quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
WaaR_om wil je namen hOreN?
Ja, dat las jij in de post boven je eigen eerste postquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Jij ok hoor. En las ik nou ergens iets over een housewarming BBQ-feestpartyiets?
Uhh, ja.., anders is het geen housewarming natuurlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik garandeer niets.
Maar stel nou dat het zomaar geregeld wordt, waar precies wordt het dan gehouden? In jouw nieuwe huisje?
Maar een treinkaartje Eindhoven-Oss kost niet zo veel. En het is een kwartiertje lopen vanaf het station.. dus.........quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik garandeer niets.
Maar stel nou dat het zomaar geregeld wordt, waar precies wordt het dan gehouden? In jouw nieuwe huisje?
Jij? Weet je zeker dat je dat wilde typen? Want ik snap de "jij" niet helemaal. Als het een "ja" was, dan zou ik het begrijpen...quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhh, jij.., anders is het geen housewarming natuurlijk
quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij? Weet je zeker dat je dat wilde typen? Want ik snap de "jij" niet helemaal. Als het een "ja" was, dan zou ik het begrijpen...
En hoe leg ik mijn ouders uit waar ik heenga?quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar een treinkaartje Eindhoven-Oss kost niet zo veel. En het is een kwartiertje lopen vanaf het station.. dus.........
Dat maakt mij verder niet uit, aangezien mijn taal alles behalve vlekkeloos uit mijn mond en handen komt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vul daar inderdaad maar een 'ja' in.
Ik typ wel eens vaker andere woorden dan ik in m;n hoofd heb
Vooral in het Engels komt het vaak voor.
Dan typ ik now, als ik know bedoel, of andersom.
Of hard en heart, of love en live...
Ik ben een taalprutser ik weet het
Ja, en dan ga je stampvoeten, en roepen dat jij bijna volwassen bent, en geen klein kind meer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hoe leg ik mijn ouders uit waar ik heenga?
+Ja, mam, ik ga naar een BBQ![]()
-Oh? Vaniemand van school?
+Nou, nee. Van 't forum. In Oss, bij iemand thuis
-Ken je die mensen?
+Ja, maar niet persoonlijk![]()
-Je kent ze dus niet![]()
+Nee...![]()
- ...
Ja, maar zo gaat dat niet. Zo ben ik niet en... ja... ik weet het niet...quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, en dan ga je stampvoeten, en roepen dat jij bijna volwassen bent, en geen klein kind meer.
Vervolgens smijt je de deur dicht en ga je gewoon naar het station, en dan richting Oss
* Automatic_Rock denk weer aan de tijd dat hij 17 was
Dat is de instelling!quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:22 schreef k_man het volgende:
Dat heb je toch wel voor AR over?
Moet jij daar nog van overtuigt worden dan???quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:15 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij proberen ze mij ervan te overtuigen anderhalf uur in de auto te gaan zitten voor een BBQ
Oh, maar da's nergens voor nodig toch??quote:
Hehe, nee hoor. Van mij mag je ook misschien zeggenquote:
Dat ligt eraan. Moet je eten meenemen, of een attentie. In geval van het eerste neem je toch gewoon een doos eieren mee?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
He fuck, ik ben uitgenodigd voor een paasbrunch morgenochtend, maar dan moet ik ook iets meenemen. Wat zou geschikt zijn?
Eten. Maar eieren lijken me niet het meest unieke idee. En bovendien moet ik ze dan eerst koken, en ik hou helemaal niet zo van gekookte eieren.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Moet je eten meenemen, of een attentie. In geval van het eerste neem je toch gewoon een doos eieren mee?
Als het maar wel witte paaseitjes zijnquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Een schaal met Paaseitjes van chocolade..
Ik weet niet zeker of ik dit snapquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:57 schreef DaMart het volgende:
Juist!
Iets kan niet datgene niet zijn wat men zegt dat het is, als het de naam draagt van wat het zou zijn.
Feitelijk komt het er op neer dat als je iets witte chocola noemt, je niet kunt zeggen dat het geen chocola is, want het heeft nou eenmaal de naam chocola in zich.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik dit snap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |