my god !!!quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit bericht had ik dus moeten posten
Ang3l heeft mij vergiftigd met zijn vieze poepnagels
hij heeft vorige week een stuk huid er af gekrabd en dat is ondanks jodium en pleisters aan het ontsteken
god weet hoeveel darmwanden die nagels verkend hebben
ik ben besmet met feacalien van tenminste 27 verschillende mensen
![]()
Eat me, eat m... eh. Ja. Ik ook!quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
HONGEEEEEEEEEEEEEEEEER
Gelukkig hoef jij ze niet te eten.quote:
Als je er van smult, geniet zequote:Op zaterdag 15 april 2006 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij ze niet te eten.
Doe ik zodra ik weer thuus benquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:11 schreef Cairon het volgende:
heb je al gekeken naar The Oblongs CDP?
Ang3l staat onder de douche.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:15 schreef Cairon het volgende:
*slaat Ang3l gewoon om de woede kwijt te raken*
It's an acquired taste.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:15 schreef Cairon het volgende:
*slaat Ang3l gewoon om de woede kwijt te raken*
*krabbelt omhoog*quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:50 schreef Cairon het volgende:
het is saai hier vandaag.
achterkant van de handquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:32 schreef Cairon het volgende:
ik denk dat hier iemand de achterkant van mijn hand snel te zien zal krijgen... en anders zal een bepaale ruit een zekere steen ontmoeten
alles goed hequote:Op zaterdag 15 april 2006 21:17 schreef creno het volgende:
burner![]()
je leeft nog ! hoe is het met je vriendje ?
ook goed, al meer dan 10 maanden samen met mijn vriendquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
alles goed he![]()
nog steeds me vriend, en sinds een maand echt officieel (al vind de helft van jullie da onzin) mijn vriend
![]()
hoe ist met jou?![]()
ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:29 schreef creno het volgende:
[..]
ook goed, al meer dan 10 maanden samen met mijn vriend
en over 2 maanden dan ga ik eindelijk de sleutel krijgenkijk hier maar eens voor meer info
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:10 schreef DennisMoore het volgende:
Ben jij dat, Vlarp? [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/11.gif]afbeelding][/url].
I'd wishquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vast zn neukertje van vannacht!
Excuse me? Ik zat met 4 vrienden op de bank en heb Dr Who, Dr Who Confidential en toenWill&Grace gekeken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:14 schreef Cairon het volgende:
ondankbaar kutwijf.
Stuur ik je eens iets toe dat obscuur en gecanceled is, maar erg brilliant, en dan kijk je het niet eens. Nee, meneer moet zogenaamd bij een "vriend" gaan kijken naar "Dr Who".
HUMPF!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |