Echt, om je buik hoef je je veel minder zorgen te maken dan om je kleding!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Ttrouwens swinters heb ik natuurlijk wel een trui aan. Maar aan de mode mee doenmij niet gezien. Ik echt niets interessant aan mode. Kleren zijn kleren ze bedekken je een beetje en je hebt het er warm door. Zolang mensen mijn buik niet zien ben ik blij
Ik kan me echt niet voorstellen dat je niet geeft om kleding bij vrouwen, goede lingerie ofzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Ttrouwens swinters heb ik natuurlijk wel een trui aan. Maar aan de mode mee doenmij niet gezien. Ik echt niets interessant aan mode. Kleren zijn kleren ze bedekken je een beetje en je hebt het er warm door. Zolang mensen mijn buik niet zien ben ik blij
Die mensen ken ik!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
Er zijn ook mensen die in de winter nog met een T-shirt lopen. Amerikanen zijn daar best gek in, die lopen dan zelfs nog op sandalen.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt, om je buik hoef je je veel minder zorgen te maken dan om je kleding!
Dat doe ik dan niet maar ik blijf wel zolang mogelijk in tshirt lopen. Tshirst zijn gewoon prettig, makkelijk, zitten altijd goed, geen gedoe met knoopjes, er staat bij voorkeur een bandnaam op ook nog eens leuk. Kortom tshirts zijn gewoon handig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
Er zijn ook mensen die in de winter nog met een T-shirt lopen. Amerikanen zijn daar best gek in, die lopen dan zelfs nog op sandalen.
Wat voor kleding heb je nu aan?quote:
Zwarte leren schoenen, een spijkerbroek en een polo-achtige trui. poloshirt met lange mouwen.quote:
Nouja helemaal niks zolang ze maar niet te erg conform de mode zijn zie : http://gpders.web-log.nl/log/1314596quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat je niet geeft om kleding bij vrouwen, goede lingerie ofzo.
Wil je ook wat uittrekken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zwarte leren schoenen, een spijkerbroek en een polo-achtige trui. poloshirt met lange mouwen.
Ja, dat vind ik ook zoiets geks, mensen die binnenshuis hun schoenen aan houden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:38 schreef LXIV het volgende:
Zwarte leren schoenen, een spijkerbroek en een polo-achtige trui. poloshirt met lange mouwen.
En wil je daar dan even wat foto's van maken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
Wil je ook wat uittrekken?
Spijkerbroek met shirt, zie het werkt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Meestal zit ik rond dit tijdstip naakt achter mijn computer, zoals je weet wyccie!quote:
Ik heb ook zo'n hekel aan die trends in de mode. Alles wat je nu te gek voor woorden vindt, is het volgende seizoen helemaal Da Bomb, dan loopt iedereen er in rond. En dan zie je bijna niks anders meer in de winkels hangenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja helemaal niks zolang ze maar niet te erg conform de mode zijn zie : http://gpders.web-log.nl/log/1314596
Een T-shirt draag ik enkel bij het sporten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Spijkerbroek met shirt, zie het werkt.
hoezo ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook zoiets geks, mensen die binnenshuis hun schoenen aan houden.
Oh sorry, ik had je opgestoken hand niet gezien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Meestal zit ik rond dit tijdstip naakt achter mijn computer, zoals je weet wyccie!
poloshirt T-shirt allemaal shirtsquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een T-shirt draag ik enkel bij het sporten.
Overigens vind ik tijdloos/klassiek nog altijd het best gekleed. Zeker voor vrouwen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n hekel aan die trends in de mode. Alles wat je nu te gek voor woorden vindt, is het volgende seizoen helemaal Da Bomb, dan loopt iedereen er in rond. En dan zie je bijna niks anders meer in de winkels hangen![]()
Mijn vloeren zijn schoon. En ik vind dat gewoon gerieflijk. Schoenen zijn toch helemaal niet nodig binnenshuis?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
hoezo ?waarom zou je ze uit doen ? Wordt de vloer dan vies ? Als je ze uit doet krijg je toch vieze sokken ?
Heb jij zo'n vieze vloer dan? Dat is toch helemaal niet fijn?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo ?waarom zou je ze uit doen ? Wordt de vloer dan vies ? Als je ze uit doet krijg je toch vieze sokken ?
Zo schoon dat je sokken er niet vies van worden als je er een avond op looptquote:
En nóg later?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij zo'n vieze vloer dan? Dat is toch helemaal niet fijn?
Zodra ik thuis ben doe ik mijn jas en schoenen uit (en ga ik naar het toilet). En later op de avond doe ik ook mijn sokken uit.
jullie vrouwen hebben ook altijd van die moeilijke schoenenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij zo'n vieze vloer dan? Dat is toch helemaal niet fijn?
Zodra ik thuis ben doe ik mijn jas en schoenen uit (en ga ik naar het toilet). En later op de avond doe ik ook mijn sokken uit.
Mijn Dr. Martens lopen geweldig. En toch vind ik het een hele bevrijding als ze uit zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jullie vrouwen hebben ook altijd van die moeilijke schoenenJe koopt toch schoenen die lekker zitten.
Ik vind het maar net zo gek als met kleren aan slapen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
jullie vrouwen hebben ook altijd van die moeilijke schoenenJe koopt toch schoenen die lekker zitten.
Vind ik dus niet ik zie liever een slecht geklede man dan de buik van een manquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt, om je buik hoef je je veel minder zorgen te maken dan om je kleding!
Ik slaap altijd in een tshirt en boxer Anders zweet je zo in bed .. nu zweet je in het tshirt en die gooi makkelijker bij de was.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het maar net zo gek als met kleren aan slapen.
Ik kwam pas een topic tegen in Lifestyle over het dragen van een beha tijdens het slapen. Werkelijk, het was nog nooit bij me opgekomen, om een beha aan te houden tijdens het slapen!
Hangt er ook wel van af welke manquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vind ik dus niet ik zie liever een slecht geklede man dan de buik van een man
Ik voel de behoefte niet zo om mn schoenen uit te doen. Waarom zouden schoenen alleen voor buiten zijn ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn Dr. Martens lopen geweldig. En toch vind ik het een hele bevrijding als ze uit zijn.
Niet !quote:
Omdat ze daar in eerste instantie voor gemaakt zijn!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik voel de behoefte niet zo om mn schoenen uit te doen. Waarom zouden schoenen alleen voor buiten zijn ?
Ik zweet niet in bed. Althans, daar moet wel héél wat voor gebeuren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik slaap altijd in een tshirt en boxer Anders zweet je zo in bed .. nu zweet je in het tshirt en die gooi makkelijker bij de was.
Ook niet als het warm is ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zweet niet in bed. Althans, daar moet wel héél wat voor gebeuren.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je nu wel een foto van je buik moet laten zien hè?
Dan moet het wel héél warm zijn. En dan wil ik zéker niks aan.quote:
Ik wacht ook nog op de foto's van LXIV.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
Wacht maar tot de barbecue. IRLquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op de foto's van LXIV.
Nou vooruit dan :quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |