nie teveel kwijlen hequote:
Uiteraard, mee eens.quote:Op zondag 16 april 2006 12:01 schreef Ang3l het volgende:
Legaal maakt het nog niet "te doen", maar goed, da's voor een ieder om daarover te beslissen en te oordelen
kheb die een keer gegeken voor het eerst om 6 uur smorgen, toen ik niet kon slapen...quote:Op zondag 16 april 2006 12:57 schreef creno het volgende:
CSI - grave danger was spannund !!
Ik snapte alleen niet dat hij hun hoorde graven, en dat ze toen een hond in een kist vondenquote:Op zondag 16 april 2006 13:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kheb die een keer gegeken voor het eerst om 6 uur smorgen, toen ik niet kon slapen...
aflevering is slecht voor je hart![]()
maja, wat wil je, met quinten tarantino als regisseur![]()
![]()
![]()
het was 6 uur smorgens, zo wakker was ik nog nietquote:Op zondag 16 april 2006 13:12 schreef creno het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet dat hij hun hoorde graven, en dat ze toen een hond in een kist vonden
en nu int abn liefiequote:Op zondag 16 april 2006 13:26 schreef frenky90 het volgende:
eey burner die forum is niet alleen voor jou dat jij iets zegd![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet die hele film ook nog eens gaan bekijkenquote:
I.t.t. tot anderen zijn deze toch ECHT te jong voor mijquote:
Vanaf bouwjaar 1984 vind je t wel acceptabel tochquote:Op zondag 16 april 2006 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I.t.t. tot anderen zijn deze toch ECHT te jong voor mij
Bouwjaar 84? Hmm, dan ben je dus 22 ... Mwjah. Zou kunnen. Ligt aan de persoonquote:Op zondag 16 april 2006 14:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vanaf bouwjaar 1984 vind je t wel acceptabel toch![]()
![]()
Ik praatte in t algemeen..quote:Op zondag 16 april 2006 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bouwjaar 84? Hmm, dan ben je dus 22 ... Mwjah. Zou kunnen. Ligt aan de persoon
je zet [ img ] zonder de spaties en dan hier de url van de foto, hij moet dus op internet staan en je sluit af met [ /img ]quote:Op zondag 16 april 2006 14:06 schreef frenky90 het volgende:
Wat wil je ons nog vragen? wil ff iemand me zeggen hoek een foto erop zet ?![]()
Ieuww, seksquote:Op zondag 16 april 2006 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik val niet op jongens die niet aan sex doen
Dat zeggen alleen de mensen die mij nog niet gehad hebbenquote:
Samen Sommersturm kijken kan ik ook met gewone vriendenquote:Samen Sommersturm kijken is leukerHoewel My Brother Nikhil me leuker lijkt, zoveel films, zo weinig tijd.....
![]()
komt eraan als het luktquote:Op zondag 16 april 2006 14:17 schreef creno het volgende:
[..]
je zet [ img ] zonder de spaties en dan hier de url van de foto, hij moet dus op internet staan en je sluit af met [ /img ]
Wel een nette foto he. Je bent nog mindejarig en niet IEDEREEN wil er z'n vingers aan brandenquote:
Valt nu toch reuze mee deze middag?quote:Op zondag 16 april 2006 14:06 schreef frenky90 het volgende:
Wat is je eerste indruk van ons? heel eerlijkbitchen
de rest brandt zijn vingers aan mij, als ze het zouden proberenquote:Op zondag 16 april 2006 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een nette foto he. Je bent nog mindejarig en niet IEDEREEN wil er z'n vingers aan branden
voor de verandering zijn ze er niet stroekiequote:Op zondag 16 april 2006 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Valt nu toch reuze mee deze middag?
die andere tieners zin er nu niet, dus dat geeft een aangenaam loom zondagmiddag sfeertje hier![]()
sttt. roep het nu ook niet over je af, en geniet ervan in plaats van roepen om de terugkeer van die anderenquote:Op zondag 16 april 2006 14:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
de rest brandt zijn vingers aan mij, als ze het zouden proberen![]()
![]()
Hoe lekker seks ook is, ik blijf maagd, dan kan ik namelijk in een witte bruidsjurk trouwenquote:Op zondag 16 april 2006 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen de mensen die mij nog niet gehad hebben
[..]
Samen Sommersturm kijken kan ik ook met gewone vriendenMet een vriendje is 't natuurlijk liever, maar zonder sex kan ik ECHT niet! (Wat niet wil zeggen dat ik meteen en alleen sex wil, maar een relatie zonder...? Nee.)
Nope, die ene zit nog tot morgenavond in Noew jork zitie en die andere, ja die zal hier toch wel in de loop van de dag terugkerenquote:Op zondag 16 april 2006 14:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
voor de verandering zijn ze er niet stroekie
en dan TRS en CDP als bruidsjonkertjes ??quote:Op zondag 16 april 2006 14:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe lekker seks ook is, ik blijf maagd, dan kan ik namelijk in een witte bruidsjurk trouwen![]()
![]()
Bruidsmeisjesquote:Op zondag 16 april 2006 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan TRS en CDP als bruidsjonkertjes ??
ik denk van nietquote:Op zondag 16 april 2006 14:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
BruidsmeisjesEn de regel over wit dragen geldt ook voor hen, wat inhoudt dat Rockster de enige is die een wit bruidsmeisjesjurkje zal dragen
![]()
![]()
Naar Noew Jork Zittie dusquote:Op zondag 16 april 2006 14:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar gaat dat heen met de jeugd van tegenwoordig![]()
O ja, dat was 't. Tis stoer om mensen te rammenquote:Op zondag 16 april 2006 14:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
de rest brandt zijn vingers aan mij, als ze het zouden proberen![]()
![]()
En daarom zou het dus nooit klikken tussen onsquote:Op zondag 16 april 2006 14:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe lekker seks ook is, ik blijf maagd, dan kan ik namelijk in een witte bruidsjurk trouwen![]()
![]()
Hou je niet van mannen in jurk, ik zal er vast heel mooi uitzien, ik heb een wespentaillequote:Op zondag 16 april 2006 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarom zou het dus nooit klikken tussen onstenminste, op die manier
Ik had een hele tijd 28-34, toen werd dat 29-34 en nu kan 30-34 ook wel eens.quote:Op zondag 16 april 2006 15:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hou je niet van mannen in jurk, ik zal er vast heel mooi uitzien, ik heb een wespentaille
welke jeansmaat heb jij, Steven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |