Natuurlijk is deze goedgekeurdquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
Is mijn nieuwe avatar goedgekeurd?
Ik blijf veranderen
Nee hequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders van je verwacht![]()
Hij is er alleen als vervanger, dus toen die dinges ziek was waren hij en Renate er eeen week, was gelijk leukerquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is waar. Ja Valerio en Renate zou leuk zijn. Niet dat ik per se wat tegen die Miljuschka heb, maar ze presenteert zo stoïcijns.
Koude pastaquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het allebei lekker. Maar rosé is meer voor bij de koude pasta zomers op het terras.
Hou je rustig, rustig, rustig. Hou je rustig, kalm en stil.quote:
uhmmm...waar precies daag ik je in uitquote:
Laat het los.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
Is mijn nieuwe avatar goedgekeurd?
Ik blijf veranderen
Ik had deze reactie al verwachtquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef BVO het volgende:
COPYCAT!! COPYCAT!! COPYCAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snel!
Wat opvallend dat dat gehele topic vol zit met blauw (inclusief CC zelf) en alsem nog steeds geen ban heeft.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had deze reactie al verwacht. Nou ja, ik wist natuurlijk niet of je het topic wel zou lezen
.
Moderators modden over het algemeen niet in FB. Zeker niet bij dit soort topics.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef BVO het volgende:
Wat opvallend dat dat gehele topic vol zit met blauw (inclusief CC zelf) en alsem nog steeds geen ban heeft.
Maar goed.
Nou ja, de context is natuurlijk wat anders he. Het gaat om SC die per sé anoniem een TR wil plaatsen (Lees: FOK!kers er bij wil naaien), en dan maakt alsem die 'grap' Bij jou was het net ff wat andersquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat opvallend dat dat gehele topic vol zit met blauw (inclusief CC zelf) en alsem nog steeds geen ban heeft.
Maar goed.
Modden niet?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moderators modden over het algemeen niet in FB. Zeker niet bij dit soort topics.
Daarbij: context.
Maar goed.
Nuf said wmb.
Ik zou haar niet weigeren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef BVO het volgende:
Mooi is ze niet.
Maar het lijkt me wel een beest.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Koude pasta
[..]
Hou je rustig, rustig, rustig. Hou je rustig, kalm en stil.. [afbeelding]
[..]
uhmmm...waar precies daag ik je in uit?
[..]
Laat het los.
Vrijheid van meningsuiting beperken, mensen erbij lappen, ze deden het allemaal toentertijdquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, de context is natuurlijk wat anders he. Het gaat om SC die per sé anoniem een TR wil plaatsen (Lees: FOK!kers er bij wil naaien), en dan maakt alsem die 'grap' Bij jou was het net ff wat anders.
Lege glazenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets? Het is een hele duidelijke foto maarrrrrrrr de wijn is op dus je kan niet meer zien of het rosé of rode wijn is.
Nah, ik vind haar wel een soort van sexy. Maar dat blond staat haar nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef BVO het volgende:
Mooi is ze niet.
Maar het lijkt me wel een beest.
Sexy en mooi hoeven ook niet altijd samen te gaan hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nah, ik vind haar wel een soort van sexy. Maar dat blond staat haar niet.
Wat leuk dat je een blouse van je oma geërfd hebtquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets? Het is een hele duidelijke foto maarrrrrrrr de wijn is op dus je kan niet meer zien of het rosé of rode wijn is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |