Lef heb je als je iets achter de hand hebt waarmee je dat lef kunt tonen!
Een atoombom dus
Waarschijnlijk zal de wereld fijn de bonds blijven kopen; de stock market in verschillende Arabische landen begonnen ook te boomen nadat de VS Irak was binnengevallen en dus vinden veel landen het wel fijn dat de VS stabiliteit probeert serieus te nemen. Daarnaast blijft de dollar natuurlijk de munt van de VS, maar ons probleem omdat de debt vooral dollar denominated is. =Xquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geld. De VS lijken zo rijk, maar die hele economie kan zo in elkaar storten met dat buitensporige uitgavepatroon.
Hmm vast nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook slap gelul zijn om je vijanden op afstand te houden.
Als...quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:48 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal de wereld fijn de bonds blijven kopen; de stock market in verschillende Arabische landen begonnen ook te boomen nadat de VS Irak was binnengevallen en dus vinden veel landen het wel fijn dat de VS stabiliteit probeert serieus te nemen. Daarnaast blijft de dollar natuurlijk de munt van de VS, maar ons probleem omdat de debt vooral dollar denominated is. =X
Iig, ze gaan denk ik ook niet Iran binnenvallen door de kosten idd en de druk op hun leger. Misschien alleen een paar bommetjes op de fabrieken.
Tsjaah als er in minder dan 2 jaar 2 moslimlanden zijn aangevallen in zelfde regio dan kan je wel eens rare uitspraken doen, wat ook vreemd is dat dergelijke uitspraken uit Iran komt sinds Ahmed is gekozenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hmm vast niet
Ze hebben zich nooit zo laten zien en opeens dit lef?
Dit riekt naar arrogantie misschien met of misschien zonder reden maar als je slim bent
heb je een reden
Je weet toch hoe men over hem spreekt?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tsjaah als er in minder dan 2 jaar 2 moslimlanden zijn aangevallen in zelfde regio dan kan je wel eens rare uitspraken doen, wat ook vreemd is dat dergelijke uitspraken uit Iran komt sinds Ahmed is gekozen
men?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je weet toch hoe men over hem spreekt?
Rightquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:58 schreef Pony-Lover het volgende:
eigenschuld, dan hadden die rottige joden jezus maar niet moeten vermoorden.
Westen en mensen die begrijpen wat het westen inhoudtquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Snap ik
Maar hebben het over Iran of Het westen?
Minderheid van Iran dus?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Westen en mensen die begrijpen wat het westen inhoudt![]()
Jezus was zelf ook een jood. Volgens mij ben jij niet christelijk maar atheïst, dus wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:58 schreef Pony-Lover het volgende:
eigenschuld, dan hadden die rottige joden jezus maar niet moeten vermoorden.
quote:Wat draag jij zelf bij..? (lezersbrief)
Geplaatst op 14.04.2006 om 00:03:03 uur | 1017 bekeken | Lezersbrieven | www.NIBURU.NL | print
We leven momenteel in roerige tijden. Amerika staat op het punt, binnenkort opnieuw een Arabisch land aan te vallen, en waarschijnlijk deze keer ook nog eens met gebruik van kernwapen. Ik moet er niet aan denken wat de gevolgen daarvan voor het midden oosten zullen zijn. Een aanval met kernwapens, gewoon omdat dit een stuk goedkoper is, en er zullen op die manier veel minder Amerikaanse slachtoffers vallen.
Amerika is op 11 september 2001 wereldwijd een religieuze oorlog tegen de Moslims op deze wereld begonnen dat wordt langzaam aan wel duidelijk. Een oorlog die volgens eigen zeggen wel 20 jaar kan gaan duren. Het slechte nieuws, is dat Amerika de gehele wereldbevolking in deze (III wereld)oorlog stort. Een oorlog kent alleen maar slachtoffers en veel verdriet. Het is altijd de Jan Soldaat die sneuvelt op het slachtveld. Nooit de mensen die zo`n oorlog zijn begonnen.
Het doel van de Amerikanen met die aanval op Iran is, net als in Irak het ten val brengen van de huidige politieke leiders. Men rekent er op dat na een eerste aanvallen, de bevolking wel massaal in opstand zal komen en vervolgens de Ayatollahs zullen afzetten..
Maar willen wij dart wel? Staan wij achter zo`n eenzijdige aanval, zonder mandaat van de VN, of van de Europese Unie. Ons als bevolking wordt weer niets gevraagd. Het terrorisme wordt ons iedere dag via de TV door de strot geduwd. We moeten elkaar in de gaten houden in het publieke domein. 200,000 Nederlanders waken over uw en onze veiligheid? “NSB-ers”, die jou en mij de hele tijd in de gaten houden, en bij de minste of geringste reden of verdenking, bij de plaatselijke politie / Nederlandse Vuiligheids-dienst aangeven / verraden. De gevolgen van dit soort achterdocht werd afgelopen week hier in Rotterdam maar al te duidelijk.
Lees en huiver:
Opgepakt na gesprek over moskee in metro.
Als je dit niet wilt, moet je zulke dingen niet zeggen'
Nog geen maand na de start van de campagne 'Nederland tegen terrorisme, wat u zelf kunt doen' ondervond een 22-jarige man uit Kralingen vorige week de nadelige gevolgen daarvan. Op weg naar huis voerde hij met een 19-jarige collega uit Capelle aan den IJssel een gesprek over Feyenoord. "Het is niet te hopen dat Feyenoord vrijdag verliest", zei de Kralinger. "Anders moet de moskee het misschien ontgelden." "Nou, die mag van mij sowieso in brand" vond zijn collega.
Twee dagen later leek het alsof de Kralinger in een film terecht was gekomen. Toen hij om kwart voor zeven 's ochtends bij zijn werk aankwam, werd hij voor de poort van Akzo in de Botlek plotseling door een arrestatieteam uit het personeelsbusje gesleurd. Geblinddoekt en geboeid werd hij met hoge snelheid overgebracht naar het hoofdbureau van de Rotterdamse politie. Intussen belden zes rechercheurs bij hem thuis aan met een huiszoekingsbevel in de hand. "We komen uw zoon arresteren', zeiden ze tegen me", vertelt zijn moeder, nog steeds aangeslagen. "Ze haalden ons hele huis overhoop. De computer, mobiele telefoon, camera, auto en zelfs de afstandsbediening werden meegenomen voor onderzoek." Even later werden ook twee collega's aangehouden, terwijl ze een examen aan het doen waren in de bedrijfsschool van Imtech Projects. De aanhouding vond plaats na een tip van een vrouw die het gesprek in de "metro had opgevangen". Het ergste vind ik dat ze zo’n intimiderende arrestatie uitvoeren' na één telefoontje", zegt de moeder van de 22-jarige Kralinger.
"Personeelsleden van Akzo gingen van schrik naar huis toen ze het arrestatieteam en drie politie-auto’s zagen staan. Ze dachten dat de Botlek getroffen was door een terroristische aanslag", vertelt ze, Ze vraagt zich af waarom haar zoon niet thuis is aangehouden. "Achteraf blijkt dat' rechercheurs mijn zoon een dag lang gevolgd hebben. Ze konden hem makkelijk opsporen via de beveiligingscamera's van de RET, omdat hij een opvallend winterjack en een muts droeg." Het duurde nog ruim een week voor de 22-jarige zijn spullen weer' terug had. "Beseft u wel waarvoor u hier was?", had de politie geroepen toen hij zich daarover beklaagde. "Tot uit uw spullen het tegendeel blijkt, wordt u verdacht van poging tot brandstichting van de Essalam moskee in Rotterdam-Zuid." En dus werden bijvoorbeeld alle nummers gebeld die In zijn telefoon stonden. "Nou, tjonge, jonge, 'politie voorkomt brandstichting'. Alsof je een, echte aanslag hardop zou bespreken in de metro", schampert zijn moeder. Haar 22-jarige zoon wil het voorval het liefst zo snel mogelijk vergeten. De politie zegt dat ze juist, heeft gehandeld. "Een vrouw hoorde drie jongens uitgebreid spreken over een vermeende aanslag op de moskee. Ze bestempelde dat als serieus en is naar de politie gegaan. Het leek in eerste instantie een ernstige zaak, daarom hebben we het arrestatieteam ingeschakeld. Achteraf bleek het grootspraak", laat een woordvoerder weten.
Maar is een excuus dan niet op zijn plaats? "Nee, helemaal niet! We hebben adequaat opgetreden." Is het dan geen eng idee dat je zomaar kan worden opgepakt als je in het openbaar iets roept dat bij iemand verkeerd valt? "Dat vind ik een hele verkeerde houding", reageert de politiewoordvoerder, fel. "Vrijheid van meningsuiting is mooi, maar soms moet je ook op de blaren zitten." Ook het Openbaar Ministeriestaat staat nog steeds achter het optreden van de politie. "Het was een serieuze tip. In de campagne vragen we mensen ook alert te zijn, dus het is heel goed' dat die mevrouw naar de politie is gegaan. Stel dat we niets hadden gedaan en èr was achteraf toch een aanslag gepleegd?", aldus een woordvoerster van het OM. "Als je niet wilt dat dit gebeurt, moet je zulke dingen niet zeggen."
"Er is in dit geval erg zenuwachtig gereageerd op domme praat", reageert een woordvoerder van privacy- waakhond College Bescherming Persoonsgegevens. "Voor de opsporing van verdachten mag de politie inderdaad gebruik maken van camerabeelden en andere gegevens. Daarbij zijn we dus overgeleverd aan het beoordelingsvermogen en het gezond verstand van politieagenten. Die mevrouw heeft zich laten leiden door de angst voor een aanslag. Maar de politie en het OM hebben zich weer laten leiden door de angst om een signaal te missen."
Aldus ons plaatselijk huis aan huisblad. ( Maasstad Weekbladen - City Zuid)
Waar gaan we in godsnaam naar toe, als dit soort praktijken dagelijkse kost gaan worden in Nederland? Willen we in zo`n maatschappij leven? Waar iedereen elkaar in de gaten houd. Of willen we iets anders? (Het lijkt verdorie wel of ik in het boek van george orwell terecht gekomen ben...1984 ) Of willen we toch liever een maatschappij waarin we weer met zijn allen gewoon in vrede en harmonie naast en met elkaar kunnen leven? Een maatschappij waarin mensen weer vriendelijk en behulpzaam voor elkaar willen zijn. Een maatschappij waarin we weer voor elkaar opkomen, en klaar staan om elkaar te steunen indien dat nodig is. Ik wel in ieder geval! Dan ben ik misschien maar ouderwets, dat kan me niet schelen. Maar ik vind dit soort waarden universeel.
Maar ik zal zo langzaam aan eens “2 The Point” komen met mijn stukje. De titel boven dit stukje was: “Wat draag jij zelf bij…?”
Verdraagzaamheid en Vrede op de wereld, zal naar mijn idee altijd van twee kanten moeten komen. Wil jij de eerste zijn, die zijn hand uitsteekt naar die ander? Bied jij hem je uitgestoken hand aan? Die hand die zegt: kom broeder, laten we er samen proberen uit te komen. Wij willen die oorlog ook niet.
Ik ben al begonnen op diverse Nederlandse / Arabische Forums Ik steek regelmatig mijn hand uit naar mijn Moslimbroeders. Vertel hun dat er heel veel Nederlanders zijn die Bush en co ook haten, en verafschuwen wat er op de wereld momenteel allemaal gebeurt. Maar ook naar de joodse gemeenschap steek ik mijn hand uit. Ik steun iedereen die voor Vrede is.
Steek jij ook je hand uit?
http://highlander.web-log.nl/
http://www.elqalem.nl/forum/viewforum.php?f=2
http://forum.tweevandaag.nl/viewforum.php?f=100138
http://mickjagger.emiforums.com/index.php?showtopic=299271
http://nederlandtegencensuur.web-log.nl/
Dat ik dacht< Ha leuk oorlogquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jezus was zelf ook een jood. Volgens mij ben jij niet christelijk maar atheïst, dus wat is jouw probleem?
Denk jij dus dat de VS een wereldwijde oorlog tegen de islam wil beginnen en welke reden(en) zou de VS daarvoor dan hebben?quote:
OLIEquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:06 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Denk jij dus dat de VS een wereldwijde oorlog tegen de islam wil beginnen en welke reden(en) zou de VS daarvoor dan hebben?
De VS kan dus niet via normale handelsbetrekkingen aan olie komen en moet daarvoor oorlog voeren?quote:
Nou iets goedkoper en dan zelf de macht hebben voor de verkoop?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:11 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De VS kan dus niet via normale handelsbetrekkingen aan olie komen en moet daarvoor oorlog voeren?
hoe bedoel je wat?quote:
Was sarcastisch lieve schat.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hoe bedoel je wat?
Denk je nu echt dat Amerika Iran gaat binnenvallen omdat ze zg vrede wensen voor deze mensen?
Come on!
Wie heeft toen Khomeiny in iran neergezet?
Amerika zelf!
Onzin, olie zou er namelijk op korte en lange termijn alllen maar duurder van worden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou iets goedkoper en dan zelf de macht hebben voor de verkoop?
Nou in Bush zijn zak kan er nog meer bij hoor?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:15 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Onzin, olie zou er namelijk op korte en lange termijn alllen maar duurder van worden.
Keeyquote:
Idd, vooral als je er vanuit gaat dat zijn bedrijf nu miljarden verdient in Irakquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou in Bush zijn zak kan er nog meer bij hoor?
Precies!quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, vooral als je er vanuit gaat dat zijn bedrijf nu miljarden verdient in Irak
De oorlog zelf kost de Amerikaanse staatsburgers tot nu toe ruim driehonderd miljard dollar, dus het zal nog wel even duren voordat ze winst maken vermoed ik. Ga er verder maar even aan voorbij dat de olie ook voor de VS veel duurder is geworden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou iets goedkoper en dan zelf de macht hebben voor de verkoop?
Belachelijke overdrijving.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iran dreigt Israël met totale vernietiging
Gezien Iran ook veel olie heeft, als het echt aan een dreiging lag hadden ze wel eerst N-korea aangepakt.quote:
Het lijkt erop dat in Canada meer olie ligt dan in het hele Midden Oosten bij elkaar. Daar was een tijdje terug bij Nova een aardige docu over.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien Iran ook veel olie heeft, als het echt aan een dreiging lag hadden ze wel eerst N-korea aangepakt.
Tsjaah, Canada kan je niet bezetten he.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:31 schreef Gorian het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat in Canada meer olie ligt dan in het hele Midden Oosten bij elkaar. Daar was een tijdje terug bij Nova een aardige docu over.
Daarmee toon je alleen mongoliteit aan. Oh sorry, dat was beledigend jegens mongolen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Lef heb je als je iets achter de hand hebt waarmee je dat lef kunt tonen!
Een atoombom dus
Ik geloof niet in het argument Olie voor oorlogsvoering. Althans niet als het doorslaggevende belang zoals vaak gesuggereerd wordt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tsjaah, Canada kan je niet bezetten he.
Daar zijn we economisch teveel afhankelijk van de Amerikanen voor.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:34 schreef popolon het volgende:
Jammer dat de EU nou nooit eens z'n tanden laat zien.
Dat hoeft niet met militair geweld, liever niet, maar ik vind 't verdacht stil altijd.
Joods lobby die Amerikaans media/politiek beheerst, olie, macht in MO , noem maar opquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:39 schreef Gorian het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het argument Olie voor oorlogsvoering. Althans niet als het doorslaggevende belang zoals vaak gesuggereerd wordt.
Dus Europa durft niet de VS te helpen de hete kolen uit het vuur te halen, omdat de VS dat niet zou willen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:39 schreef FROSTBITE het volgende:
[..]
Daar zijn we economisch teveel afhankelijk van de Amerikanen voor.
Anders had Europa zich wel meer laten gelden.
nee frankrijk, duitsland en rusland hebben grote oliebelangen. zij kijken ook niet op een dode of meer... onder het mom, wij zijn goed en zij zijn slecht.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dus Europa durft niet de VS te helpen de hete kolen uit het vuur te halen, omdat de VS dat niet zou willen?
Je neemt aan dat als Europa vrij zou zijn dat ze dan dezelfde mening als de VS en Israel zou hebben?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dus Europa durft niet de VS te helpen de hete kolen uit het vuur te halen, omdat de VS dat niet zou willen?
Ik denk dat ze inderdaad wel een beetje zorgen hebben over deze vrolijke flierefluiter.quote:Op zaterdag 15 april 2006 05:58 schreef FROSTBITE het volgende:
[..]
Je neemt aan dat als Europa vrij zou zijn dat ze dan dezelfde mening als de VS en Israel zou hebben?
Zou de wereld niet veel beter af zijn zonder de islam ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 04:21 schreef remlof het volgende:
In één ding heeft Ahmadinejad wel gelijk: de wereld zou beter af zijn zonder Israel
Maak er maar van: zonder (fundamentele) religie en hebzuchtquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:10 schreef Gaffer het volgende:
[..]
Zou de wereld niet veel beter af zijn zonder de islam ?
maak daar maar van: zonder mensenquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:18 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Maak er maar van: zonder (fundamentele) religie en hebzucht![]()
kosten van irak oorlog..quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De wereld zou beter af zijn zonder ons mensen. Zo krijgt de wereld eens rust en energie genoeg om dat zogenaamde paradijs te creëren waar wij mensen zo gretig naar verlangen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:18 schreef Triggershot het volgende:
De wereld zou beter af zijn zonder Bush, Bin laden, Hirsi Ali en neem meteen ook Ahmedinjad mee aub.
Het is gewoon pure bluf poker net zoals Kim yong doet , ook denkt achmedjahd dat Bush het te druk heeft met Iraq daarbij onderschat hij de air power van de vs.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ze dagen uit!
Met welk een reden zouden zij dit lef hebben denk je?![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:04 schreef zhe-devilll het volgende:
(lezersbrief)
Geplaatst op 14.04.2006 om 00:03:03 uur | 1017 bekeken | Lezersbrieven | www.NIBURU.NL | print
We leven momenteel in roerige tijden. Amerika staat op het punt, binnenkort opnieuw een Arabisch land aan te vallen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wie heeft toen Khomeiny in iran neergezet?
Amerika zelf!
Ik zou zeggen, een beter millieu begint bij jezelfquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:27 schreef DarkManta het volgende:
[..]
De wereld zou beter af zijn zonder ons mensen. Zo krijgt de wereld eens rust en energie genoeg om dat zogenaamde paradijs te creëren waar wij mensen zo gretig naar verlangen.
Er zijn geen problemen er zijn mensen.
Eigenlijk heb je wel gelijk...quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, een beter millieu begint bij jezelf
Ik ben bang dat als mensen ophouden met bestaan, apen wel een manier vinden om aarde over te nemen.. dan zijn we nog geen stap verder, hou het maar lekker op mensen.. met uitzondering van sommigen tuurlijkquote:
Ondanks alle natuurrampen is wereldpopulatie afgelopen eeuw explosief gestegen, niet?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:38 schreef zoalshetis het volgende:
waarom ophouden als de vulkanen onze populatie wel in toom zullen houden?
Tijd voor verandering dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:38 schreef stevan_A het volgende:
[..]
![]()
maar 20% van de amerikaanse olie komt uit het midden oosten
Kim yong is geen moslim fundamentalist ,Achmedjad wel ..quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien Iran ook veel olie heeft, als het echt aan een dreiging lag hadden ze wel eerst N-korea aangepakt.
Oh ik heb het uit de eerste hand!quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:30 schreef SeLang het volgende:
[..]![]()
Iran is geen Arabisch land
[..]
Verdiep je eerst eens in de geschiedenis en achtergronden.
ja maar dat zijn voorbodes van een hele keten vulkanen die getriggerd zullen worden. you ain't seen nothing yet. vraag maar aan de dinosauriërs.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ondanks alle natuurrampen is wereldpopulatie afgelopen eeuw explosief gestegen, niet?
Kennelijk niet nee.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Oh ik heb het uit de eerste hand!
En die weten dat natuurlijk niet![]()
Ach, een aanval op de islam dus? Leg je woorden in de mond van Bush?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:43 schreef stevan_A het volgende:
[..]
Kim yong is geen moslim fundamentalist ,Achmedjad wel ..
Mensen zijn al zover dat ze kunnen berekenen over hoeveel decennia een komeet langs de aarde zal vliegen een dergelijke natuurramp valt toch wel te voorzien?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar dat zijn voorbodes van een hele keten vulkanen die getriggerd zullen worden. you ain't seen nothing yet. vraag maar aan de dinosauriërs.
zeker zullen er mensen zijn die zich kunnen beschermen tegen die invloeden, desnoods op een klein eilandje ergens in de verre oceaan. mensen zullen denk ik net als graan blijven voortbestaan, vanaf het moment dat we op de planeet aarde kwamen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen zijn al zover dat ze kunnen berekenen over hoeveel decennia een komeet langs de aarde zal vliegen een dergelijke natuurramp valt toch wel te voorzien?
Er werd gesteld dat Iran een Arabisch land is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Genoeg Arabisch invloed gehad, taal, kunst, wetten, religie, politiek, mentaliteit etc
De sharia, alfabet, mentaliteit, religie, is allemaal arabisch,quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er werd gesteld dat Iran een Arabisch land is.
Iran is overwegend Perzisch (taal, cultuur, etc).
Slechts 3% van de bevolking van Iran is Arabisch.
Heb je het nou over een voorspelde of aankomende doemscenario?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeker zullen er mensen zijn die zich kunnen beschermen tegen die invloeden, desnoods op een klein eilandje ergens in de verre oceaan. mensen zullen denk ik net als graan blijven voortbestaan, vanaf het moment dat we op de planeet aarde kwamen.
maar de meerderheid is vanished. oxyaction
aankomende...quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je het nou over een voorspelde of aankomende doemscenario?
Talen van Iranquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:15 schreef -scorpione- het volgende:
Spreekt men in Iran Perzisch (bestaat dat?) of Arabisch?
Ja zo lust ik er nog wel een.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De sharia, alfabet, mentaliteit, religie, is allemaal arabisch,
Perzisch is de officiele taalquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:15 schreef -scorpione- het volgende:
Spreekt men in Iran Perzisch (bestaat dat?) of Arabisch?
Op zaterdag 15 april 2006 12:43 schreef stevan_A het volgende:quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, een aanval op de islam dus? Leg je woorden in de mond van Bush?
En de shietten waren niet arabisch?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een.
Ierland is Italiaans want ze hebben hetzelfde alfabeth en ze zijn er ook Rooms Katholiek
Overigens wijkt Iran in religieus opzicht nogal af van de Arabische wereld. Iran is het enige land ter wereld dat de Shiitische Islam als staatsgodsdienst heeft (de rest is Sunni). Alleen Irak heeft ook een meerderheid Shiiten (maar dat is niet de staatsgodsdienst).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |