poloshirt T-shirt allemaal shirtsquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een T-shirt draag ik enkel bij het sporten.
Overigens vind ik tijdloos/klassiek nog altijd het best gekleed. Zeker voor vrouwen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n hekel aan die trends in de mode. Alles wat je nu te gek voor woorden vindt, is het volgende seizoen helemaal Da Bomb, dan loopt iedereen er in rond. En dan zie je bijna niks anders meer in de winkels hangen![]()
Mijn vloeren zijn schoon. En ik vind dat gewoon gerieflijk. Schoenen zijn toch helemaal niet nodig binnenshuis?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
hoezo ?waarom zou je ze uit doen ? Wordt de vloer dan vies ? Als je ze uit doet krijg je toch vieze sokken ?
Heb jij zo'n vieze vloer dan? Dat is toch helemaal niet fijn?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo ?waarom zou je ze uit doen ? Wordt de vloer dan vies ? Als je ze uit doet krijg je toch vieze sokken ?
Zo schoon dat je sokken er niet vies van worden als je er een avond op looptquote:
En nóg later?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij zo'n vieze vloer dan? Dat is toch helemaal niet fijn?
Zodra ik thuis ben doe ik mijn jas en schoenen uit (en ga ik naar het toilet). En later op de avond doe ik ook mijn sokken uit.
jullie vrouwen hebben ook altijd van die moeilijke schoenenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij zo'n vieze vloer dan? Dat is toch helemaal niet fijn?
Zodra ik thuis ben doe ik mijn jas en schoenen uit (en ga ik naar het toilet). En later op de avond doe ik ook mijn sokken uit.
Mijn Dr. Martens lopen geweldig. En toch vind ik het een hele bevrijding als ze uit zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jullie vrouwen hebben ook altijd van die moeilijke schoenenJe koopt toch schoenen die lekker zitten.
Ik vind het maar net zo gek als met kleren aan slapen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
jullie vrouwen hebben ook altijd van die moeilijke schoenenJe koopt toch schoenen die lekker zitten.
Vind ik dus niet ik zie liever een slecht geklede man dan de buik van een manquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt, om je buik hoef je je veel minder zorgen te maken dan om je kleding!
Ik slaap altijd in een tshirt en boxer Anders zweet je zo in bed .. nu zweet je in het tshirt en die gooi makkelijker bij de was.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het maar net zo gek als met kleren aan slapen.
Ik kwam pas een topic tegen in Lifestyle over het dragen van een beha tijdens het slapen. Werkelijk, het was nog nooit bij me opgekomen, om een beha aan te houden tijdens het slapen!
Hangt er ook wel van af welke manquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vind ik dus niet ik zie liever een slecht geklede man dan de buik van een man
Ik voel de behoefte niet zo om mn schoenen uit te doen. Waarom zouden schoenen alleen voor buiten zijn ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn Dr. Martens lopen geweldig. En toch vind ik het een hele bevrijding als ze uit zijn.
Niet !quote:
Omdat ze daar in eerste instantie voor gemaakt zijn!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik voel de behoefte niet zo om mn schoenen uit te doen. Waarom zouden schoenen alleen voor buiten zijn ?
Ik zweet niet in bed. Althans, daar moet wel héél wat voor gebeuren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik slaap altijd in een tshirt en boxer Anders zweet je zo in bed .. nu zweet je in het tshirt en die gooi makkelijker bij de was.
Ook niet als het warm is ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zweet niet in bed. Althans, daar moet wel héél wat voor gebeuren.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je nu wel een foto van je buik moet laten zien hè?
Dan moet het wel héél warm zijn. En dan wil ik zéker niks aan.quote:
Ik wacht ook nog op de foto's van LXIV.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
Wacht maar tot de barbecue. IRLquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op de foto's van LXIV.
Nou vooruit dan :quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je signature.quote:
Wel onder het boek.quote:
Nooit ! Zie ook strandfoto. Ik doe nooit mn tshirt uit ...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vind ik ook zo'n gek gebruik, dat mannen bij een barbecue zich van hun bovenkleding ontdoen.
Ik doe mn buik nooit bloot !quote:
Dat vond ik ook, maar ik heb er net heel eventjes kort over nagedacht. Het is natuurlijk omdat het best wel heet is bij z'n barbecue.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vind ik ook zo'n gek gebruik, dat mannen bij een barbecue zich van hun bovenkleding ontdoen.
Nou, allereerst barbecue je vooral als het warm is, en buiten. Ten tweede is het rondom zo'n barbecue vaak nog veel warmer. Ten derde drink je dan ook nog bier en anders mors je dat maar over je shirt, en ten vierde toon ik graag mijn slanke lichaam (met aerodynamische pieter v.d. hoogebandkuil).quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Festival dingen tellen sowieso niet!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef Bosbeetle het volgende:
En nu komt PP langs die zegt dat ik op sziget wel in de blote bast liep. Dat telt niet dat was in hongarije
Kees van Kooten heeft daar een leuk kort verhaal over in het boek levensnevel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
OK, daar zit wat in, maar het blijft uberhaupt een gek gebruik, met ontbloot bovenlijf rondlopen. Beetje ordinair.
fase-2quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Festival dingen tellen sowieso niet!
uitleg s.v.p?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
aerodynamische pieter v.d. hoogebandkuil
Dan moet je vooral bij festivals wegblijven.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
OK, daar zit wat in, maar het blijft uberhaupt een gek gebruik, met ontbloot bovenlijf rondlopen. Beetje ordinair.
Ja mijn buik is nou eenmaal een kilo te zwaar daar ben ik niet trots op.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:03 schreef wyccie het volgende:
De ene wil zijn buik niet laten zien, de ander schept de hele tijd op over zijn strakke lichaam![]()
Dat hangt helemaal van de omgeving af, Claudia. Maar ik zou mezelf toch allesbehalve ordinair willen noemen (als mensen vinden dat ik een accent heb vinden ze me bekakt, en ik ben ook niet iemand die met naar het strand gaat met een vrouw die topless gaat zonnen). Bij barbecuen gelden gewoon andere conventies.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
Vind ik ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
OK, daar zit wat in, maar het blijft uberhaupt een gek gebruik, met ontbloot bovenlijf rondlopen.
Ziet het er zo uit?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja mijn buik is nou eenmaal een kilo te zwaar daar ben ik niet trots op.
Sommige mannen (vooral lange) hebben een borstbeen dat net iets eerder ophoudt, waardoor ze een soort kuil krijgen. Pieter v.d. Hoogeband heeft dat o.a. ook, en daardoor zou ie aerodynamischer door het water kunnen. Mijn broertje (2.08) heeft het heel erg, bij hem loopt is die kuil zo diep dat ie bijna tot aan z'n rug reikt.quote:
quote:
Op de strandfoto lijkt het alsof je helemaal geen buik hebt.quote:
Waar is de kuil ?quote:
Ik vind een buikje lelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
Ik vind een buikje geen probleem. Je kunt er fijn op liggen. Op die van een ander bedoel ik.
Een kilo teveel buik .. of een paar kilo te weinig spier misschien is dat het probleem. Ik heb gewoon zo'n hangbuik en dat vind ik niet mooi. En ik heb geen zin om er iets aan te doen. Tenzij het op te lossen is met minder eten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op de strandfoto lijkt het alsof je helemaal geen buik hebt.
Ik vind een buikje geen probleem. Je kunt er fijn op liggen. Op die van een ander bedoel ik.
Bij mannen wel. Bij vrouwen ligt het allemaal wat anders.quote:
Hebben meer mannen zo'n gat dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sommige mannen (vooral lange) hebben een borstbeen dat net iets eerder ophoudt, waardoor ze een soort kuil krijgen. Pieter v.d. Hoogeband heeft dat o.a. ook, en daardoor zou ie aerodynamischer door het water kunnen. Mijn broertje (2.08) heeft het heel erg, bij hem loopt is die kuil zo diep dat ie bijna tot aan z'n rug reikt.
Mn vriendin vind het zelfs mooi die heeft er liever wat bijaan dan wat eraf... Maarja ik vind het niet mooi. haha zowiezo zijn mannen lelijke gedrochten maar toch.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is zo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bij mannen wel. Bij vrouwen ligt het allemaal wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |