Trailer gezien?quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, wat een grap
wie heeft dat verzonnen:?
titanic is echt een film waarvan ik nou nooit een deel 2 had verwacht, laat staan dat ik erop gehoopt had
Dan heb je echt een topper in handenquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Echt een heel knap gemaakt filmpje
En een briljant concept. Deze film zou echt uit moeten komen
Niks hoop, maar die is echtquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:15 schreef Blackletter het volgende:
k hoop dat t wel echt islijkt me echt mooie film
![]()
Die Warm Liquid Goo Phase is uit Austin Powersquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:37 schreef Marble het volgende:
Van begin tot eind geniaal dit.
Het ijsblok met Jack erin. "Warm liquid goo fase begins". De voiceovers (hoe hebben ze dat geflikt?). En die remix van My Heart Will Go On aan het einde![]()
![]()
.
Geniaal.
Ik bedoel die typische filmtrailer voiceovers met karakteristiek aangezette mannenstem, zoals "This summer, Jack's back". Dat de soundbites uit andere films komen, snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Die Warm Liquid Goo Phase is uit Austin Powers
Dat doet Pablo Francisco ook erg goed,quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik bedoel die typische filmtrailer voiceovers met karakteristiek aangezette mannenstem, zoals "This summer, Jack's back".
Die kerel is super inderdaad.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat doet Pablo Francisco ook erg goed,!
"Arnold Schwarzenegger is Little Tortilla Boy."
Ja iddquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wahaha, geniaal.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:38 schreef woutabest het volgende:
aan het einde van het filmpje staat op de grafsteen 1899-1997 maar ze was in de film echt geen 12
Pirates of the Caribean, The islandquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Er zitten ook stukjes Con Air, Catch Me If you Can en Romeo + Juliet in.
Echt geweldig gemaakt.
Ik had hem op filmtotaal al gezien
quote:
Het nummer "Southampton" van de originele Titanic soundtrack.quote:Op zondag 16 april 2006 01:08 schreef neggix het volgende:
Welk muziekje is trouwens dat waar begint dat ze jack zien in dat ijs... Tijdens dat Liquid goos begin muziekje? Dat is echt stoer heel hard en met dolby
[error mode]quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:50 schreef Dj-Branco het volgende:
nou dat er mensen zijn die daar intrappen vind ik anders niet zo heel gek. het is bijna zo professioneel gemaakt dat je het bijna geloven wilt. op Emule 0.46C kan je hem idd Downloaden onder de naam Titanic Two The Surface maar als je de film binnen hebt en je wilt hem openen krijg je de melding dat het bestand beschadigt is en niet relevant is (kortom onbruikbaar is) moet zeggen die gast die dit filmpje gemaakt heeft he heeft zeker de grote lol erin want iedereen wil die film ongeacht of die nep / echt is graag zien. hij heeft dusdanig indruk op de mentaliteit kunnen maken. ondanks het een fantasie trailer is. ik vind het knap gedaan. snap niet dat leonardo niet doet google of youtubeed.. dat kan hem nog eens op ideeën brengen wat ik niet snapt van de trailer. hoe heeft die het gemaakt met dat google en het graf van rose?!?!?! is daar een verklaring van?! kan me niet herinneren dat er een film was met die grafsteen. dus er is degelijk iets van waarheid in en deels niet. kortom het idee is zo manifiek en zou je deze trailer op tv laten tonen en met een nummer onder van Beste nu de tickets voor de film wedde dat er miljoenen binnen gaat stromen puur dat de mensen deze film toch zien willen. Door de muziek ben je afgelijd op de details van de movies. dat maakt het juist zo overtuigend. ik zelf vind het een top trailer en die film moet gewoon komen vind ik. nu wil ik hem zien ook! al basteld die gast een hele film zo in elkaar zal mij een worst wezen als hij een trailer maken kan weet die vast wel hoe je een complete film in elkaar zetten moet. btw ken die nog eens goud geld mee verdienen en leonardo die dan denkt (WTF is dit)
gewoon een woord
Geniaal en dat er mensen intrappen vind ik niet gek dit is een beetje te professioneel gemaakt als je niet in de film bisnis zou zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |