Mooi is datquote:
Waar ging de mini-vakantie heen?quote:Op maandag 17 april 2006 17:39 schreef mrsj het volgende:
Leuke mini-vakantie gehad.nu weer thuis helaas..
Verder voel ik me naar behoren. alleen balend dat ik morgen weer aan't werk moet.
konijnen moeten ook goed knagen om hun tanden te onderhouden... misschien moet je eens op een houtje gaan bijten?quote:Op maandag 17 april 2006 21:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Moe en zere tanden...morgen maar eens tandarts bellen want mijn noodvulling heeft gedeeltelijk losgelaten en heb een zeurend gevoel bij tanden die niet behandeld zijn..gedoe allemaal
quote:Op maandag 17 april 2006 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
konijnen moeten ook goed knagen om hun tanden te onderhouden... misschien moet je eens op een houtje gaan bijten?
ik ben te huur voor dokters/ tandarts bezoekquote:
ken het... hele linker kant van mn gezicht doet pijn... en dat allemaal door één lullig kiesje.quote:Op maandag 17 april 2006 21:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Moe en zere tanden...morgen maar eens tandarts bellen want mijn noodvulling heeft gedeeltelijk losgelaten en heb een zeurend gevoel bij tanden die niet behandeld zijn..gedoe allemaal
Een worteltje dan ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |