desperate times, call for desperate measuresquote:Op zondag 16 april 2006 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och jee, hij heeft versterking ingeroepen
[cdp-mode]and desperate people need depserate measuresquote:Op zondag 16 april 2006 12:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
desperate times, call for desperate measures![]()
nee, je bent nog veel te vriendelijk tegen me, om cdp na te doenquote:Op zondag 16 april 2006 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[cdp-mode]and desperate people need depserate measures[/cdp-mode]
Maar dan wel Engel met een ijsklomp.... toch ?quote:Op zondag 16 april 2006 12:13 schreef Ang3l het volgende:
Tja, je bent een Engel of je bent 't niet he
Een ijsklomp, en met nagels zo hard als glasquote:Op zondag 16 april 2006 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan wel Engel met een ijsklomp.... toch ?![]()
Ik zie overeenkomsten met met Wenzela de ijsheksquote:Op zondag 16 april 2006 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een ijsklomp, en met nagels zo hard als glas
[afbeelding]
nie teveel kwijlen hequote:
Uiteraard, mee eens.quote:Op zondag 16 april 2006 12:01 schreef Ang3l het volgende:
Legaal maakt het nog niet "te doen", maar goed, da's voor een ieder om daarover te beslissen en te oordelen
kheb die een keer gegeken voor het eerst om 6 uur smorgen, toen ik niet kon slapen...quote:Op zondag 16 april 2006 12:57 schreef creno het volgende:
CSI - grave danger was spannund !!
Ik snapte alleen niet dat hij hun hoorde graven, en dat ze toen een hond in een kist vondenquote:Op zondag 16 april 2006 13:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kheb die een keer gegeken voor het eerst om 6 uur smorgen, toen ik niet kon slapen...
aflevering is slecht voor je hart![]()
maja, wat wil je, met quinten tarantino als regisseur![]()
![]()
![]()
het was 6 uur smorgens, zo wakker was ik nog nietquote:Op zondag 16 april 2006 13:12 schreef creno het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet dat hij hun hoorde graven, en dat ze toen een hond in een kist vonden
en nu int abn liefiequote:Op zondag 16 april 2006 13:26 schreef frenky90 het volgende:
eey burner die forum is niet alleen voor jou dat jij iets zegd![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet die hele film ook nog eens gaan bekijkenquote:
I.t.t. tot anderen zijn deze toch ECHT te jong voor mijquote:
Vanaf bouwjaar 1984 vind je t wel acceptabel tochquote:Op zondag 16 april 2006 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I.t.t. tot anderen zijn deze toch ECHT te jong voor mij
Bouwjaar 84? Hmm, dan ben je dus 22 ... Mwjah. Zou kunnen. Ligt aan de persoonquote:Op zondag 16 april 2006 14:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vanaf bouwjaar 1984 vind je t wel acceptabel toch![]()
![]()
Ik praatte in t algemeen..quote:Op zondag 16 april 2006 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bouwjaar 84? Hmm, dan ben je dus 22 ... Mwjah. Zou kunnen. Ligt aan de persoon
je zet [ img ] zonder de spaties en dan hier de url van de foto, hij moet dus op internet staan en je sluit af met [ /img ]quote:Op zondag 16 april 2006 14:06 schreef frenky90 het volgende:
Wat wil je ons nog vragen? wil ff iemand me zeggen hoek een foto erop zet ?![]()
Ieuww, seksquote:Op zondag 16 april 2006 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik val niet op jongens die niet aan sex doen
Dat zeggen alleen de mensen die mij nog niet gehad hebbenquote:
Samen Sommersturm kijken kan ik ook met gewone vriendenquote:Samen Sommersturm kijken is leukerHoewel My Brother Nikhil me leuker lijkt, zoveel films, zo weinig tijd.....
![]()
komt eraan als het luktquote:Op zondag 16 april 2006 14:17 schreef creno het volgende:
[..]
je zet [ img ] zonder de spaties en dan hier de url van de foto, hij moet dus op internet staan en je sluit af met [ /img ]
Wel een nette foto he. Je bent nog mindejarig en niet IEDEREEN wil er z'n vingers aan brandenquote:
Valt nu toch reuze mee deze middag?quote:Op zondag 16 april 2006 14:06 schreef frenky90 het volgende:
Wat is je eerste indruk van ons? heel eerlijkbitchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |