quote:
Het is te klein nu Peaceman ingetrokken is? Over Peaceman gesproken: waar blijft-ie nou met z'n plaatjes van schaars geklede juffrouwen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil liever een ander huis.
Die begint bij het Waterlooplein....en eindigt bij het prins Bernhardplein.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Als ik weet waar die is en ik kom die straat tegen, zal ik zeer zeker opletten.
Hij heeft geen baan meer, dus ook geen vrijdagmiddagborrel...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Over Peaceman gesproken: waar blijft-ie nou met z'n plaatjes van schaars geklede juffrouwen?
Van Waterlooplein tot aan de Mauritskade heet het nog de Weesperstraat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:41 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Die begint bij het Waterlooplein....en eindigt bij het prins Bernhardplein.
En jij hebt geen bus meer...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij heeft geen baan meer, dus ook geen vrijdagmiddagborrel...
Hmmm nee het is niet te klein, maar het houdt ook niet echt over. Ik wil gewoon graag een jaren30-woning op de begane grond. We zitten nu in een bovenwoning wel met een 1e verdieping en zolder, wel prachtig gelokaliseerd in bijna hartje Enschede.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is te klein nu Peaceman ingetrokken is? Over Peaceman gesproken: waar blijft-ie nou met z'n plaatjes van schaars geklede juffrouwen?
Allemaal 1 pot nat....quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van Waterlooplein tot aan de Mauritskade heet het nog de Weesperstraat.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien wel de lelijkste straat van Amsterdam
Ach, ik heb m'n mafia-staff-car total-loss gereden tegen een Renault-busje. Zo komt alles weer bij elkaar.quote:
Karmaquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, ik heb m'n mafia-staff-car total-loss gereden tegen een Renault-busje. Zo komt alles weer bij elkaar.
Jij werkt van vijf over negen tot vijf voor vijf?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Jaaaa het einde van de werkdag is weer gekomen![]()
weeeeeekend!
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij werkt van vijf over negen tot vijf voor vijf?
Ow zo...... goh dat had ik niet eens met mn suffe hoofd door.....quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:36 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij maakte Scrut gewoon een grapje joh!
Vijf over negen binnen, vijf voor vijf weg = precies acht uur gewerkt.
Je bent niet zo scherp vandaag, Diaan!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ow zo...... goh dat had ik niet eens met mn suffe hoofd door.....ik ga maar even liggen, even ontspannen.
Op één helder moment na dan he? Maar is ook niet zo gek, ik lag pas na 2 uur in bed en moest er om kwart over 7 weer uit om te gaan werken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je bent niet zo scherp vandaag, Diaan!![]()
Het is je vergeven hoor. Heb je nu al een dutje gedaan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:46 schreef Diaan73 het volgende:
Op één helder moment na dan he? Maar is ook niet zo gek, ik lag pas na 2 uur in bed en moest er om kwart over 7 weer uit om te gaan werken.
Nee natuurlijk niet hahaha .... ik zit een spelletje te doen in afwachting van De wereld draait door, die nu begint.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor. Heb je nu al een dutje gedaan?
Was jij dat, met die zwarte Cadillac Escalade ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, ik heb m'n mafia-staff-car total-loss gereden tegen een Renault-busje. Zo komt alles weer bij elkaar.
Ja. Mooi is dat, hè ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef tong80 het volgende:
Pagina's vol gekletst de laatste uren zonder een plaatje. Wordt er een plaatje gepost is er het grote zwijgen.
Correctquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Marcello, Anita en Federico?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |