abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:19:44 #51
124377 pmb_rug
salvation received
pi_37054209
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 08:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

Inderdaad.
Iets dergelijks zul je mij dan ook niet horen zeggen.
de populist en demagoog heeft dus altijd gelijk?
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:21:40 #52
130955 Floripas
Blast from the past
pi_37054240
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:19 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

de populist en demagoog heeft dus altijd gelijk?
"Populist" en "demagoog" zijn termen voor iemand die een verhaal helder over kan brengen naar de achterban. Zolang hij niet liegt en vrije, geweldloze tegenspraak krijgt in een ongecontroleerde media, is er niets aan de hand.
Welke partij zou niet graag demagogisch zijn?
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:55:51 #53
124377 pmb_rug
salvation received
pi_37055907
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

"Populist" en "demagoog" zijn termen voor iemand die een verhaal helder over kan brengen naar de achterban. Zolang hij niet liegt en vrije, geweldloze tegenspraak krijgt in een ongecontroleerde media, is er niets aan de hand.
Welke partij zou niet graag demagogisch zijn?
wat is liegen? is dat de 'waarheid' anders weerspiegelen dan dat zij is? maar politieke waarheid bestaat in feite niet. Ik heb liever een integer intelligent stabiel persoon als Balkenende als leider van de natie, dan een demagoog en opvlieger als P. Fortuyn.
maar opzich heb je met je laatste vraag wel gelijk, maar ik kies inhoud boven vorm. eigenlijk zal het samen moeten gaan.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_37056353
https://n34.noties.nl/peil.nl/
Ik lees in een persbericht van Maurice The Dog, 16 april 2006: In een onderzoek in opdracht van de NOS onder ongeveer 2000 personen op 14 en 15 april 2006 is via peli.nl vastgesteld hoe de politieke verhoudingen liggen na de officiële kandidaatstelling van Rita Verdonk.
Uitkomst: VVD 6 zetels hoger dan CDA. "Terwijl de vorige week het CDA nog 1 zetel groter was dan de VVD is de verschuiving tussen deze partijen zo fors dat de VVD nu 6 zetels voorstaat. Vergeleken met 6 weken geleden is de VVD nu 11 zetels gestegen en het CDA 6 zetels gedaald. Onder invloed van deze stijging van de VVD is de linkse coalitie langzaam weer aan het dalen en staat nu op 75 zetels."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')