quote:
Het is te klein nu Peaceman ingetrokken is? Over Peaceman gesproken: waar blijft-ie nou met z'n plaatjes van schaars geklede juffrouwen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil liever een ander huis.
Die begint bij het Waterlooplein....en eindigt bij het prins Bernhardplein.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Als ik weet waar die is en ik kom die straat tegen, zal ik zeer zeker opletten.
Hij heeft geen baan meer, dus ook geen vrijdagmiddagborrel...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Over Peaceman gesproken: waar blijft-ie nou met z'n plaatjes van schaars geklede juffrouwen?
Van Waterlooplein tot aan de Mauritskade heet het nog de Weesperstraat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:41 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Die begint bij het Waterlooplein....en eindigt bij het prins Bernhardplein.
En jij hebt geen bus meer...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij heeft geen baan meer, dus ook geen vrijdagmiddagborrel...
Hmmm nee het is niet te klein, maar het houdt ook niet echt over. Ik wil gewoon graag een jaren30-woning op de begane grond. We zitten nu in een bovenwoning wel met een 1e verdieping en zolder, wel prachtig gelokaliseerd in bijna hartje Enschede.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is te klein nu Peaceman ingetrokken is? Over Peaceman gesproken: waar blijft-ie nou met z'n plaatjes van schaars geklede juffrouwen?
Allemaal 1 pot nat....quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van Waterlooplein tot aan de Mauritskade heet het nog de Weesperstraat.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien wel de lelijkste straat van Amsterdam
Ach, ik heb m'n mafia-staff-car total-loss gereden tegen een Renault-busje. Zo komt alles weer bij elkaar.quote:
Karmaquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, ik heb m'n mafia-staff-car total-loss gereden tegen een Renault-busje. Zo komt alles weer bij elkaar.
Jij werkt van vijf over negen tot vijf voor vijf?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Jaaaa het einde van de werkdag is weer gekomen![]()
weeeeeekend!
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij werkt van vijf over negen tot vijf voor vijf?
Ow zo...... goh dat had ik niet eens met mn suffe hoofd door.....quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:36 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij maakte Scrut gewoon een grapje joh!
Vijf over negen binnen, vijf voor vijf weg = precies acht uur gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |