Zo'n knop moet er idd niet op zitten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
kost me 10 cent iedere keer als je perongeluk langer dan twee tellen op de Wap knop drukt![]()
Blij dat ik eerder was dan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:26 schreef M5 het volgende:
ik had bijna een Porsche 961 topic gemaakt
idd. de ergste race-mislukking van Porsche verdient geen eigentopic, laat staan een SC.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Blij dat ik eerder was dan.
966 word weer echt leuk btw
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:31 schreef M5 het volgende:
[..]
idd. de ergste race-mislukking van Porsche verdient geen eigentopic, laat staan een SC.
Maare 966? wat ben je dan van plan?
niet eens een gare oostblok bak:quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Merk en type: Caterpillar 966 C
Eigenaar: Van der Woude
Land van herkomst: Nederland
Datum: 05-04-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
5 SC'tjes zijn voorbij voor je d'r erg in hebtquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
we zijn nog lang niet bij 966 stelletje zoetwatervissers
jij had het al gezegdquote:
goed hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:55 schreef Hugster het volgende:
Hoe is het met Nick
Weinig remote admin werk meer blijkbaar?![]()
drukquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja lekker lekker [afbeelding]
Weinig zin in PTA de laatste tijd? Of druk druk druk?![]()
Wil je blijven msn'en enzo? Of hoeft het niet meer zo nodig?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:00 schreef Fugie het volgende:
hugo wat zijn hippe foons, denk dat ik gewoon weer een qtek neem namelijk
Mooizo!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
druk
heb ook niet meegelezen..
maar PTA zelf lijkt wel een beetje saai!
ja daarom zeg ik het ook maar evenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:03 schreef M5 het volgende:
[..]
je bent de eerste die ik hoor zeggen dat ik pannekoeken niet zo lekker vind
Ciaoquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ben er weer vandoor
naar huis
tot de volgende keer
spek is wel okquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja daarom zeg ik het ook maar evenIk ken er ook maar weinig
Hier thuis flikkeren ze er van alles en nog wat aan spek en groenten op enzo, dan hoef ik hem al helemaal niet meer![]()
Ik lust al die dingen los ook wel, maar als het door zo'n deegflap zit vind ik het echt nastyquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:06 schreef M5 het volgende:
[..]
spek is wel ok.. maar groente... kun je net zo goed beter pizza eten
Precies, dat machtige gevoel, krijg er nu kotsneigingen vanquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:07 schreef BoJo het volgende:
vroeger moest ik altijd nekken na de eerste pannekoek
nu kan ik er wel een paar op mits niet te vet en machtig en alleen met suiker
koud vind ik ze eigenlijk weer iets minder. Net uit de pan hoeft ook niet maar daar tussen in zeg maar en dan alleen met beetje suikerquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Precies, dat machtige gevoel, krijg er nu kotsneigingen van
Maar bijvoorbeeld die koude gezoete pannenkoeken van de supermarkt vind ik weer heerlijk
Ja maar je durfde ze niet af te slaan natuurlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
koud vind ik ze eigenlijk weer iets minder. Net uit de pan hoeft ook niet maar daar tussen in zeg maar en dan alleen met beetje suiker![]()
In Duitsland heb ik een keer van die hele dikke met stroop gegeten gemaakt door de oma van een russische maat toen ik daar zat. Heb me niet zo chill gevoelt erna weet ik nog![]()
heerlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar je durfde ze niet af te slaan natuurlijk
Lekker weertje is het buiten trouwens
Je geeft maar een gil hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
heerlijk![]()
het begint nu mooi weertje te worden om mij eens te filmen huug![]()
idd, goede locatie moet er ook zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:24 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
ff kijken wanneer het jou ook uit komt natuurlijk en een rustig stukje b weg![]()
ja zo'n standaard filmpjequote:Op vrijdag 14 april 2006 18:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd, goede locatie moet er ook zijn
Wat was je van plan? Beetje revven, langsrijden enzo?![]()
gaat helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja zo'n standaard filmpje![]()
ik wil nl. wel eens mijn eigen auto horen![]()
Lijkt me heel vetquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugo, ga je mij ook filmen op de Spartamet![]()
ga ik sprinten tegen Alexxxx... maar dat ga ik vast verliezenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lijkt me heel vet![]()
![]()
Die machtige uitlaatpruttel ;9~
En vet illegaal hequote:Op vrijdag 14 april 2006 18:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lijkt me heel vet![]()
![]()
Die machtige uitlaatpruttel ;9~
Meer spektakel is niet altijd beter.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik + spartamet+ fietspad langs de dokkumer ee is meer spektakel
Wat klinkt nou beter, een Sachs hulpmotor of een Ferrari motor?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meer spektakel is niet altijd beter.
ik dacht heel even dat je het over mijn motor hadquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat klinkt nou beter, een Sachs hulpmotor of een Ferrari motor?
Nee, die klinkt wel beter dan een Sachsquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht heel even dat je het over mijn motor had![]()
Ferrari.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat klinkt nou beter, een Sachs hulpmotor of een Ferrari motor?
Uiteindelijk wel.quote:
Joecheiquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:51 schreef Sjoewe het volgende:
In AmsterdamM'n zusje kookt
Ik internet
En ik heb fot's gemaakt voor de ongelovigen
Jij altidj met je foto'squote:Op vrijdag 14 april 2006 18:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ik internet
Word je doof van.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt er geen verstand van, te vaak in een CRX gezeten.
stuur die fotos maar van je zusjequote:Op vrijdag 14 april 2006 18:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ik internet
Ik wil nog eens oordopjes laten makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb oordoppen. Ideaal voor de autocross (want daar draaien ze piratenmuziek)
Jij krijgt ze niet te zien iig nuquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij altidj met je foto's
Zet eens wat vaker vehikels p de foto ip[v jezelf
btw: als je zus sexy is en je geuile foto's van haar hebt gemaakt heb ik niks gezegd.
Ehm ja gast.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ze op jou lijkt mis ik er niks aan
de sateschnitzels, aardappelen en sperziebonen heb ik van de week al opquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij met je smerige pannekoeken
Ik had satéschnitzels, aardappels, sperziebonen en perzikken![]()
Dan moet je dat nog maar ff doen, want die zijn lekkerquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
de sateschnitzels, aardappelen en sperziebonen heb ik van de week al opperzikken nog niet.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Satéschnitzels
*zet het er bij op het boodschappenbriefje
whatup met jou dan jochiequote:
wel als je allergisch bent voor noten & pinda's (saté dus ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
whatup met jou dan jochie
Satéaus, satéschnitzels, satéstokjes, satégehakt is echt echt niet mis mee eh
idd, pa stond nog onder de douchequote:Op vrijdag 14 april 2006 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja hej, tot over 2 minuten he
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:07 schreef Alfisti het volgende:
Pannenkoeken en Senseo roeleren beide
Haaaaaai overigens
Jij altijd met je ff wegquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
idd, pa stond nog onder de douche
En niet zo zeuren over pannenkoeken
Wat eng, we delen wéér een meningquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:02 schreef hermandeperman het volgende:pannenkoeken
Wanneer mogelijk heb ik daar een NOG grotere hekel aan dan aan die kankersenseo-koffie![]()
Gadverdamme wat is zo'n lap dom deeg toch vies, en al helemaal wanneer men er![]()
![]()
STROOP
![]()
![]()
overheen tyft
![]()
![]()
Die vieze drapperige gore zwarte bende die aan je gehemelte plakt
![]()
![]()
Gelukkig deelt m'n pa m'n mening dus heb ik in m'n leven een keer of 5 pannenkoeken gegeten![]()
![]()
![]()
kut voor jequote:Op vrijdag 14 april 2006 20:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wel als je allergisch bent voor noten & pinda's (saté dus ook)
ja die is er wel tussen ons ehquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's heul nie erg, da's gewoon liefde
Sterk spul he dat Volvo................quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn god ik ben gebroken
2 accu's kapot 1 achteras krom is de score voor vandaag![]()
Achteras hebben we met een hamer weer recht gekregen
Denk eerder dat je een verrotte acculader hebtquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn god ik ben gebroken
2 accu's kapot 1 achteras krom is de score voor vandaag![]()
Achteras hebben we met een hamer weer recht gekregen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sterk spul he dat Volvo................![]()
we hebben het over skeltertjesquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gaat alles wel goed Alexxxx?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
kart
![]()
stoeltje
![]()
carbon
![]()
Vito
TV
![]()
Groningen
![]()
labrador
![]()
![]()
![]()
Alizee zwanger
![]()
![]()
![]()
maagd
![]()
![]()
![]()
![]()
maaaaaaquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:07 schreef Alfisti het volgende:
Pannenkoeken en Senseo roeleren beide
Haaaaaai overigens
WHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
kart
![]()
stoeltje
![]()
carbon
![]()
Vito
TV
![]()
Groningen
![]()
labrador
![]()
![]()
![]()
Alizee zwanger
![]()
![]()
![]()
maagd
![]()
![]()
![]()
![]()
gaat om een kart gok ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
kart
![]()
stoeltje
![]()
carbon
![]()
Vito
TV
![]()
Groningen
![]()
labrador
![]()
![]()
![]()
Alizee zwanger
![]()
![]()
![]()
maagd
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is jouw probleemquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
kart
![]()
stoeltje
![]()
carbon
![]()
Vito
TV
![]()
Groningen
![]()
labrador
![]()
![]()
![]()
Alizee zwanger
![]()
![]()
![]()
maagd
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik ga je een Maltezer voeren via een rietje waar ik hem even tegenop zuig![]()
Ja wel schattig ehquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Potdulle wat liev
Dan plop ik ff een biertje voor je open [14.gif]
Als jij zo'n zielig teringleven zou hebben, zou je dan humor hebben denk je?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ben blij dat je er ook de lol van inziet.
jij eerst, en het liefst pijnlijkquote:
wanneer kom je minimeeten?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij altijd met je ff weg![]()
![]()
En pannenkoeken sucken zwaar![]()
![]()
Wat een domme uitvinding is dat zeg![]()
![]()
![]()
Als je me echt wil straffen moet je me een pannenkoek geven en daarna een kopjesenseo
voorschotelen
Alfristri
Neequote:
Je kunt ook hier naast mij komen liggen op de bankquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja wel schattig eh
Nou doe maar een biertje dan ja![]()
Kom je gezellig naast me liggen op de bank?
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als jij zo'n zielig teringleven zou hebben, zou je dan humor hebben denk je?
dvd'tje Sex and the Cityquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt ook hier naast mij komen liggen op de bank
Maar samen een DVD'tje kijken dus?Als we maar samen zijn
ik mis er niks aan hoor..quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik ook al zo vaak tegen hem gezegd
![]()
![]()
Ik ben niet degene die hier heel de dag heeft zitten rukken hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als jij zo'n zielig teringleven zou hebben, zou je dan humor hebben denk je?
Ik kom alleen in die buurt als ik ga wintersporten, maar dan dus alleen 's ochtends om 07h00 om er met een snelheid van 150+ doorheen te klappenquote:
Ik ben bij paps en mamsquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
dvd'tje Sex and the City
Ik kom naar je toe
Huisgenoot weggestuurd?
moet er ook altijd de hele dag over nadenken en wachten totdat er een goede kans voor komtquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ene post per dag van jou vind ik zo heerlijk
Whehehe sterf domme teringmongool whehehequote:Op vrijdag 14 april 2006 20:21 schreef BaraCuda het volgende:
Gezellig hier zeg top gewoon
no thanksquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kom alleen in die buurt als ik ga wintersporten, maar dan dus alleen 's ochtends om 07h00 om er met een snelheid van 150+ doorheen te klappen
Je mag uiteraard wel eens een keer bij mij een saté-tje komen eten
Wie wel dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hier heel de dag heeft zitten rukken hoor![]()
ach tenminste begin jezelf niet hequote:Op vrijdag 14 april 2006 20:21 schreef BaraCuda het volgende:
Gezellig hier zeg top gewoon
preciesquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je mist....
quote:
Dus je bent heel blij met een usert als Bara? De kansen worden je gewoon in de schoot geworpenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet er ook altijd de hele dag over nadenken en wachten totdat er een goede kans voor komt![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus je bent heel blij met een usert als Bara? De kansen worden je gewoon in de schoot geworpen![]()
On my wayquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben bij paps en mams
Veel meer ruimte dus
En Sjon kan het allemaal wel hebben hoor anders
heey je moet toch wat doen als je je verveeltquote:
lexjequote:
Gemarineerde stukjes varken op houten stokjes heet ook saté. En dat sla jij gewoon af bij Herm thuis?quote:
Jij moet echt eens een keertje een leven gaan kopen, desnoods huren, maar de manier waarop jij reageert getuigd echt van 0 levenservaringquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
Tis gewoon beetje zielig dat de helft hier die schrale alex volgt als hij weer een domme opmerking maakt
Maar ook dat zal wel weer aan mij liggen![]()
eensquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
Tis gewoon beetje zielig dat de helft hier die schrale alex volgt als hij weer een domme opmerking maakt
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
Astroglide, het ideale middel voor een lange avond anusbatsenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
On my way![]()
Astroglide mee, lekker soppen
Eenzame rukkertquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey je moet toch wat doen als je je verveelt![]()
Wat zit je nou slap te lullen man, ik meld hoe m'n kartdag was, zit die eppo uit friesland te janken en iedereen lult weer mee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij moet echt eens een keertje een leven gaan kopen, desnoods huren, maar de manier waarop jij reageert getuigd echt van 0 levenservaring![]()
![]()
![]()
![]()
BOEHOE
![]()
Wat dacht je van swaffelen met zo'n gladde unitquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Astroglide, het ideale middel voor een lange avond anusbatsen![]()
Je laat me denken aan Monaco aan de Maasquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gemarineerde stukjes varken op houten stokjes heet ook saté. En dat sla jij gewoon af bij Herm thuis?
tssssk.
Heerlijk hoe dat vocht in je ooghoeken sijpelt en de heerlijke **SPLAT** die je penis maakt tegen mijn kopquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat dacht je van swaffelen met z'n gladde unit
Ik wou dat ik ruimte had in mn onderschirftquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
naar een maat van me, zuipenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DONDER OP GEK!!
Serieus, wat ga je doen?
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DONDER OP GEK!!
Serieus, wat ga je doen?
Ik zla Sisi bellen dat ze dit weekend wat extra liter draaien om de voorraad weer op peil te brengenquote:
Hoedat zo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je laat me denken aan Monaco aan de Maas![]()
![]()
![]()
jaja tis weer een topdag zoquote:
Je hebt duidelijk niet begrepen dat je de heren in de blauwe kleur behoort te volgen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat zit je nou slap te lullen man, ik meld hoe m'n kartdag was, zit die eppo uit friesland te janken en iedereen lult weer mee.
hoe komen jullie er bij dat ik geen drank zou nuttigen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zla Sisi bellen dat ze dit weekend wat extra liter draaien om de voorraad weer op peil te brengen
Ik schijt op blauw en helemaal alex die niet eens blauw hoort te zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet begrepen dat je de heren in de blauwe kleur behoort te volgen?
Domme rukker
Je was te stoned om je te kunnen herinneren dat we naar de kiptoko zijn geweest om daar aan dat mokkel met een IQ van 2 te vragen of ze nog een kipsaté-menu hadden?quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heerlijk hoe dat vocht in je ooghoeken sijpelt en de heerlijke **SPLAT** die je penis maakt tegen mijn kop
Er was hier in de SC toch een bosjostie die geen alcohol drinkt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:33 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe komen jullie er bij dat ik geen drank zou nuttigen.![]()
![]()
nah veel plezier hier hoor
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik schijt op blauw en helemaal alex die niet eens blauw hoort te zijn
Ja ga even tof lopen doen johquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik schijt op blauw en helemaal alex die niet eens blauw hoort te zijn
Hey BoJo is wel tofquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jullie hebben een band als eenzame rukkers?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben nooit te stonedquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je was te stoned om je te kunnen herinneren dat we naar de kiptoko zijn geweest om daar aan dat mokkel met een IQ van 2 te vragen of ze nog een kipsaté-menu hadden?
Hoe anders was dat 14 april 2005quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja ga even tof lopen doen joh
Als je zelf even een polletje maakt over wie hier op moet bokken, jij of Lex, denk ik dat er ongeveer 1 persoon op Lex stemt en de rest op jou
kan veel zeggen over de alfa boys maar 't zijn nog de enige die normaal zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je wel eens geprobeerd het woord/begrip swaffelen uit te leggen aan een mokkel uit Frankrijk die geen Engels spreekt?quote:
hebben H&S er geen liggen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens mee helpen met een spiegel zoeken![]()
Beeldspraakquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je wel eens geprobeerd het woord/begrip swaffelen uit te leggen aan een mokkel uit Frankrijk die geen Engels spreekt?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er was hier in de SC toch een bosjostie die geen alcohol drinkt?Of was jij dat niet ?
![]()
[PTA SC] Humber Super Snipe uit 1 961quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
ik snap niet wat jullie tegen hem hebben... kijk fwanker was wel duidelijk![]()
Vraag eens aan me of me dat wat boeitquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja ga even tof lopen doen joh
Als je zelf even een polletje maakt over wie hier op moet bokken, jij of Lex, denk ik dat er ongeveer 1 persoon op Lex stemt en de rest op jou
Je snapt het niet?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
ik snap niet wat jullie tegen hem hebben... kijk fwanker was wel duidelijk![]()
blokkerquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens mee helpen met een spiegel zoeken![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je wel eens geprobeerd het woord/begrip swaffelen uit te leggen aan een mokkel uit Frankrijk die geen Engels spreekt?
ijsmuis heeft hem ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jammer dat Peu er niet is kon ie Fwnk met zn MSN optrommelen
ach nog een heet hoofdjequote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[PTA SC] Humber Super Snipe uit 1 961
Ja 1 van de 3 polyester bouwketen op een rij ja, die er al sinds de oorlog staan ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben nooit te stonedMaar van het eten bestellen kan ik me niet bar veel meer herinneren
Weet dat het een polyester bouwkeet was, en dat het wel ff duurde
ik coolquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is Bo cool, maar ik hoopte dat die domme rukker uit Zeeland zou happen![]()
we klagen allemaal toch?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je snapt het niet?
Lexie heeft het zojuist prachtig verwoord en je snapt het niet?
Ik zal best wel klagen af entoe, maar als je de hele dag geen fuck te doen hebt heb je weinig te klagen he, aangezien hier 80% ongeveer werkeloos is valt er weinig te klagen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je snapt het niet?
Lexie heeft het zojuist prachtig verwoord en je snapt het niet?
Ja dus jij weet het ook niet meerquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja 1 van de 3 polyester bouwketen op een rij ja, die er al sinds de oorlog staan ook![]()
![]()
![]()
En vraag maar aan Sjoewe, die weet waarschijnlijk nog exact de woorden die die negerin uitsprak
Het kwam iig niet bijster snugger over![]()
![]()
Ik ben 80% van de SCquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zal best wel klagen af entoe, maar als je de hele dag geen fuck te doen hebt heb je weinig te klagen he, aangezien hier 80% ongeveer werkeloos is valt er weinig te klagen.
Bullshit 1e klas.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zal best wel klagen af entoe, maar als je de hele dag geen fuck te doen hebt heb je weinig te klagen he, aangezien hier 80% ongeveer werkeloos is valt er weinig te klagen.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach nog een heet hoofdje
alleen klopt die veulveu dan weer niet, dat zijn meestal zoutloze lui die daarin rijden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Yep, met een wortel![]()
![]()
Ze was getrouwd nl![]()
Kan je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad
Je bent ERG in positieve zin veranderd
je maakt het alleen maar ergerquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet exact nee, en Sjoe waarschijnlijk welquote:
er is 0,0 spanning of emotie uit zo'n degelijke bak te halen man.. kom op man.quote:
Je ziet ook niet eens in dat het in principe niet eens gaat over dat je over je werk zeikt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan zullen jullie allemaal het perfecte werk en de perfecte baas hebben
Is dit de eerste alto die je kunt waarderenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen ja
Ik ben zelfs stiekem fan
Ik zal hem er eens aanschietenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet exact nee, en Sjoe waarschijnlijk wel
Bovendien is mijn huidige staat "niet toerekeningsvatbaar"
Je hebt nog nooit volvo T5 gereden zeker?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
er is 0,0 spanning of emotie uit zo'n degelijke bak te halen man.. kom op man.![]()
maar goed iedereen zijn ding he, ik ga liever voor mijn rammelende italiaanse liefde![]()
Toen je in het begin internet thuis had was je ook niet te hardenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb tegenwoordig vaker een goed humeur
vroeger meost ik 20 kilometr fietsen om achter internet, dat koemt je humeur niet ten goede
Ja ik vrees van welquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dit de eerste alto die je kunt waarderen![]()
![]()
Die muis gaat als een ruige rocker over m'n beeld hier man, raak wel eens wat verkeerdquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja doe dat, en typ in het vervolg eerst ff wat voor je post![]()
Meneer heeft ook in de zon zitten zuipen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die muis gaat als een ruige rocker over m'n beeld hier man, raak wel eens wat verkeerd![]()
wellesquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen je in het begin internet thuis had was je ook niet te harden
jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar was dan ook wel een proces van 3 jaar voor nodig
Nee niet eensquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meneer heeft ook in de zon zitten zuipen?
Dat had je jezelf dan ook zorgvuldig aangemetenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wellesMaar toen had ik nog een slecht imago
Wat boeit mij dat nou waar het over gaatquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je ziet ook niet eens in dat het in principe niet eens gaat over dat je over je werk zeikt?
jawelquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit volvo T5 gereden zeker?
Net zoals aan ieder persoon wat niet geheel in je ideaalbeeld pastquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
Als ik alexxxxx zo zou tegen komen zonder z'n achtergrond te kennen zou ik wel een hekel aan hem hebben.
iddquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat had je jezelf dan ook zorgvuldig aangemeten
Wat doe jij zoal met vrienden dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nou waar het over gaat
Wie zijn jullie om te bepalen hoe mijn leven verloopt
Sommige mensen zuipen/spuiten/slikken zichzelf elke dag/weekend helemaal de tifus
en sommige mensen doen weer andere dingen met vrienden![]()
Ik zie het probleem niet hoor
Jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat had je jezelf dan ook zorgvuldig aangemeten
Je doet een poging mij aangesproken te laten voelen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nou waar het over gaat
Wie zijn jullie om te bepalen hoe mijn leven verloopt
Sommige mensen zuipen/spuiten/slikken zichzelf elke dag/weekend helemaal de tifus
en sommige mensen doen weer andere dingen met vrienden![]()
Ik zie het probleem niet hoor
Met zo'n baan heb je natuurlijk veel bakken geredenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel
V40 T4 en een S60 T5.
ik wil niet Peuen maar heb aardig wat bakken gereden en was altijd blij weer terug te zijn bij mijn Alfa![]()
maar smaken verschillen en iedereen hecht op verschillende aspecten meer waarde dan de ander.
Ik kan ze wel respecteren hoor![]()
En OP's maken die ZEKER WETEN niemand kon waarderenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd![]()
Expres schoppen tegen dingen die andere mensen leuk vinden, en belachelijke dingen de hemel in prijzen. Daar was/is hij een ster in.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Net zoals aan ieder persoon wat niet geheel in je ideaalbeeld past![]()
film/pokeren/hangen beetje lullen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat doe jij zoal met vrienden dan?
wat is t verschil met nu?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En OP's maken die ZEKER WETEN niemand kon waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |