quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 20:50 schreef Dj-Branco het volgende:nou dat er mensen zijn die daar intrappen vind ik anders niet zo heel gek. het is bijna zo professioneel gemaakt dat je het bijna geloven wilt. op Emule 0.46C kan je hem idd Downloaden onder de naam Titanic Two The Surface maar als je de film binnen hebt en je wilt hem openen krijg je de melding dat het bestand beschadigt is en niet relevant is (kortom onbruikbaar is) moet zeggen die gast die dit filmpje gemaakt heeft he heeft zeker de grote lol erin want iedereen wil die film ongeacht of die nep / echt is graag zien. hij heeft dusdanig indruk op de mentaliteit kunnen maken. ondanks het een fantasie trailer is. ik vind het knap gedaan. snap niet dat leonardo niet doet google of youtubeed.. dat kan hem nog eens op ideeën brengen wat ik niet snapt van de trailer. hoe heeft die het gemaakt met dat google en het graf van rose?!?!?! is daar een verklaring van?! kan me niet herinneren dat er een film was met die grafsteen. dus er is degelijk iets van waarheid in en deels niet. kortom het idee is zo manifiek en zou je deze trailer op tv laten tonen en met een nummer onder van Beste nu de tickets voor de film wedde dat er miljoenen binnen gaat stromen puur dat de mensen deze film toch zien willen. Door de muziek ben je afgelijd op de details van de movies. dat maakt het juist zo overtuigend. ik zelf vind het een top trailer en die film moet gewoon komen vind ik. nu wil ik hem zien ook! al basteld die gast een hele film zo in elkaar zal mij een worst wezen als hij een trailer maken kan weet die vast wel hoe je een complete film in elkaar zetten moet. btw ken die nog eens goud geld mee verdienen en leonardo die dan denkt (WTF is dit)
gewoon een woord
Geniaal en dat er mensen intrappen vind ik niet gek dit is een beetje te professioneel gemaakt als je niet in de film bisnis zou zitten.
[error mode]
Text invalid
Recipient unable to comply
No such thing
Requesting translation please.
[/error mode]
[zeik mode]
Wat een kut kick
[/zeik mode]
Een trailer faken is heel iets anders dan een film maken.
En over dat graf van Rose: het is waar gebeurd. Die vrouw is echt begraven. Dus waarschijnlijk beelden van haar graf. Van t net of zelf gefilmt.